1.191 visninger
|
Oprettet:
ang købe loven {{forumTopicSubject}}
hej
jeg bytte min b&o mobil væk for en 200 ccm vandkøle atv og eje have skriv at el-start og en skærm hvad def.og det hvad fint med mig jeg sende så kone af sted og hun kom hjem med atv.Min bror som kende til atv kigge på og det hvad mer som hvad ølagt så jeg ring til han jeg have bytte og snakke hans far men unden held og søn svar ikke når man skiver til han her ind på BaBoom,og nu har jeg lige få en op ringe fra et værsted at atv er 2 cm skæv jeg har en maget stor lyst til at ta op og klappe den hvlap sådan en på hoved med hvad sig loven
p.s det skal lige sig at hvalp har købt den 17/1 07 og der hvad den ny
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 43 Svar: 240
Hjælpe-Administrator
hvad er det for link du gerne vel have for jeg har alle beske fra han
maj 2007
nej jeg har byt en b&O telefon for en atv som vis sig at den er 2 cm skæv og skade fler sted
p.s jeg er det svær ikke for godt til det med kommer og det
jan 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
maj 2007
næppe for den køre skæv og det kan mærke lige med det samme
maj 2007
vi har forsøgt både vide telefon og opsøgt han men hans far dække over sønen og det jeg ud af det hvad at de have køre rundt oppe i en skov
feb 2007
Følger: 1 Svar: 1
maj 2007
det svær ville gerne men har svær ved nogle ord
maj 2007
tro ikke det hjælp nåde og jeg giver ikke balader med politi
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 218 Svar: 1.452
Måske hjælper det, måske ik?
maj 2007
Følger: 1 Svar: 88
maj 2007
jeg tro nu helle ikke at en ret sag hjælp men det vel koster mig 3500 kr at få den til at køre lige igen da det skal et nyt stel og bag sving til og de 3500 kr er kun hvad resavdele koster
jan 2007
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
Du har så fået en ATV der er i dårligere stand end det der blev handlet om. Du har skam købeloven på din side, hvis du altså kan bevise at han kun har fortalt om de to defekter.
Som Jakob G skriver, har du krav på at lade handlen gå tilbage og du kan føre en civilsag. Den anden part kommer så til at betale sagsomkostningerne, så det koster dig intet.
Men det tager laaaaaaaaaaaaang tid
maj 2007
jeg har bevis på at den er dårligere stand end det der blev handlet om for det stå ude på min msn lister og jeg har skriv sammel en her ind i dag som vel ta sig af sagen
maj 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 3
maj 2007
jeg har alle samtale med han på min msn og der skriv han også kun at det er el-start og skærm der er def.
jan 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 13 Svar: 410
Du kan somsagt kun gøre éen ting - køre en civilsag, med håb om at han taber, så han dermed skal bonnes for alle omkostninger, men - se det somsagt som en dyr lærestreg, da alt andet end myndighederne indblandet vil tage for lang tid ... Trust me, været en del gennem retsystemet af en masse forskellige grunde.
Held og lykke!
ang købe loven