{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Peter L
Peter L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24

Projekt ROD!!! {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens!
Vi er ved at lave et projekt i skolen hvor vi vil afhjælpe et problem: Den klamme tøjbunke, som alle teenagere har til at at ligge på gulvet derhjemme! Vi vil så lave en løsning hvor vi vil lave en form for aflægning hvor man så hænger tøjet i stedet for tøjbunken!
Men spørgsmålet er så:
1) Kender i problemet med tøjbunken?
2) Vil i være villige til at betale for en løsning som kan afhjælpe og hvor meget vil I gi?

Mvh.. Peter L

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projekt ROD!!!
  • #1   11. sep 2008 1) jeg kender meget godt til problemet. det er dog ikke kun én bunke, men hele mit gulv smiley
    2) jeg tror ikke helt man kan afhjælpe problemet ved at betale penge for det, da det er en vane sag.

• #2   11. sep 2008 Det er en vanesag ja, i stedet for lige at hænge tøjet ind i et skab eller smide det til vask, hænger man det lige på en stol eller noget. Så falder det ned, og så får man ikke samlet det op. Jeg tror ikke der er noget der kan afhjælpe det.

1) Ja.
    2) Nej, absolut ikke. Man skal bare tage sig sammen.

• #3   11. sep 2008 Kender rigtig meget til det men sjovt nok er jeg den der går og samle det op, ikke efter mig selv men efter min mand.

1: Kender det ret godt
    2: Er allerede afhjulpet ved at have giftet sig med mig smiley men har da ikke noget imod at få en bette skilling for det...

• #4   11. sep 2008 1. JA
    2. Både ja og nej. Hvis jeg skal betale for noget skal det være for at der kommer en rengøringskone og gør det for mig, vil sgu ikke betale for at få et stativ på mit værelse, for det vil alligevel ikke afhjælpe problemet.

• Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    jul 2007

#5   11. sep 2008 Jah, men vores produkt er at ikke et alternativt til en vaskemaskine .. Vores ide er at man kan udsætte vasken lidt ..
    Ideen er at lave en opslagstavle, hvorpå man kan "hænge" tøjet. Når man så hænger tøjet på så starter en form for udsugning, så man får en "ikke-lugtende" trøje på ..

• #6   11. sep 2008 Peter L - tror sgu næppe det er noget der vil kunne sælge.

Jeg ville i hvert fald ALDRIG købe sådan noget, og det kan da på ingen måde være en løsning til rod på værelset?

Missing link?

• Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    jul 2007

#7   11. sep 2008 Vi har tænkt lidt det samme omkring markedet! - Det er måske ikke stor nok til det her produkt ..

• #8   11. sep 2008 Peter L: Tror I skal finde på en ny idé. Men nej, jeg kender ikke til bunken af vasketøj, for jeg er rengøringsfanatiker, men min lillebror vil sikkert købe 12 af dem. Han har en KÆMPE bunke liggende som ryger til vask én gang årligt smiley

• #9   11. sep 2008 Hehe.. og hvad vil i tage for sådan en omgang. Men i bliver sgu nødt til at finde på noget andet.. Det der er der ingen fremtid i..

Kommentér på:
Projekt ROD!!!

Annonce