Hjælp.. Skal jeg gå til politiet.. ? {{forumTopicSubject}}
Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg skal foretage mig.
For jeg aner virkelig ikk selv hvad jeg skal gøre.
Det hele er startet sidste år i sommerferien.. Ham det handler om har på dette tidspunkt ikk kørekort hvilket jeg jo havde men havde ikk bil.. Nå så havde vi jo så lavet en aftale om at jeg kunne køre osv.. Og så var vi næsten altid ude så han kunne drikke osv.. Og det var vi så også denne aften.. Men vi var så et par stykker mere hvor vi sad ude hos en hvor "vi" drak.. Selvfølgelig.. jeg fik ikk noget udover sodavand.. Og så blev jeg bedt om at kører en hjem hvilket jeg gjorde.. På vej tilbage til hvor festen forgik var jeg så uheldig at der sprang et rådyr ud foran mig.. og jeg bremsede jo så op og begynder at styrer uden om.. Og bagenden kommer så rundt.. Jeg ender oppe i en hække.. Og er kommet op over en fortovskant med baghjulene.. Jeg ringer til bilens ejer og forklarer situationen.. Og kører så derhen bagefter.. Der der skete med bilen var en smadret forlygte en smadret forskærm.. Og bule i døren.. Samt der skulle skiftes noget i hjulophæng i bag.. Jeg havde lovet ham at jeg ville betale for delene og lakering.. Selvfølgelig.. Fordi hans forsikring ikk ville gå ind og dække når det var mig der kørte.. Hans far havde så været ude hos en hugger og hentet forlygte samt en forskærm.. Og det har jeg betalt for.. Nå.. Så kommer det med hjulene i bag.. Han havde en reservedelsbil til at stå som han havde fået med i handlen da han købte bilen.. Hvor delene til hjul blev flyttet over fra.. Efter den reservedelsbil var bllevet ribbet godt og grundig.. Så sendte han jo den til skrot og fik nogle penge.. Han havde så haft en bmw til at stå.. Som han byttede med en ny reservedels bil.. Med mange flere ting.. Helt fuldstændig samme model hvor han skulle have motoren flyttet over fra.. . Så han havde måske ikk andet givet 5000 i alt for den nye reservedelsbil hvor han kunne sælge dele fra og tjene lidt.. Og flytte dør over fra.. Han havde aldrig sendt delene til autolakering og har nu smadret hans bil og forlanger jeg skal betale for ny kofanger som flækkede lidt.. Og som sad på reservedelsbilen han byttede sig til.. samt han vil have penge for de dele han havde flyttet over fra den første reservedelsbil.. Altså det til hjulophæng.. Nu har han total skadet bilen.. Og jeg har aldrig set en regning fra autolakereren.. Og forlanger nu penge for de dele..
Hvad skal jeg gøre i denne situation.. Jeg har fået et par trusler fra ham osv.. Og han har blandet mange andre ind i det.. Og får det til at ligne at det er mig der har blandet folk ind i det.. Jeg har mange beviser på alt det som han har skrevet.. Han har til spammet min facebook profil.. og har vidst lige over 150 beskeder på min telefon fra ham.. Er virkelig ved at være træt af hans pis nu..
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 323
okt 2008
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 155
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 325
jul 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 574
feb 2007
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 89
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 131 Svar: 3.489
Ja og det kan også gi bøllebank at melde folk til politiet
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 130 Svar: 1.797
Jesper E: Du skal da betale for skaderne selvom han har taget det fra en anden bil. Ellers havde jeg fandme os stukket dig et par flade indtil du begyndte at hoste op med pengene.
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 183
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
at han så truer dig nu osv. ja så er der ikke andet end at høre om i skal lave en aftale hvor du undersøger hvad prisen på de manglende ting kostede, betaler ham, og det er ude af verdenen, og hvis han ikke er med på den, ja så er der politiet tilbage.
De gange jeg har lånt bilen ud, der har jeg ALTID sagt, "you broke it, you bought it"
om det så er uheld eller ej, Men håber i finder en løsning på problemet, det andet er da pissetræls.
jul 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 574
feb 2007
maj 2007
feb 2007
maj 2007
Den nye reservedelsbil var komplet.. Med defekt kobling.. Og så var den så rusten at det aldrig ville kunne betale sig at lave det.. Den var rimelig gejlet og med en motor der var rullet til ca 130 hk eller sådan noget.. Så han havde jo en lidt vildere motor samt skørter han kunne få på.. Og det havde han jo hele tiden villet have på den.. Så er det da ikk fair at jeg skal betale sådan noget..
maj 2007
Jeg har hjulpet ham med at lave EKSTREMT mange ting på hans bil.. Og jeg har kørt med ham og hans kammerater hver weekend på grund af de skulle drikke.. Jeg har ikk taget noget for det.. Nytårsaften sagde jeg stop og ville ikke kører.. Jeg har ALDRIG og jeg mener ALDRIG nogen sinde fået hans hjælp til nogle af de ting jeg har spurgt om hjælp til.. han har kritiseret min kørsel... Og har virkelig fundet mig i ekstremt meget fra hans side..
maj 2007
Jeg har ikk sagt at personen som låner min bil og smadre den ikk skal betale.. Med mindre jeg ville have en reservedelsbil til den som jeg sådan set kun skulle smide ud og få skrot pris for.. Så havde jeg været ligeglad..
Og jeg løber heller ikk fra ansvaret.. Jeg har betalt ham de dele som han havde købt hos huggeren og så skulle jeg betale for lakeringen.. Og efter som han aldrig fik den lakeret og ikk har kvittering eller regning så har jeg intet at skulle betale..
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 68 Svar: 668
Hvis der var standarddelene på da han kørte galt ville den jo stadig blive mega smadret.
Du har betalt dit.
apr 2007
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
men du skal selvf. ikke betale for lakering medmindre han har en kvitt. og selvf. heller ikke for de ting han nu har smadret.
maj 2007
maj 2007
maj 2007
maj 2007
Det skulle han da måske bare have tænkt over dengang.. For det er sku kun pga af han er blevet fyret han begynder at tigge penge.. Og eftersom jeg har meget minimalt med timer kan jeg ikk betale ham når jeg har regninger der lyder på 17000 i alt..
maj 2007
Og eftersom jeg har hjulpet ham med så sindsygt mange ting.. Givet ham mange ting.. Som helt ærligt løber op i et par tusind over det pis som jeg skulle skylde ham..
maj 2007
Hvorfor skulle jeg tabe den sag til en som truer mig.?
maj 2007
Jeg har sku beviser nok da..
maj 2007
Jeg er 100% sikker på du heller ikk ville kalde ham en ven efter det som han har gjort ved mig.. Og andre som han nu også er uvenner med.. Jeg har taget ansvaret.. Men at han ikk kan få fingeren ud.. Og så sætte en pris på det så kan jeg sku ikk betale noget.. Jeg vil aldrig nogen sinde være så dårlig en ven som han nu har.. Men hvis jeg lånte min bil ud til en kammerat og han smadre den.. Så ville jeg da sørge for at få en pris på de dele.. i stedet for at vente et halvt år med det pis.. Og muligvis betale halvdelen af skaden fordi jeg tager ansvaret for at låne min bil ud..
apr 2007
Så vidt jeg har forstået har hans kammeret selv smadret den denne gang og kræver penge for det.
apr 2007
sorry
misforstod det lige
dec 2007
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 47
Hjælp.. Skal jeg gå til politiet.. ?