{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Tilde N
Tilde N
Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010

Rep. af kamera - hvor længe? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Håber der er nogle af jer der evt. ved noget om dette.

Jeg har købt et kamera som gik i stykker, det blev så sendt til reperation i slutningen af februar men vi har INTET hørt og vi blev lovet kontaktet når der skete noget.

Men jeg tænker så bare, er der ikke en "lov" eller lign. for hvor længe de må have det til rep.?

Mvh. Tilde

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rep. af kamera - hvor længe?
  • #1   19. apr 2010 Prøv at ringe til dem... Det lyder da lidt som om de har "glemt" at kontakte dig...

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #2   19. apr 2010 Hvis reperationen går ind under reklamationsretten, så skal den klares indenfor "rimelig tid", som normalt er maks 4-6 uger. Er manglen ikke afhjulpet i dette tidsrum, så kan du hæve købet, eller forlange varen ombyttet.

• #3   19. apr 2010 Man kan ikke definere rimelig tid. Hvis det er en meget svær og kompliceret reparation, hvor den skal sendes videre rundt til en anden, så kan det tage noget tid.

Du kan desværre ikke definere hvad rimelig tid er, så tror du skal prøve og ringe til dem og høre.. ellers må du jo pænt vente!

Der har også være helligdage og det trækker jo ned på den samlede tid, og det tager som regel 2-4 dage for forsendelse.

• #4   19. apr 2010 Hey, sidste gang jeg sendte mit kamera til reperation fik jeg at vide at det kan tage fra 3-6 uger. Hvis jeg ikke fik den tilbage efter max 6 uger så vil jeg få penge tilbage.
    Du skal være efter dem og ring til dem. Hvis de ikke kan levere varen så må de jo give dig penge tilbage. Men jeg er enig med Phreak ^
    at normalt er det 4-6 uger.

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #5   19. apr 2010 Men er der nogen steder det står sort på hvidt HVAD reglerne er? Link evt..

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #6   19. apr 2010 http://forbrug.dk/

Kommentér på:
Rep. af kamera - hvor længe?

Annonce