Hells Angels forbudt i Berlin Hells Angels forbudt i Berlin
Jeg har netop læst at det i går blev vedtaget ved domstolene i Berlin at Hells Angels (som forening) nu er ulovlig i Berlin.
Nu er det jo i et andet land men ikke destro mindre nabolandet. Hvad synes folk?
Er vi på vej ind i en forbudstid (hvor langt kan man gå? Hvornår bliver den lokale ungdomsklub forbudt fordi de unge larmer for meget)
Eller er det et nødvendigt "onde" for at komme en eventuel kriminalitet til livs?
Jeg må sige at jeg er meget splittet i sådan en sag. For jeg mener at det er for voldsomt at forbyde en helt forening fordi at der er brodne kar blandt medlemmerne. Samtidig er det jo også at starte en lavine. For når man forbyder HA, hvorfor så ikke forbyde Bandidos, Black Cobra, De internationale, Devils Gate MC eller Hørsholm VWVW bilklub (HOV lige pludselig bliver et middel der skal bruges mod "storklubberne" også et middel til at lukke små foreninger der har et enkelt medlem som er slem nok).
Men samtidig kan jeg også se at hvis regeringen kan bevise en vedvarende kriminel løbebane i relation med klubben så hvorfor skulle det så ikke være i orden at forbyde den.
Hvad synes befolkningen?
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 863
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
Hvis de vil til Berlin, må de jo bare lade være med at reklamere med at de er fra HA.
apr 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
Så syntes det er total åndsvagt at de vil forbyde en gruppe over tattoverede steroide vrag i at gå i ens tøj og være en klub / bande..
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 863
Så bliver det, som du siger Ludvig *, at de kriminelle rockere fortsætter deres aktiviteter. Men nu bare som "underground" i stedet for. Et stort problem som flere "højt-rangeret" politifolk flere gange har omtalt herhjemme omkring indvandre banderne ja.
apr 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
jul 2010
Følger: 1 Svar: 119
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
Det er vist ikke kun indvandrere der stjæler... Det er ikke længe siden der blev taget flere rockere for organiseret tyveri af design møbler, så de stjæler sgu også fra hr og fru Danmark... Og de begår sgu også moms og skattesvig i den helt store stil...
maj 2012
Du har vidst ikke særlig meget kendskab til politiet?
Nu jeg har selv været i praktik i politiet. Jeg skal love for at de var aktive.
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 36 Svar: 1.337
mar 2009
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 166
vores stat skal fandme ikke have flere penge, ikke nok med at vores skat er en af de højeste i skat, samt når man skal indregistrere biler i danmark skal man af med næsten samme pris som selve bilen koster, så sætter skat sgu prisen op på alt.
Desværre er det politikere der er 2% dummere end en dør der brugere pengene og derfor forsvinder pengene fra statskassen alt for hurtigt
maj 2012
Men hvis man afskaffer kontanthjælpen - Hvad så med alle disse dovne mennesker? Ville de så begynde at begå kriminalitet for at få råd til at leve? Eller ville da bare blive lavet endnu mere sort arbejde?
Jeg synes også at man skulle få nogle kloge hoveder til at regere landet. De skal bare ansætte mennesker fra diverse virksomheder, med stor vækst.
Men det er jo svært at ændre et system. Men man bliver sgu lidt chokket, når man finder ud af hvor mange penge, de bruger på virkelig ligegyldige ting.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 423
mar 2009
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
mar 2009
mar 2009