{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.898 visninger | Oprettet:

TDC reperations, til grin!!! {{forumTopicSubject}}

Hejsan.

så starter dagens negative emner.
min tlf har været til rep 2 gange nu, evt 3 gange kommer.

efter telefonen var 1 uge gammel sker hændelserne:

1gang. tlf genstarter tilfældigt. 8 dages ventetid.

fik den så tilbage med bonus, 2 ridser i skærmen. og tlf genstarter stadig.

2gang, fik den så tilbage i går, efter 12dage, genstarter ik
mere, bonus. ... men stadig ridser i skærmen?.

og optur for det, var jeg nødsaget til KØBE en ny mobil for have noget mens den var afsted?. hvad sker der for det!

så nu var jeg nede og brokke mig igen! men de kunne ikke gøre noget fordi værkstedet ikke svarede? WTF?...
så nu skal jeg bruge penge igen på komme fra til deres lorte butik.

mens jeg så stod dernede, kom en anden gut ind, med en ny iphone4. 1 dag gammel. nej bytte den, det gjorde de ikke, de ville sende den til reperation?.. wtf? kender TDC bare ikke reglerne.

konklusion:

TDC ER LIGE TIL LUKKE OP OG SKIDE I.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TDC reperations, til grin!!!
  • #1   9. jun 2011 mens jeg så stod dernede, kom en anden gut ind, med en ny iphone4. 1 dag gammel. nej bytte den, det gjorde de ikke, de ville sende den til reperation?.. wtf? kender TDC bare ikke reglerne.

hvad er det for nogle regler du snakker om?

• #2   9. jun 2011 kim J - apple bytter deres nye købte produkter uden venten...
    fik selv byttet min macbook 1 uge efter køb, pga fejl. uden den skulle til reperation

• #3   9. jun 2011 og stort set alt har 7 dages bytte garanti. indenfor tlf og computer ved defekter.

• #4   9. jun 2011 kent: nu er det sådan at i mobil branchen er det ikke butikkerne der ombytter telefonerne men værkstederne, derfor at hans skal sende sin mobil ind, ja det er surt, men der er ikke så meget butikkerne kan gøre, da F.eks at hvis det var telia som bruge Telecare som værksted, der skal telecare skrive til Apple at de ombytter og de ting, så butikken har skam ikke gjort noget forkert. Apple har heller ikke noget der hedder DOA (dead on arrival) eller DAP (dead after purchase) på deres iphone.

• #5   9. jun 2011 den 7 dags garanti du omtaler er noget producenterne selv bestemmer over

• #6   9. jun 2011 Kim - hmm kim har anden oplevelse med apple, end det du siger. har fået byttet min gamle fordi den gabte lidt foroven. uden problemer den kom bare med en ny?

og ved sony ericsson har 7 dage bytte, men det fik jeg ikke engang da jeg kom ind med min sony som jeg også omtaler!.

• #7   9. jun 2011 kent: okay, men arbejder med det til daglig, og har aldrig oplevet at vi måtte ombytte deres Iphone direkte i butikken,

når du siger en uge hvor lang tid er det så? altså helt præcist fra hvad dag til hvilken?

• #8   9. jun 2011 det åbenbart meget forskelligt så. for 3 gør det.

købt den 3, indleveret den 9.

• #9   9. jun 2011 ja det er åbenbart forskelligt, men dejligt at vide at der er nogen der gør det smiley

okay så skulle de have haft gjort det, men de kan også vælge at lade være med at ombytte den for at sikrer sig at den ikke er væske skadet, for så er det butikken der skal dække hele udgiften til en ny mobil hvis de bare ombytter den i butikken, men så burde de have sagt det

• #10   9. jun 2011 kim j - det bare svineri det ikke gør det. de 7 første dage er jo dækket af sony ericsson.
    prøvede selv sony ericssons online chat. for hører nærmere for den fejl min tlf gjorde inden jeg sendte den ind.

syntes bare det svineri af TDC.

• #11   9. jun 2011 Mh, måske i skal læse lidt op på fabrikanternes holdning og retningslinier ved DoA.

• #12   9. jun 2011 Kent: helt enig, ja de er dækket af sony-ericcson hvis det ikke er en væskeskade, men hvis det er så skal butikken betale, derfor at de måske har gjort som de har, men helt klart svineri af TDC, hvis de ikke informere om hvorfor de gør som de gør, men gjorder du dem ikke opmærksom på det?

• #13   9. jun 2011 kim j - ja prøve spørge frem til bytte og sådan, men nej de ville sende den på værksted. som så nu har været skyld i der ridser i skærmen i stedet nu..

• #14   9. jun 2011 Dr. House - ret nemt at læse. http://tconline.dk/da/DOA/Telecare%20DOA..pdf

• #15   9. jun 2011 Hvis telefonen var indleveret som du siger, så er den da klar til DOA og du burde derfor have fået en ny fra start. Arbejder selv ved TDC og synes det er plat som du skriver. Man kan da stadig snakke pænt! Prøv at gå ned og sig din telefon skulle have været ombyttet fra start da den var indenfor DOA garantien.

• #16   9. jun 2011 Stokke - Jeg føler mig forkert behandlet, og får lov til kører 60km hvergang jeg har skulle ind i butikken, og får ingen tlf til midlertidig brug eller noget.

og samtidig kan de ikke give mig svar på om den skal tlf rep igen, eller ej.

jeg ked at jeg siger som jeg gør, men lige den butik behandler mig som kunde ordenligt.

• #17   9. jun 2011 3 gør det så ikke, købte en iPhone hvor home knappen ikke virkede, var tilbage i butikken 45 minutter senere .. Den blev sendt til rep. og jeg måtte pænt vente . Så ikke mere 3 til mig.

• #18   9. jun 2011 Callme gør det også, min far et pr dage gammel min genstartede også tilfældig, sendte den til telecare så fik jeg en ny:)

Kommentér på:
TDC reperations, til grin!!!

Annonce