{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.383 visninger | Oprettet:

Line M
Line M
Følger: 1 Emner: 193 Svar: 170

Overførsel af restskat - hvordan for.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en restskat på 3000 kr., surt når man er fattig studerende.

Hvordan foregår det, når de overfører restskatten til næste år? Får jeg så bare et mindre fradrag, eller en større regning næste år?

Og ang. fradrag. Der årlige personfradrag er på 42.900 kr. - men jeg har et månedligt fradrag på 4000 kr. - hvordan hænger det sammen, det giver jo 48.000 kr. ?? Så ska det vel gå galt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overførsel af restskat - hvordan for..
  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #1   5. mar 2010 Mht fradrag, så har du vel også noget rentefradrag?
    Restskatten bliver regnet med i næste års skat, så hvis du næste år skal betale 50.000 i skat bliver det så til 53.000,-
    Forenklet forklaret

• #2   5. mar 2010 kommer an på hvor deres skille linie er henne, hvis det er et "større" beløb skal du betale med det samme men hvis det er et "mindre" beløb så overføre de bare til næste år.. men ved ikke hvad skat selv betegner som et stort eller lille beløb..

• #3   5. mar 2010 Det er dumt at vente med at betale restskat. Der er lagt 4,6% årlig rente på. Så bedst at betale den så hurtig som du kan.

Gå ind på www.Skat.dk/tastselv Der inde kan du betale det tilbage og lægge de 4,6% på smiley

• #5   5. mar 2010 du kan lave en betalingsaftale.. det gjorde jeg da jeg skulle betale tilbage.

Kommentér på:
Overførsel af restskat - hvordan for..

Annonce