{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.844 visninger | Oprettet:

Tattoo med fejl! {{forumTopicSubject}}

Hej BB.

Jeg har forgårs fået lavet min tattovering på mit ben færdig, af en lokal tattovør, jeg var i første omgang rigtig glad for resultatet, indtil min kæreste i dag gør mig opmærksom på at der flere steder er tegnet uden for stregerne, med farve (Blå streger udover ''lines'ne'').

Udover at jeg har tænkt mig at gøre tattovøren opmærksom på at jeg ikke syntes den er i orden, hvad kan jeg så gøre/forlange?

Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo med fejl!
  • #1   4. maj 2011 Ah, det er ikke helt så slemt smiley

• #2   4. maj 2011 Jamen hvis du har lyst til at den samme tatovør skal igang igen, så må du jo bare sige til ham at du simpelthen ikke er tilfreds, og at han må lave det om så du bliver glad for den.

• dan c
    dan c Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 40
    #3   4. maj 2011 Der er nok ikke så meget at gøre, men nu har du lært lektien på den hårde måde og ved at man skal vælge en tatovør der har styr på det han laver.

• #4   4. maj 2011 Intet at gøre.. andet end at få nogle flere, så man ikke lægger mærke til de småting.. ;o)

Hvis du tænker på erstatning, så er det udelukket..

• #5   4. maj 2011 I henhold til loven er der intet at gøre, du kan dog gå ned og snakke med ham på en pæn måde og se hvad han siger.
    De fleste tatovører med respekt for sig selv tilbyder at rette fejlen.

• #6   4. maj 2011 de fleste tilbyder at rette den, men ellers er der intet at gøre.
    snak dårligt om ham til andre, så han mister kunder..

• #7   5. maj 2011 Tror jeg tager ned til hende, og snakker med hende smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #8   5. maj 2011 Må man få lov at spørge hvem der har lavet den?
    Altså der er ikke noget at gøre med erstatning, men som de fleste siger, så tilbyder de fleste at rette småfejl gratis. Dog er det lidt sværere at rette når der decideret er tegnet udenfor linjerne. Mange oplever at der lige mangler en smule farve eller skygge, hvilket er nemt at rette. Men det der - gå til tatovøren og snak smiley

Kommentér på:
Tattoo med fejl!

Annonce