Noteret sin Nr. Plade ned - uden grund {{forumTopicSubject}}
Idag havde mig og kammerat lyst til at kører en tur og valgte lige MacD. Lige da vi har parkeret og er på vej ud, kommer en børne-container aka Ford Focus St. Car farende ind på siden af os og parkere HELT tæt på, hvilket er lige på grænsen for at være over båse-linjerne.
Jeg tænker at det var da underligt at han både kan se vi er på vej ud og at han oveni købet vælger at parkere lige op og ned af vores bil.
Jeg stiger så ud, sikre mig at jeg har hånden på kanten af døren så der ikke kommer buler eller ridser i vores eller hans bil + der er plastik listen som beskytter det yderste punkt på døren og tænker ikke mere over det.
Lige da vi går ud til bilen og vil kører videre, kommer han nærmeste løbende ud til sin bil og kigger på sin dør om der er ridser eller blå lak på (hans er sølv - vores er perlemor blå). Og jeg har igen sikret mig der ikke er nogle ridser, da min kammerat ikke har løst til at få malet døren da det er ret dyrt i den farve!
VI kører så ud af P-pladsen og straks løber han ud til kanten af vejen og skriver vores nr. plade ned?
Vi undre os self da vi begge ikke har ridset eller bulet nogle af bilene ved siden af - og beslutter os at vende om og spørge hvad problemet er. Han skynder sig så at kører og drejer af.
Da vi er hjemme tjekker vi lige dørene og spejlene igen og der er intet at se. Hverken på lak, lister, eller noget som helst.
Vi vil sætte en Taksator på hvis man vælger enten at anmelde os eller beskylde os for at han ikke har penge til at lave sine gamle skader/ridser som det garanteret er grunden til han underlige handlinger..
Men hvorfor skal han skrive vores nr. plade ned?
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 14 Emner: 75 Svar: 1.484
Fjolset kunne i det mindste snakke til os om hvad problemet var.
jun 2007
jun 2007
Og han havde endda kone og børn med... meget modent
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 390
jun 2007
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 390
Men hvad havde du regnet med? Vi kender hverken ham eller dig, så vi har da ingen mulighed for at vide hvad hans intentioner var.
jun 2007
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 648
jun 2007
jun 2007
Den er special ja - men ikke brian og t.hansen gejler.
Og vi nåede kun lige ind i bilen og startet op, inden de kom farende ud og satte sig ind i bilen . der havde vi ikke kørt 1 cm endnu da han stod og kiggede total wierd på os.
Noteret sin Nr. Plade ned - uden grund