{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3D animator i USA
  • #1   25. maj 2008 Meget, men du skal ikke regne med at få et arbejde ved mindre at du er et unikum.

• #3   25. maj 2008 Heh okay. smiley

Martin J - gider du uddybe "unikum"? Altså at jeg er (på den måde) "unik"?

Jeg ved godt at det er pisse svært at tage uddannelsen, men det er det jeg ville - og jeg er utrolig målrettet. Så når jeg sætter mig ind i noget som jeg ville, så gør jeg det 110%. smiley

• #4   25. maj 2008 Jeg har tænkt mig at sende en ansøgning til firmaet "Bungie".

• #5   25. maj 2008 Ja et uniukum er noget ud over det sædvanelige.

Nu har du vel aftalt med dine forældre at de betaler for uddannelsen ikke, for den er rimelig dyr og selvbetalt så vidt jeg ved.

Du skal nok regne med at du skal ha minimum 5 års erhevervs erfaring før der er noget Amerikanss firma der vil ansætte dig.

• #6   25. maj 2008 Martin J - uddannelsen er gratis, det kræver blot at man har fundet en praktikplads inden man starter, hvilket er ret svært. Men jeg må jo bare prøve. smiley

Jeg ved at man skal have meget erfaring før et amerikansk firma ville ansætte en, men tror du ikke at der er en mulighed et eller andet sted?

Altså jeg er ikke sådan en som ville tegne detaljeret grafik, jeg ville være en som designer sådan noget som "baner/maps" osv. Det er vel muligt, ikke?

• #7   25. maj 2008 Jakob K - Takker for dine ord.

Men jeg kan bare ikke forestille mig, hvor jeg ellers skulle gå hen? Der er ingen spilfirmaer i Danmark mere, de er alle gået omkurs pga. pengemangel, så USA er egt. min løsning..

• #8   25. maj 2008 Hmm, okay. Jeg ved det faktisk ikke helt, har bare læst, at det sidste spilfirma i Danmark som var godt igang med at producere et spil, gik konkurs pga. pengemangel.

Kommentér på:
3D animator i USA

Annonce