{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Står intet i skema, har jeg så fri ? {{forumTopicSubject}}

Sorry, men er rimelig forvirret over det her..

Det er jo den første 'rigtige' skoledag på gym i morgen og så skal nogle andre i klassen have drama og musik, men der står INTET ved mig i første modul?
Og så sagde jeg til læreren at jeg hverken havde valgt drama eller musik, så sagde han jeg skulle til billedkunst som jeg jo havde valgt, men når der intet står?? :S

Jeg fatter seriøst hat af alt det her..

Spørgsmålet er self. om I tror jeg har fri eller skal smutte hen på skolen? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Står intet i skema, har jeg så fri ?
  • #1   13. aug 2008 smut hen på skolen så du sikker

• #3   13. aug 2008 Hm..

Ved nogle af mine veninder står der heller intet, og ved andre står der drama eller musik !?
    Og har fået af vide af en i 2 g (veninde) at hun kan se jeg har fri hver anden torsdag .. og en af mine veninder som også lige er startet, har fri hver anden tirsdag?

Så det kan jo godt passe, jeg har fri første modul ?

• #4   13. aug 2008 i gym elver har det sq for godt har i smiley

• Filip V
    Filip V Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #5   13. aug 2008 Ja hvis der står du fri 1. modul så må du jo gå ud fra du har fri. Hvis det skoleskema man har fået ikke passer, hvordan skal man så vide hvilke fag man skal have.

Det ville da være dumt at tage hen på skolen hvis det så viser sig at du faktisk har fri, for så skal du jo til at sidde og vente. Medmindre du selvfølgelig bor i gå/cykle afstand fra skolen.

• Filip V
    Filip V Tilmeldt:
    jul 2007

#6   13. aug 2008 Michael J
    Man kan vist godt høre du ikke har prøvet gymnasiet : )

• #8   13. aug 2008 Jeg var bare blevet hjemme smiley

• #9   13. aug 2008 Jeg synes du skulle ringe til skolen tidligt imorgen, gør dem opmærksom på dit modul osv. Det er jo sådan en skøn fornemmelse at gøre et godt indtryk for lærerne smiley Eller hvad ? Btw husk æblet ! smiley

• #10   13. aug 2008 Filip - det tager 20 min. at cykle derhen, eller.. det er i den modsatte end af byen =)

Well, jeg bliver hjemme smiley og så spørger jeg dem ad i morgen, d:

• #11   13. aug 2008 Flue, hm ja. Det siger min veninde fra 2.g også ;). Så må stole på hende jo. Jeg spørger dem i morgen, kan bare ikke forstå det når det er 1 dag ?!

• #12   13. aug 2008 Jeg kan se skemaet på nettet smiley
    Jeg fatter seriøst bare ikke særlig meget af det nye system derude :S

• #13   13. aug 2008 Ja de hár fortalt om det, men forstår det stadag ikke smiley
    Alle siger dog også man først finder ud af det efter lidt tid, er så rolig xD hihi ..
    - glæder mig til at se hvad de siger i morgen, muhaha d:

• Filip V
    Filip V Tilmeldt:
    jul 2007

#14   13. aug 2008 Vi har også et lidt underligt system ved os (HTX), der gik også langt tid før jeg kunne finde ud af det hele.

• #15   13. aug 2008 Tja, du skal bruge integ af de to ting resten af dit liv. Så jeg ville ikke dukke op. Mød op til sprogfagene, og de naturvidenskabelige fag. Det er det eneste du skal bruge. Resten kan betragtes som fritid.

Virkede ihvertfald fint for mig smiley

• #16   13. aug 2008 Hehe, er ret sikker på jeg først skal møde 9:50 nu.

En anden fra klassen har lige skrevet, om jeg har set det ; pyyha

Kommentér på:
Står intet i skema, har jeg så fri ?

Annonce