653 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Pakke sendt, no money. UIovligt? Pakke sendt, no money. UIovligt?
Hey foeks,
NB: Ved ikke om dette har været oppe før, temmelig sikkert. Men nu kommer det igen (:
Hvis man sender pakken i en handel, og køberen aldrig sætter pengene ind? Er det så ulovligt? Altså hvis det er den anden vej rundt, er det jo ikke? Men er sku i tvivl om det er på denne her måde.
Man hører jo kun det den anden vej rundt. Hvor det er køberen der bliver snydt, og ikke sælgeren ? (:
På forhånd tak.
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 16
Seriøst tak, jeg spørger pænt, og forventer et pænt svar. Godt være det er et dumt spørgsmål i nogle folks øjne. Men det kan vi tage senere.
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 66 Svar: 495
mar 2008
mar 2008
Men vi diskuterede det på arbejde idag... Og på mange punkter er den danske straffelov lidt tam.
Nogle sagde det var ulovligt, da han var blevet lovet noget og det andet omvendt, i kender vel historien (:
Så bare for at kunne lukke diskutionen , ville jeg spørge herinde hvor der evt. var personer med noget aktuelt viden om emnet
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 66 Svar: 495
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 10
mar 2008
Men om det var strafbart ifølge dansk lovgiving? Eller om polititet i det hele taget gad gøre noget ved det.
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Svar: 333
mar 2008
Det tror jeg ikke du skal regne med (:
For i det personen sender en pakke, uden at have fået penge f.eks. Så det jo hans egen risiko at løbe. Og ikke noget politiet kan tage stilling til ? Eller er det mig der er forkert her (:
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Svar: 333
Jeg tror det er strafbart, men jeg ved det ikke.
Pakke sendt, no money. UIovligt?