{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.509 visninger | Oprettet:

Dom for at smaske en irriterende person ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens!

Hvad giver det af dom hvis man kører ud og smasker en person ?
Lad os nu sige personen er TOTALT provokerende, holder ikke sine løfter og snakker generelt grimt til en, og nu vil man lige statuere et eksempel over for evt andre som skulle finde på det..
Dvs man finder personen på gaden, smasker dem en.. hvad er dommen ?
Og hvor meget hårdere bliver dommen hvis man kører hjem til personen, banker på, og trykker dem en når de åbner døren ? så er vi vidst ude i grov vold eller lign..

Håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dom for at smaske en irriterende person ?
  • #1   5. okt 2012 bare tag hue på?

• #2   5. okt 2012 Nok ude i grov vold - han har alt på sin side, uanset hvordan han taler til dig eller opføre sig. Det jo ord mod ord - medmindre du har optaget en samtale - dog stadig grov vold eller noget i den stil..
    Men en voksen man burde kunne ignorere det ellers er du overhovedet ikke bedre selv..

Og hvis du lytter til sådan en som CoustiC og tar dette råd seriøst - så er der ingen andre ord, end at du er godt dum

• #3   5. okt 2012 Nej jeg er sgu ligeglad.. personen må godt vide hvem jeg er, og tager gerne dommen for det, skal bare vide hvor meget eller hvad det bliver til.. snakke vi bøde plus ubetinget eller snakker vi betinget eller hvad er vi ude i ?
    Bare næverne, og ikke noget med stump genstande eller lign.. bare lige trykke dem et par på skrinet for at være røv provokerende..

• #4   5. okt 2012 Hvis du opsøger manden, så er det retsmæssigt fuldstændig ligegyldigt hvor lam og provokerende fyren er. Du får en straf der slet ikke er besværet værd......med mindre han har pillet ved din datter !!!

• #5   5. okt 2012 Det kommer vist an på så meget.

Jeg blev overfaldet for nogle måneder siden, og blev slået med knyttet næve, så min læbe revnede.Min mor blev sparket og fik et blåt øje.

De fik henholdsvis 40 og 60 timers samfundstjeneste og en betinget dom, så at de får 40 og 60 dage hvis de laver det mindste inden for 2 år.

De fik samfundstimer fordi de havde børn!

• #6   5. okt 2012 Hold nu op folkens.. jeg ved sgu godt det ikke er det smarteste.. men jeg spørger til dommen, ikke om det er klogt eller ej smiley
    Som jeg siger, så tager jeg det fulde ansvar for det, og respektere dem dom jeg nu end måtte få.. men jeg spørger bare til hvad man kan forvente af det (:

• Ja-Ja .
    Ja-Ja . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 169
    #7   5. okt 2012 rolig nu karl smart,
    vold løser ingen ting, få dig en hobby hvis du har så mange aggressioner.

Og hvis du ikke har et problem med at komme i spjældet så gør dog noget der i det mindste kan betale sig og komme i spjældet for

• #8   5. okt 2012 Ja-Ja : Der er vel ikke noget karl smart i at spørge ? Hvis personen bare fortjener en røvfuld for sine gerninger, og for at vågne lidt op til virkeligheden, har det vel intet med at være smart at gøre ? (:

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #9   5. okt 2012 Det kommer på straffeattesten. Ergo du er mærket af det de næste mange år.

• #11   5. okt 2012 Daniel : Nej respekten er jeg sgu ligeglad med.. som jeg skriver, det er skam bare for at høre hvad det giver af straf.. ville jeg ha respekt m.m, så ville jeg nok skrive hvorfor, og sådan.. det rager sgu ikke rigtig folk hvorfor personen skal smaskes, udover de små irrittationsmomenter der..

• #12   5. okt 2012 Der er sgu da helt vildt meget Karl smart i at spørge !!

Hvis man spørger, så er man sgu ikke typen der smasker smiley snarer ham der ender med at få en røvfuld, for selv at optræde provokerende ....

• #13   5. okt 2012 Mik S : Ja der fik du mig smiley

• #14   5. okt 2012 Hmm, ud fra dine billeder at se er du vagt? Du kan ihvertfald vinke farvel til jobbet hvis det er tilfældet smiley

Havde en kammerat der klappede en ned i byen. Han fik 40 dages betinget & 60 timers samfundstjeneste, fordi han var under uddannelse smiley

• #15   5. okt 2012 Hvorfor ikke bare ringe til politiet og spørger hvad det giver? smiley så er du da sikker på du får det rigtige svar.

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
    #16   5. okt 2012 Elsker folk der sidder og spiller smart bag en skærm.

• #17   5. okt 2012 Gør det endelig. Så risikerer man da ikke sidenhen at rende ind i dig i mange brancher!

Ellers lad være med at være en tøsedreng der ikke kan håndtere en klaphat og absolut må slå ligesom små børn. DU mener det giver respekt - måske i et lille slæng, men langt de fleste vil miste respekten for dig ...

• #18   5. okt 2012 hehe det så sjovt i tror i ved det hele smiley
    Det har skam intet at gøre med at spille smart, nu er det jo et scenarie jeg stiller op smiley
    Men nej den tror i heller ikke på smiley Funny guys on the internet, det er i jo allesammen smiley
    Ja jeg er vagt, og derfor på den rigtige side af loven.. der vil jeg blive ved med at være.. og der vil jeg nok rende ind i mange af jeres typer i byen, som sidder her og spiller hellige, men så snart i er i byen og en gut rager på jeres kæreste, så kunne det her scenarie nemt ende med at blive jeres smiley Men lad det nu ligge.. jeg snakkede med politiet om det, og det giver fra 40dage og opefter som tommelfingerregel.. der kan slækkes lidt på det alt efter omstændighederne, men man skulle regne med 40 dage..

Tak for en god griner over jer folkens smiley aftenens underholdning smiley

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #19   5. okt 2012 haha og så trækker du i land... som forventet.

Men fik du dine ønskede 2minutters opmærksomhed?

• #20   5. okt 2012 Ja selvfølgelig gør jeg da det.. jeg har jo ikke noget at ha det i.. jeg er bare en lille muskuløs dreng der får bank alle steder jeg kommer, og jeg er sikkert også kun blevet vagt fordi jeg ikke kunne blive politibetjent ikke ? smiley

Jøsses hvor er i dumme folkens smiley haha

• #21   5. okt 2012 Hop ud i a' bimmer, og fyr den auf med hjulspind hele vejen ud til hans hoveddør! Og såå hakker du ham bare en å' a' næse!

• #23   5. okt 2012 Dumt..
    Men hvis det er CokeZ eller hvad fanden han kalder sig herinde fra, så er det iorden!

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#24   5. okt 2012 Men det er da skønt når du kan bekræfte de fordomme der er om vagter.

• #25   5. okt 2012 Stinna : Kom det lige fra den mest aggresive tøs jeg har været i byen med, at det var dumt at slå på andre ? smiley

• #26   5. okt 2012 Kasper H : Ja det tænkte jeg godt.. så kan flere hjerneløse idioter som dig sidde derhjemme, smågrinene og tænkte "hæhæhæ hvad sagde jeg" - mens vi andre så griner af jer og tænker, gud hvor er i dog dumme smiley

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#27   5. okt 2012 Fantastisk argument du holder dig.

• #28   5. okt 2012 Fuck det, tag chancen.

• #29   5. okt 2012 "Tak for en god griner over jer folkens aftenens underholdning " Taler sikker for størstedelen, når jeg siger "i lige måde" smiley
    Wannabe badass, der trækker i land igen, efter du finder ud af at du ikke fremstår så hardcore som du gerne ville. Sæt du dig bare over i dit hjørne igen smiley

• #30   5. okt 2012 Adrenaline : Tak.. jeg tror bare jeg smækker benene på skrivebordet og ser på i alle får et lille "yes jeg fik ham"-trip, hver gang i kommer med en bemærkning om jeg tror jeg er sejere end jer smiley men det bliver jeg aldrig folkens smiley der er sgu ingen der topper jer smiley

• #31   5. okt 2012 Erkendelse er det første skridt, så du er da på rette vej smiley
    Men ærlig talt, havde du selv regnet med at der var nogen der troede på "det var bare et tænkt scenarie, jeg lige ville have svar på"? Come on, så imbecil kan du da ikke være smiley

• #32   5. okt 2012 Mirakelkurkongen : Det ikke negativt ment men nu kender jeg ikke til Vagt branchen (Staves) men går man ikke på div. kurser hvor man også får afvide hvad er tilladt og hvad der ikke er i sådanne situationer? smiley jeg mener bare. Er det ikke noget du har fået fortalt i forvejen på et evt. kursus?

• #33   5. okt 2012 Det er ikke grov vold at stikke en person nogle på klumpen. Du får maks 3mdr for det.

• #34   5. okt 2012 Så fik vi heldigvis en jurist på banen. Tak til Majholt! smiley

• #35   5. okt 2012 Adrenaline : Ærlig talt er jeg sgu rimelig ligeglad hvad folk tror (: Jeg kender grunden til spørgsmålet, og det er sgu det vigtigste.. her på baboom havde jeg egentlig heller ikke forventet et ordentlig svar, men det slog mig først i samme sekund jeg trykkede opret.. men derefter tænkte jeg at det kunne være sjovt at se hvor mange seje soldater der er derude og lige skal sætte mig på plads.. og der kom faktisk ikke et eneste seriøst svar smiley men derimod en masse af de der "får-et-lille-trip-af-at-kalde-ham-dum" mennesker.. det givermig et lille smil på læben at folk virkelig tror blidt på alt hvad der står herinde smiley
    "Ej han vil virkelig gøre det, fuck hvor er du dum og klam mayn" - ja det godt lille ven smiley hvis du får en følelse af du er bedre ved at skrive sådan, så bliv endelig ved smiley

• #36   5. okt 2012 På med elefant huen og fang ham når det er mørkt smiley Så får du sgu ingen dom hvis du kan holde tæt

• #37   5. okt 2012 Westergaard . : Jo men selve straffen lærer vi intet om.. også derfor jeg valgte at ringe til politiet så vi kunne få afgjort det efter at ha hørt på folks små trip herinde (:

• #38   5. okt 2012 Hehe, der er jo ingen der "tror blindt på alt hvad der står herinde". Vi tænker jo netop at du er en sørgelig tegning der skriver dit galde, for at vi skal tænke at du er en vild satan. Men ellers godt forsøgt smiley

• #39   5. okt 2012 Adrenaline - der er intet galt i, at have lysten til at klaske nogen en.
    Kom ikke og sig, du aldrig nogensinde har haft bare den mindste smule lyst til, at smaske en så hårdt han kommer til at skide sine tænder ud

• #40   5. okt 2012 Altså efter en bytur hvor jeg klaskede en ned fik jec 4mdr fodlænke og en bøde på 5k ca fordi jeg er studerende. Hvis man har fast arbejde kan man vist også nøjes m lænke hvis straffen er unddr 6 mdr

• #41   5. okt 2012 Pennen er stærkere end sværdet!

• #43   5. okt 2012 Henrik R : Hahaha hvor filan står der noget om P-vagt henne ? du toppede da nok lige dumheden på sitet med den kommentar der smiley

Julie : Det faktisk rigtig.. undskyld til dig så smiley

• #44   5. okt 2012 Det ikke det værd.. bliv hjemme smiley

Ras ud på en bokseboldt!

• #46   5. okt 2012 Hov hov kan du ikke tag lidt spas? :-).

• #47   5. okt 2012 Jeg kommer til og tænke på ham her. når jeg ser det du skriver.
    http://www.youtube.com/watch?v=BWMFhFrZxjg .
    Det lyder ret ens.

• Osten L
    Osten L Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #48   5. okt 2012 100% attention whore....

• #49   6. okt 2012 Mirakelkur-kongen !
    Det du laver nu er planlægning i følge en domstol.
    Ergo skærpet omstændigheder, hvilket betyder fængselsstraf, hvilket du absolut også fortjener

• #51   6. okt 2012 (link fjernet)

• #52   6. okt 2012 Mirakelkur-kongen:
    Min dom lød på 40 dages betinget, 60 timers samfundstjeneste og en bøde for en skalle under et værtshus slagsmål... Maximum straffen er 60 dages ubetinget ved vold uden brug af våben (bat, jernrør o.l)...
    Men som der bliver sagt er det jo planlagt, så der er jo nok nogle skærpende omstændigheder der... Du skal ihvertfald regne med at de går amok på dig hvis du vælger at gøre det :P... Men jeg giver dig sq ret! engang imellem er en røvfuld bare det mest logiske når samtale ikke fører længere :P...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#53   6. okt 2012 Det var dog noget vås at sige max straffen er 60 dage ubetinget når der er 3år i strafferammen for alm vold (§244)

• #54   25. okt 2012 Kasper H: Strafferammen er ja... det er korrekt... Men i de fleste tilfælde får man max 60 dage... min advokat sagde at hun ikke har oplevet andet ved vold...
    Strafferammen er altid højere...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#55   25. okt 2012 Og derfor er det stadigt forkert hvad du skriver.

Kommentér på:
Dom for at smaske en irriterende person ?

Annonce