1.278 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Tvangsfjerning af lille dreng video se den Tvangsfjerning af lille dreng video se den

Fandt lige denne video af en lille dreng som blev fjernet fra sin far spol frem til ca 9:00 for at se drengens reaktion skriv gerne komentar til vandvidens danmark

http://www.youtube.com/watch?v=pv-caWlD3wU&feature=player_embedded#at=790

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tvangsfjerning af lille dreng video se den
  • #1   31. maj 2011 ja det er forfærdeligt. men kommuner tvangsfjerner altså ik bare børn for sjov. i det lange løb er det nok bedre for knægten

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 119
    #2   31. maj 2011 Desværre er der ikke sagsbehandlere nok i københavnskommune.. og det går emget udover sagsbehandlingen på mange punkter... det her er bare et sted det ikke burde kunne ske... forfærdeligt...

• #3   31. maj 2011 ved nøjagtigt hvordan den dreng har det smiley
    glad for at han filmede det.

• #4   31. maj 2011 Det jo dybt sygt ! Den video ville sku være god at vise ekstrabladet eller bt.. Fandme syndt for ham og drengen

Men Danmark har generalt bare det mest latterlige samfund.

• #5   31. maj 2011 nu virkede faren faktisk til at være fornuftig nok, idet han bevare roen totalt. syntes sku det er flot af ham.. men sådan er det, staten/kommunen vil som oftest holde med moren i en sag om børn..

håber han for sin knægt igen

• #6   31. maj 2011 Forestil jer da i var små, kan i huske at de værste mareridt var når i blev bortført eller taget af uhyggelige ting.. Var det værste at jeres forældre bare stod og gloede?

Det er bevist at børn ikke har godt af at blive skilt fra deres forældre..
    Har er der en sag hvor man måske kunne have gjort noget mindre drastisk.. Fortælle drengen hvad der skulle ske og han skulle sige farvel og ikke blive båret skrigende væk af nogle fremmede..

• #7   31. maj 2011 jeg ville IKKE kunne bevare ruen hvis det var mit barn, probs til victors far.

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 119
    #9   31. maj 2011 ligemeget hvad er det sku en voldsom måde at gøre det på.... der må findes meget bedre måder.... den dreng i dette klip har jo tydligvis ingen ide om hvad der sker... andet end nogen fremmede tager ham fra hans far.. og har hans liv ikke været traumatisk så er denne sítuation det da for en lille dreng..

• #10   31. maj 2011 ja jeg syntes bare at i skulle se den personligt havde jeg nok ikke forholdt mig så roligt som faderen jeg har en anden holdning til mine børn så hvis de fjerner en af mine børn skal de nok være sikker på at jeg er helt død inden de rør mine børn

• #13   31. maj 2011 nicolai...
    tror du ikke ham faren har samme holdning, men er så bevidst om at han skal holde sig i ro for eller gør han jo sagen dårligere for sig selv.. jeg syntes at han gør det så godt ham faren...

• #15   31. maj 2011 Morten !

i videon høre du at barnet altid har boet hos faren i de 5 år han har levet og pludselig vil hun have barnet...

• #16   31. maj 2011 mobiler.. tvangs sterilisasition er det ik kun noget nazierne gik ind for.

• #17   31. maj 2011 ja det er forfærtlig.. det er synd for drengen.. og små børn vil altid være joviale over forælderen, det er kun når man bliver ældre at man forstår tingen bedre... men kommune,stat og amt går ikke bare ind og fjerner barnet fordi de keder sig... der er hjælp at hente til forælder de kan få alt den hjælp de vil have, men hvis barnet lider overlast, er det så ikke okej at de kommer væk?? tænkt hvad der var kommet ud af barnet hvis det var blevet hos forælderen.. som en der bruget ordet scoial taber..

Kommentér på:
Tvangsfjerning af lille dreng video se den

Annonce