1.170 visninger
|
Oprettet:
Skriv under for dyrenes skyld!! {{forumTopicSubject}}
Rumænien har lige vedtaget et lov der kræver alle gadehunde og katte slået ihjel, også selvom det er for åben gade og andres påsyn.. Dette bliver gjort på en skrækkelig måde som billederne også vil illustrere..
Hjælp med at bruge vores indflydelse som EU land, så vi kan få gjort noget ved den frygtelige mishandling som Rumænien nu er i fuld gang med at udøve
Skriv under !
http://www.thepetitionsite.com/43/international-collection-of-signatures-to-be-submitted-to-the-european-commission-to-stop-the/
dec 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 481
Er utroligt de kan overhovedet er med i EU!!!
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.039
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 64 Svar: 982
De bare skyld i en masse sygdom osv.
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 131 Svar: 3.483
De kan jo ikk have en masse hunde og katte rendende rundt og sprede sygdomme og være vilde i gaderne..
Synes det er fint de får ryddet op..
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.122
Men kunne være du skulle begynde at redde rotterne her hjemme først.
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.037
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.081
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 271
har lige læst et forum om dem på hestegalleri.
en af brugerne (havde været hjælperarbejder der nede), hvordan nogle hunde angreb børn fordi de var så desprat sulten. så syntes enlig det er i orden de afliver dyrene, men kan IKKE lide måden de bliver aflivet på, hvor de bliver slået med kæppe til de bløder ihjel, og rottegift, slæbt efter biler og så videre
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 67 Svar: 463
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 228
Jeg syntes det er en fin måde at komme problemet til livs på.
Og jeg kunne ikke forestille mig at staten vælger at lade hunde forbløde, eller trække dem efter biler osv, det er enkeltstående skræktilfælde, det er noget pjat...
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 27
Hvis de private hjem kunne finde ud af at neutralisere deres dyr, så var bestanden aldrig kommet så vidt!! Og det skal nu gå ud over dyrene???
hvis man endelig skal "rydde" op i dyrene så kunne det da gøres på en mere human måde !!! Ellers syntes jeg da at de skulle begynde at udrydde de uansvarlige dyreejere på samme måde... Der skal jo "ryddes" op????
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.122
Men er der nogle beviser på det er staten der afliver dyrene på den måde? Lyder nu mere til det bare er befolkningen der er træt af dem. For jeg tror ikke EU tillader at man tæsker dyr ihjel.
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.039
Enig.
Jeg tror heller ikke ligefrem at rumænien eller raske mennesker for den sags skyld har lyst til at behandle dyr sådan. Jeg tror at det er noget Ekstra Bladet har blæst helt vildt op, fordi der er nogle civile mennesker som har taget det i egen hånd.
Jeg synes det er fint nogle tager det op og gør noget ved det, men at blæse det så meget op og generalisere helt vildt pga nogle enkeltstående tilfælde synes jeg er åndsvagt.
Hvad med Kina? Eller de arabiske lande? Har du set hvordan de bahendler katte og hunde der?
apr 2008
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 27
Og på nogle af billeder, er det faktisk en politimand der slår en hund ihjel så hvis staten eller regeringen ikke har sagt god for det, så burde en af deres tjenestemænd jo ikke udøve det.
Men nu har jeg også læst mere om det end kun lige det link.. det er for mig normal procedure hvis man skal skrive under på ting. Men at kigge hurtigt, dømme og tage et valg, sådan er der også nogle der er
Så længe jeg når ud til nogle der faktisk VIL skrive under så har jeg hvert fald gjort mit
apr 2008
Fint nok at man vil kæmpe for dyre rettigheder, men hvis det er et generelt problem, at de spreder sygdom og bider folk osv, hvad er dit løsningsforslag så ?
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 131 Svar: 3.483
Skriv under for dyrenes skyld!!