{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.960 visninger | Oprettet:

Tosset lejer truer med alubat.. {{forumTopicSubject}}

Synes lige i skulle have en historie med, da en af mine lejere en sen aften truede mig og en kammerat med et alubat.

Jeg ejer nogle lager bygninger, som var lejet ud til flere forskellige lejere. Denne var en håndværker, som ikke kunne finde ud af at betale husleje..

Historien forløber således:

En af mine lejere ikke kunne få adgang til sit lejemål, da han ikke havde betalt husleje i 4 måneder. Så dukker fjolset op, skidefuld og begynder at råbe og skrige. Min kammerat og jeg siger til ham, at der ikke er mere, at tale om. Advokaten tager sig af det... Min kammerat tager sin mobil frem og begynder at optage ham.

Inden han opdager det, så ringer hans (lejerens) mobil og han får sagt: Nej, jeg kan sgu ikke køre til vejle nu, jeg har drukket alt for meget i forvejen og vi skal jo have lavet lidt sort imorgen...

Så opdager manden, at han bliver filmet..Og han spørger bare om han skal smile eller hvad..? Nej nej, det behøver du ikke siger jeg. Men vi forklarer ham, hvordan sagerne står. Han spørger så, om han skal lægge mig ned..Og jeg bakker lidt væk.. Ind i bilen med ham, hjulsspin med traileren hoppende efter sig...

Vi aftaler, at vi ringer efter politiet og fortæller dem, hvad der er sket. De siger at de vil køre forbi, da vi har det på video. Men vi siger, at han sikkert kommer tilbage. For han var meget truende....Ganske rigtigt, 15 min senere kommer han drønende ind på grunden igen.. Ryger ud af bilen, med et alubat på ryggen..Naturligt går man lidt tilbage og prøver at dæmpe ham.. Da han tager det frem, tænder politiet projektøren og får en lille snak med ham...

Tiltale: Trusler på livet, vold med døden til følge, spirituspåvirket kørsel, bil overholder ikke syn, fejl på bilen. Skat tiltaler ham for momssvindel, ulovligt anpartslån, skatteundragelse og misbrug af offentlige ydelser. ( manden var på pension ).

Så kan man godt fryde sig bagefter..Ved ikke hvad det har givet samlet set, men det har sgu ikke været for sjov..

Krøllen på historien var, at manden havde lovet konen en tur til Italien for de penge, han skulle have tjent de efterfølgende dage..

Ingen tur til Italien for ham....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tosset lejer truer med alubat..
Kommentér på:
Tosset lejer truer med alubat..

Annonce