{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Theis G
Theis G
Følger: 1 Emner: 97 Svar: 418

Problem med scooter/Thansen {{forumTopicSubject}}

Jeg har en scooter fra Thansen hvor tankdækslet er utæt, det har det været lige siden jeg fik den og det er et halvt år siden, den har været til reperation 2 gange nu fordi at der har været vand i tanken så den ikke kunne køre, jeg har hørt at 3 gang den er til reperation med det samme problem, så har man ret til at lade handelen gå tilbage. Hvis der kommer vand i tanken 1 gang til, kan jeg så få mine penge tilbage på grund af det? de har sagt at de ville reparere det hver gang den blev indleveret, men når jeg så henter den igen siger de at de ikke lige kan reparere det??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med scooter/Thansen
  • Puff  P
    Puff P Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 76
    #1   14. aug 2007 hvis de ikke kan lave den har du ret til en ny

• Theis G
    Theis G Tilmeldt:
    jun 2007

#2   14. aug 2007 hvad med pengene tilbage?

• andreas m
    andreas m Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 48
    #3   14. aug 2007 skal du snakke med dem om..

• Theis G
    Theis G Tilmeldt:
    jun 2007

#4   14. aug 2007 også selvom at det er sådan en bagatel.. eller det er det jo egentlig ikke, men de kunne jo også bare vælge at skifte tankdækslet.. men så siger de at man skal vente 14 dage før det kommer

• #5   17. aug 2007 i følge købeloven. har man ret til at få pengene tilbage efter 3 gang hvis varen ikke er iorden

• Rune K
    Rune K Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #6   17. aug 2007 Fidusen er at du allerede har tålt væsentlig ulempe, og købeloven kræver at afhjælpning af fejl skal ske uden væsentlig ulempe. Det står i § 78:

Stk. 4. Sælgeren skal opfylde krav eller tilbud om afhjælpning eller omlevering inden for rimelig tid, uden udgift og uden væsentlig ulempe for køberen, jf. § 79. Sker dette ikke, kan køberen kræve et passende afslag i købesummen, ophævelse af købet, omlevering eller, for så vidt dette kan ske uden uforholdsmæssige omkostninger, lade mangelen afhjælpe for sælgerens regning.

Hvis du derfor *endnu* engang får problemer med den købte vare, kan du henholde dig til den bestemmelse.

Kommentér på:
Problem med scooter/Thansen

Annonce