Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kønsbestemt aldersgrænse diskotek !?
  • #1   12. jul 2010 nej det er det bestemt ikke..

men der gør det næsten alle steder..

fx. når der er fri bar så koster det ofte 100 for piger og 200 for drenge

• #2   12. jul 2010 nej det er ikke lovligt...

men mange seder kommer pigerne gratis ind og fyrene betaler

• #3   12. jul 2010 Kan man gøre noget? - et vink med en vognstang til diskoteket?

• #4   12. jul 2010 Tag fx på Nasa, der skal pigerne være 18, hvorimod drengene skal være 20.

• #5   12. jul 2010 Du kan starte emd og sige at de skal tage samme pris for ALLE eller er du nød til og klage til Ligestillingsnævnet

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #6   12. jul 2010 okay kan godt sig logikken i at mænd skal betale mere for fri bar, men ikke for at komme ind det skal være samme pris og sig at du ikke vil betale mere end pigerne eller klager du

• #7   12. jul 2010 B.la. derfor jeg ikke går på diskotek.. Og hvis jeg endelig gjorde, så havde jeg ikke betalt en daddel mere end en tøs - om så vi skulle gå rettens gang, det ville bare more mig! Men som de andre siger, det er racediskriminerende og derfor ikke lovligt..

• #8   12. jul 2010 Du kan ikk gøre andet end og whine videre hehe .. Piger har altid ku komme gratis ind eller MØJ billigt ind hvis de ser en smule godt ud, er ekstra søde eller bare viser det mere Pat-rende ..

Nothing to do, hvis du snakker med dem tror jeg bare de griner a dig smiley

• #9   12. jul 2010 Babooms Toilet !

AHH det er nu ikke racediskriminering vi snakker om her det v snakker om hedder KØNSdiskriminering er er STOR forskel

• #10   12. jul 2010 En eller anden der gider skylle ud ? Her flyder jo med lort over det hele ;b

• kennet L
    kennet L Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #11   12. jul 2010 nej det er bestemt ikke lovligt og flere steder har fornuligt fået bøder for det. så bare forklar dem det.

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#12   12. jul 2010 enig med Babooms Toilet ! jeg ville også gå rettens gang, da det jo er en sikker vinder

• #13   12. jul 2010 Simon aka. Mr. STi - Hvordan vil du så fremføre dine beviser? Tar du kamera med? Bånder du samtalen mellem dørmand og dig? Hmm ..
    Og hvis dørmanden siger du ska gi penge og skøgen før dig ikk skulle, og du begynder og whine over det så jeg ret sikker på han bare siger du ikk er velkommen.. Færdig arb smiley

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#14   12. jul 2010 ja f.eks men nu er det jo sådan at de fleste tlf'er kan optage så det er da nemt og hurtigt, og evt snakke med dem på en pæn måde hvorfor det er sådan og spørge indtil en masse forskellige ting omkring det, så har du alt det på bånd og ellers kender jeg flere betjente jeg kunne have med som vidner

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#15   12. jul 2010 hvis ingen gør noget, jahh så bliver det jo ved med at være sådan men hvis alle nu gjorde det, så blev det MEGET hurtigt lavet om, men sådan er dette fucking lorte land jo, alle passer bare dem selv og ikke siger noget til noget som helst, de finder sig bare i alt.

danmark er med sin lille lorte generaliserende befolkning med dets største drømme inspireret fra medier...
    et lille medie fascistisk land!!!
    et land hvis befolkning kendetegnes som arrogante og konstant frygt for nogen vil gøre dem ondt!!!
    dette er et opråb til familie, venner og andre menneskelige gennemsnitlige svage ... Vis mere uinteligente lorte skabninger som sikkert får mine uber kritiske holdninger op facede bogen sammen med i langt over gennemsnitlige ligegyldige status opdateringer...

skift jeres udsyn eller klip jeres kønsdele i stykker!

Danmark fortjener ikke flere af disse eksistensløse skabninger... og specielt ikke et danmark der har et så stort ord i den politiske dagsorden!

• #16   12. jul 2010 Simon - Med dine evner ville jeg skudt stille mig på talerstolen som forkæmper for et bedre noget som helst smiley hehe ..

• #17   12. jul 2010 seriøst 20 år på nasa!

Kommentér på:
Kønsbestemt aldersgrænse diskotek !?

Annonce