{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

Hjælp.. Skal jeg gå til politiet.. ? {{forumTopicSubject}}

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg skal foretage mig.
For jeg aner virkelig ikk selv hvad jeg skal gøre.

Det hele er startet sidste år i sommerferien.. Ham det handler om har på dette tidspunkt ikk kørekort hvilket jeg jo havde men havde ikk bil.. Nå så havde vi jo så lavet en aftale om at jeg kunne køre osv.. Og så var vi næsten altid ude så han kunne drikke osv.. Og det var vi så også denne aften.. Men vi var så et par stykker mere hvor vi sad ude hos en hvor "vi" drak.. Selvfølgelig.. jeg fik ikk noget udover sodavand.. Og så blev jeg bedt om at kører en hjem hvilket jeg gjorde.. På vej tilbage til hvor festen forgik var jeg så uheldig at der sprang et rådyr ud foran mig.. og jeg bremsede jo så op og begynder at styrer uden om.. Og bagenden kommer så rundt.. Jeg ender oppe i en hække.. Og er kommet op over en fortovskant med baghjulene.. Jeg ringer til bilens ejer og forklarer situationen.. Og kører så derhen bagefter.. Der der skete med bilen var en smadret forlygte en smadret forskærm.. Og bule i døren.. Samt der skulle skiftes noget i hjulophæng i bag.. Jeg havde lovet ham at jeg ville betale for delene og lakering.. Selvfølgelig.. Fordi hans forsikring ikk ville gå ind og dække når det var mig der kørte.. smiley Hans far havde så været ude hos en hugger og hentet forlygte samt en forskærm.. Og det har jeg betalt for.. Nå.. Så kommer det med hjulene i bag.. Han havde en reservedelsbil til at stå som han havde fået med i handlen da han købte bilen.. Hvor delene til hjul blev flyttet over fra.. Efter den reservedelsbil var bllevet ribbet godt og grundig.. Så sendte han jo den til skrot og fik nogle penge.. Han havde så haft en bmw til at stå.. Som han byttede med en ny reservedels bil.. Med mange flere ting.. Helt fuldstændig samme model hvor han skulle have motoren flyttet over fra.. . Så han havde måske ikk andet givet 5000 i alt for den nye reservedelsbil hvor han kunne sælge dele fra og tjene lidt.. Og flytte dør over fra.. Han havde aldrig sendt delene til autolakering og har nu smadret hans bil og forlanger jeg skal betale for ny kofanger som flækkede lidt.. Og som sad på reservedelsbilen han byttede sig til.. samt han vil have penge for de dele han havde flyttet over fra den første reservedelsbil.. Altså det til hjulophæng.. Nu har han total skadet bilen.. Og jeg har aldrig set en regning fra autolakereren.. Og forlanger nu penge for de dele..
Hvad skal jeg gøre i denne situation.. Jeg har fået et par trusler fra ham osv.. Og han har blandet mange andre ind i det.. Og får det til at ligne at det er mig der har blandet folk ind i det.. Jeg har mange beviser på alt det som han har skrevet.. Han har til spammet min facebook profil.. og har vidst lige over 150 beskeder på min telefon fra ham.. Er virkelig ved at være træt af hans pis nu..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp.. Skal jeg gå til politiet.. ?
  • #1   5. feb 2009 Undskyld romanen.. smiley

• Morten a
    Morten a Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 155
    #2   5. feb 2009 du har gjordt dit, og han kan intet bevise, så drop den gut.

• #3   6. feb 2009 Glem det fjols... Kommer han og gør alvor af trusler så er det bare en opringning til politiet... Havde personlig trykket manden en på skallen for hans opførsel, men vold løser intet så ikke mit råd til dig :D...

• #4   6. feb 2009 Synes du skal gå til politiet med de trusler - det kan give fængselsstraf at true !

• #5   6. feb 2009 Men unden at dømme dig skal man jo altid høre historien fra begge sider smiley

• #6   6. feb 2009 Ta imod eventuelle tæsk og meld ham derefter..

• #7   6. feb 2009 Lille - My

Ja og det kan også gi bøllebank at melde folk til politiet smiley

• #8   6. feb 2009 Lille My. Her er lige et wake up call. Det sker ikke at han får noget ud af at melde det, politiet tager sig ikke af det.

Jesper E: Du skal da betale for skaderne selvom han har taget det fra en anden bil. Ellers havde jeg fandme os stukket dig et par flade indtil du begyndte at hoste op med pengene.

• #9   6. feb 2009 gå til politiet med det samme...

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #10   6. feb 2009 det lyder som om i ikke fik det afklaret rigtigt da ulykken skete, selvf skal du betale de dele han tog fra reservebilen, efter hvad en skrotplads kan sælge dem til, men det burde jo være ordnet da tingene blev flyttet over.

at han så truer dig nu osv. ja så er der ikke andet end at høre om i skal lave en aftale hvor du undersøger hvad prisen på de manglende ting kostede, betaler ham, og det er ude af verdenen, og hvis han ikke er med på den, ja så er der politiet tilbage.

De gange jeg har lånt bilen ud, der har jeg ALTID sagt, "you broke it, you bought it"
    om det så er uheld eller ej, Men håber i finder en løsning på problemet, det andet er da pissetræls.

• #11   6. feb 2009 Jeg havde sq været ligeglad ! Jeg havde meldt ham - så kunne han bare prøve at komme !

• #12   6. feb 2009 Ikke nogle der banker dig my... Du nemlig NICE, lige som jeg... smiley

• #14   6. feb 2009 Jeg var også med på at jeg skulle betale.. Men syns da ikk det er fair at jeg skal betale for nogle ting som han SLET ikk har "Betalt" for som sådan.. Han gav 19000 for hans corsa b som det nu var.. Og han fik så den reservedelsbil med i købet.. Og efter som at han jo bare har taget delene derfra.. Så kan jeg jo ikk give ham nogle penge for det i hvert fald.. Og det var sådan set også aftalen.. Han havde jo så byttet scootere osv frem til den bmw som han nu havde til at stå.. Jeg havde været ligeglad hvis delene kom fra en hugger så han kunne vise mig kvitteringer.. Og havde sendt den til autolakeren til sidst og sendt mig regningen.. Men det har han jo ikk gjort.. Nu har han jo bare smadret bilen selv og forlanger så penge af mig for nogle ting som er helt irrellevant

• #15   6. feb 2009 De ting han har taget fra en bil som han havde i forvejen skal du også betale... Du betaler for ALLE de skader der er forekommet på bilen, hvis han ikk har malet tingene, så betaler du self heller ikk for det... Men ALLE reservedele han har byttet ud fra hans egen eller fra hugger BETALER DU.... Ellers var jeg fandme også blevet lidt negativ over situationen som biler ejeren

• #16   6. feb 2009 Den første reservedelsbil var allerede så ribbet at intet kunne bruges eller rigtig sælges fra den.. Der var ingen ting tilbage udover karosseriet motor lidt af kabinen og så hjul.. samt styretøj.. Styretøjet var blevet flyttet over kort efter han havde fået den.. Og så var det meningen den så bare skulle skrottes.. Men han havde den jo så heldigvis stadig da jeg havde mit uheld.. Og så kunne de dele da lige tages fra den også.. Og så var det jo ude med den..
    Den nye reservedelsbil var komplet.. Med defekt kobling.. Og så var den så rusten at det aldrig ville kunne betale sig at lave det.. Den var rimelig gejlet og med en motor der var rullet til ca 130 hk eller sådan noget.. Så han havde jo en lidt vildere motor samt skørter han kunne få på.. Og det havde han jo hele tiden villet have på den.. Så er det da ikk fair at jeg skal betale sådan noget.. smiley

• #17   6. feb 2009 Jeg havde været fuldstændig ligeglad.. For jeg er ikk så grisk som den idiot han er.. Og ven det bliver han aldrig mere.. Han var min bedste ven.. Men sådan som han egentlig har behandlet mig der syns jeg ikk at det kan være rimeligt at jeg skal på nogen nåde betale ham..

Jeg har hjulpet ham med at lave EKSTREMT mange ting på hans bil.. Og jeg har kørt med ham og hans kammerater hver weekend på grund af de skulle drikke.. Jeg har ikk taget noget for det.. Nytårsaften sagde jeg stop og ville ikke kører.. Jeg har ALDRIG og jeg mener ALDRIG nogen sinde fået hans hjælp til nogle af de ting jeg har spurgt om hjælp til.. han har kritiseret min kørsel... Og har virkelig fundet mig i ekstremt meget fra hans side..

• #18   6. feb 2009 Morten ! AKA Comedy Fight Club !
    Jeg har ikk sagt at personen som låner min bil og smadre den ikk skal betale.. Med mindre jeg ville have en reservedelsbil til den som jeg sådan set kun skulle smide ud og få skrot pris for.. Så havde jeg været ligeglad..
    Og jeg løber heller ikk fra ansvaret.. Jeg har betalt ham de dele som han havde købt hos huggeren og så skulle jeg betale for lakeringen.. Og efter som han aldrig fik den lakeret og ikk har kvittering eller regning så har jeg intet at skulle betale..

• #19   6. feb 2009 Nu er det ham der har smadret bilen.
    Hvis der var standarddelene på da han kørte galt ville den jo stadig blive mega smadret.
    Du har betalt dit.

• #20   6. feb 2009 Jesper skal jo ikke betale for skaderne hver gang den bliver smadret.

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #21   6. feb 2009 du skal betale de ting som han tog fra sin donorbil dengang, han har jo købt donorbilen også, og om han bytter med andre eller ej.. du skal sku betale de dele hann skulle bruge for at få bilen køreklar igen. EOD...

men du skal selvf. ikke betale for lakering medmindre han har en kvitt. og selvf. heller ikke for de ting han nu har smadret.

• #22   6. feb 2009 Jeg vil da ikk betale for nogle ting som var meningen han ville have over i forvejen..

• #23   6. feb 2009 Jeg havde sagt jeg nok skulle betale.. Men eftersom han ikk kan sætte pris på de dele og har taget sig sammen til at få den lakeret kan jeg intet gøre..

• #24   6. feb 2009 Den gang havde jeg måske haft muligheden for at fremsakffe pengene.. Men han får ikk noget af mig.. Ikk sådan som han har været overfor mig nu.. Jeg vil ikk finde mig i den behandling han har givet mig..

• #25   6. feb 2009 Jeg kan da godt indse det.. Jeg har smadret bilen jeg betaler..
    Det skulle han da måske bare have tænkt over dengang.. For det er sku kun pga af han er blevet fyret han begynder at tigge penge.. Og eftersom jeg har meget minimalt med timer kan jeg ikk betale ham når jeg har regninger der lyder på 17000 i alt..

• #26   6. feb 2009 Jeg har sku også personer der skylder mig penge.. Men jeg går fandme ikk og truer dem med at de får tæsk og alt muligt pis bare fordi de har lidt svært ved at betale de penge..

Og eftersom jeg har hjulpet ham med så sindsygt mange ting.. Givet ham mange ting.. Som helt ærligt løber op i et par tusind over det pis som jeg skulle skylde ham..

• #27   6. feb 2009 Martin K
    Hvorfor skulle jeg tabe den sag til en som truer mig.?

• #28   6. feb 2009 Hvor får du fra jeg ingen beviser har.?

Jeg har sku beviser nok da..

• #29   6. feb 2009 Jeg er ikk den der har ødelagt det venskab her..
    Jeg er 100% sikker på du heller ikk ville kalde ham en ven efter det som han har gjort ved mig.. Og andre som han nu også er uvenner med.. Jeg har taget ansvaret.. Men at han ikk kan få fingeren ud.. Og så sætte en pris på det så kan jeg sku ikk betale noget.. Jeg vil aldrig nogen sinde være så dårlig en ven som han nu har.. Men hvis jeg lånte min bil ud til en kammerat og han smadre den.. Så ville jeg da sørge for at få en pris på de dele.. i stedet for at vente et halvt år med det pis.. Og muligvis betale halvdelen af skaden fordi jeg tager ansvaret for at låne min bil ud..

• #30   6. feb 2009 Morten:
    Så vidt jeg har forstået har hans kammeret selv smadret den denne gang og kræver penge for det.

• #31   6. feb 2009 ups, min fejl (:
    sorry
    misforstod det lige

• anonym a
    anonym a Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 47
    #32   8. feb 2009 det jo dig der har ødelagt det så det vel fair min ven smadrede min side rude på min vogn solgte den så inden den blev lavet men han fik da stadig lov til at betale mig for det såen er det hva man ødelægger må man betale

Kommentér på:
Hjælp.. Skal jeg gå til politiet.. ?

Annonce