{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.893 visninger | Oprettet:

Krogh K
Krogh K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Told og moms ved bestilling udenfor EU {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring med online køb fra f.eks USA??

Der kommer jo told og moms oveni, så snart pakken rammer DK. Men gælder det 10 ud af 10 gange, eller kan man være 'heldig' at der smutter én igennem i ny og næ?

Jeg har også hørt at hvis man bestiller via en momsregristreret virksomhed, at man så slipper for at betale told/moms når pakken kommer? Er der nogen som evt. kan be/afkræfte det?

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Told og moms ved bestilling udenfor EU
  • Krogh K
    Krogh K Tilmeldt:
    jan 2010

#1   1. mar 2010 Okay, så det med at man bare skal bestille det igennem/til en virksomhed i danmark, det er bare et rygte??

• #2   1. mar 2010 Termo: Sjovt du kan sige, at toldsatsen er 5% når han ikke har skrevet, hvilken vare der er tale om.

• #4   1. mar 2010 Du kan bruge www.shopusa.com til at købe igennem. Deres fragt er mega billig og så betaler man også told og moms osv før man får pakken til DK, og det fungere rigtig godt. Har selv brugt dem, og sparede 1500 kr på en jakke i forhold til DK, så det kan sagtens svare sig. Og super service, som er dansk osv..

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #5   1. mar 2010 Das Ras.

Det tror jeg helt ærligt ikke på....

• #8   1. mar 2010 Termo: Jeg forstår godt, at du ikke ved, hvad jeg talte om... For du aner røv og nøgler om det smiley

Toldsatsen for fx cowboybukser er fx 12%, hvordan vidste du, at Krogh ikke var ved at købe et par Levi's?

• #9   1. mar 2010 ROFL! Fx betyder "for eksempel", ergo, det var et eksempel! Jeg er imponeret over din tilbageståenhed.

Jeg gentager: der er forskel på tolden, der er er afhængig af hvilken vare, der er tale om.

• Krogh K
    Krogh K Tilmeldt:
    jan 2010

#10   2. mar 2010 Er der flere herinde der har erfaring med shopusa.com ?? Har godt været lidt inde og lure, men synes ikk lige det var noget jeg umiddelbart havde så meget tillid til.

Stadig ingen der ved noget om reglerne for virksomheder hvis de bestiller?

• #11   2. mar 2010 TERMO! !
    Imponerende! Du ramte en ting rigtig og det var momsen hahahaha
    Om du så importerer for en billion $ eller kr, så er toldsatsen på varen den samme, som hvis du købte 2 stk...

• #12   2. mar 2010 TERMO! !
    Ja du sagde man kunne få rabat. Hvor har du den påstand fra?
    Og 5% told... hvor får du den takst fra? I følge Skats hjemmeside, så går tariffen fra 0-60% (muligvis enkelte der er højere) alt efter vare type... Du påstår 5% uanset!

• #13   2. mar 2010 CITAT dig selv:
    Skrevet: 01-03-2010 01:19:33
    Du skal impotere for meget store beløb for at ku få lov til at betale importmoms

Er ovenstående ik det samme, som at sige man får rabat ved småkøb?
    Nu handler jeg ik vildt meget i USA, men tolden svinger typisk mellem 0-17% på de ting jeg køber

Kommentér på:
Told og moms ved bestilling udenfor EU

Annonce