{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

Skriv under for dyrenes skyld!! {{forumTopicSubject}}

Rumænien har lige vedtaget et lov der kræver alle gadehunde og katte slået ihjel, også selvom det er for åben gade og andres påsyn.. Dette bliver gjort på en skrækkelig måde som billederne også vil illustrere..

Hjælp med at bruge vores indflydelse som EU land, så vi kan få gjort noget ved den frygtelige mishandling som Rumænien nu er i fuld gang med at udøve

Skriv under !

http://www.thepetitionsite.com/43/international-collection-of-signatures-to-be-submitted-to-the-european-commission-to-stop-the/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skriv under for dyrenes skyld!!
  • #1   24. nov 2011 Så har jeg gjort det :-)!
    Er utroligt de kan overhovedet er med i EU!!!

• #2   24. nov 2011 Eh, jeg synes det er på tide de får ryddet lidt op.

• #3   24. nov 2011 Dejligt med oprydning, og ja det jo ikke lige fordi de dyr er udryddelsestruet.
    De bare skyld i en masse sygdom osv.

• #4   24. nov 2011 Når der er et problem så ordner man det..

De kan jo ikk have en masse hunde og katte rendende rundt og sprede sygdomme og være vilde i gaderne..

Synes det er fint de får ryddet op..

• #5   24. nov 2011 Hvis de bliver slået ihjel på en ordenlig måde så ser jeg intet problem?

Men kunne være du skulle begynde at redde rotterne her hjemme først. smiley

• #6   24. nov 2011 Længe leve pesten og smitte kilderne!

• #7   24. nov 2011 Synes det er super at de ordner problemet!

• #8   24. nov 2011 jeg har skrevet under.. altså syntes det er fint de ordner problemerne, men ikk måden de skal aflives på.

har lige læst et forum om dem på hestegalleri.
    en af brugerne (havde været hjælperarbejder der nede), hvordan nogle hunde angreb børn fordi de var så desprat sulten. så syntes enlig det er i orden de afliver dyrene, men kan IKKE lide måden de bliver aflivet på, hvor de bliver slået med kæppe til de bløder ihjel, og rottegift, slæbt efter biler og så videre

• #9   24. nov 2011 godt de får gjort noget ved det

• #10   24. nov 2011
    Jeg syntes det er en fin måde at komme problemet til livs på.

Og jeg kunne ikke forestille mig at staten vælger at lade hunde forbløde, eller trække dem efter biler osv, det er enkeltstående skræktilfælde, det er noget pjat...

• #12   24. nov 2011 Til jer herinde der syntes det er godt de "rydder" op..

Hvis de private hjem kunne finde ud af at neutralisere deres dyr, så var bestanden aldrig kommet så vidt!! Og det skal nu gå ud over dyrene???

hvis man endelig skal "rydde" op i dyrene så kunne det da gøres på en mere human måde !!! Ellers syntes jeg da at de skulle begynde at udrydde de uansvarlige dyreejere på samme måde... Der skal jo "ryddes" op????

• #13   24. nov 2011 Er enig i det skal ske på en human måde. De vil jo også aflive løse hunde her i Danmark.

Men er der nogle beviser på det er staten der afliver dyrene på den måde? Lyder nu mere til det bare er befolkningen der er træt af dem. For jeg tror ikke EU tillader at man tæsker dyr ihjel.

• #14   24. nov 2011 SHN .
    Enig.
    Jeg tror heller ikke ligefrem at rumænien eller raske mennesker for den sags skyld har lyst til at behandle dyr sådan. Jeg tror at det er noget Ekstra Bladet har blæst helt vildt op, fordi der er nogle civile mennesker som har taget det i egen hånd.

Jeg synes det er fint nogle tager det op og gør noget ved det, men at blæse det så meget op og generalisere helt vildt pga nogle enkeltstående tilfælde synes jeg er åndsvagt.

Hvad med Kina? Eller de arabiske lande? Har du set hvordan de bahendler katte og hunde der?

• #15   24. nov 2011 kristine F - Din mening bekymrer mig lidt da du er en af de mange der bliver meget påvirket af mediernes historier... Tror stadig ikke på at staten afliver på uhumane måder... Og at sige at det er ejernes fejl i the first place, ja og? Nu er problemet her, og de skal have det løst, man kan altid være bagklog...

• #16   24. nov 2011 Hvorfor tror i at det her kommer fra medierne? Jeg har hverken set det på ekstra bladet eller noget andet sted, ved bare at care2 samler underskrifter til alverdens ting der foregår i EU hvor det her er den ene.

Og på nogle af billeder, er det faktisk en politimand der slår en hund ihjel så hvis staten eller regeringen ikke har sagt god for det, så burde en af deres tjenestemænd jo ikke udøve det.

Men nu har jeg også læst mere om det end kun lige det link.. det er for mig normal procedure hvis man skal skrive under på ting. Men at kigge hurtigt, dømme og tage et valg, sådan er der også nogle der er smiley

Så længe jeg når ud til nogle der faktisk VIL skrive under så har jeg hvert fald gjort mit

• #17   24. nov 2011 "Og på nogle af billeder, er det faktisk en politimand der slår en hund ihjel" Hvordan slår han den ihjel ? Slæber han den efter sin bil, lader den forbløde?

Fint nok at man vil kæmpe for dyre rettigheder, men hvis det er et generelt problem, at de spreder sygdom og bider folk osv, hvad er dit løsningsforslag så ?

• #18   24. nov 2011 Ja for underskrift indsamlinger virker jo også altid..

Kommentér på:
Skriv under for dyrenes skyld!!

Annonce