{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

Polsk bank {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom, igår bestilte jeg nogle ting fra en polsk side, og dertil skulle der jo samtidig en polsk bank med, så jeg overførte mine penge som jeg skulle betale, efter jeg så har gennemtjekket alt information osv. beslutter jeg mig så for at godkende alt det der fis og halløj, men da jeg så trykker videre, tror jeg betalingen gik som smurt, hvortil jeg får en mail nogle minutter efter fra banken hvor der står således : "Important: this transaction was UNSUCCESSFUL, and the payee has not recived the payment. Please attempt to make your payment again or contact Customer Service. "

Jeg skrev til butikken jeg købte tingene fra og bad dem forklare hvad der var galt, de sagde så :

"Hello.

Payment for Your order was not accepted on our account, status of payment it "canceled", money should have been returned to Your account.

Please try to make payment for Your order once again. For some reason dotpay does not accepts first try of payment."

Jeg har kigget siden imorges og har endnu ikke fået mine penge tilbage, er der en klog fyr/kvinde der nogenlunde ved hvor mange dage der kan gå før jeg ser skyggen af mine penge, og kan jeg eventuelt gå til min bank for at få pengene igen??
Håber virkelig i forstår min lidt uheldige situaton
Mvh. Mathias


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polsk bank
Kommentér på:
Polsk bank

Annonce