{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Ang. bøde. {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået en bøde for voldelig optræden, fordi politiet mener jeg har smadret et glas. Men jeg er sikker på at det glas væltede, uden jeg rørte det. Spørgsmålet er så hvad det væste er der kan ske?? Hvis jeg går i retten med det?? Kan jeg komme til at betale mere end de 600kr.??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. bøde.
  • #1   9. okt 2007 ja kan du godt du kan komme til at betale for retsomkostningerne og det er lidt dyrt

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 88
    #2   9. okt 2007 I øvrigt så vil du stå rigtig dårligt i en retsag. Med mindre du har vidner, som du ikke kende. Man vil altid vægte politiets udlæg af sagen som den rigtige, hvis det er dit ord mod hans.

• #3   9. okt 2007 nej glasede væltede bare, fordi det stod på kanten.

Brian L: Er du sikker på det når det er i mod politi, har jeg nemmelig hørt noget om???

• #4   9. okt 2007 Kender en der har set det

• #5   9. okt 2007 er rimlig sikker på at hvis du taber sagen skal du betale men du må ikke hænge mig op på det

• #6   9. okt 2007 tror bare jeg ville vælge og betale de 600,- og få det ud af verden, har de været mere end 1 betjent kan du intet gøre, så skal du fandme være heldig!

Og ja, som Brian L siger - retsomkostninger...

Taber du, skal du betale for dine OG deres retsomkostninger, vinder du er det omvendt.

• #7   9. okt 2007 De er ingen betjent der har set det, de tror bar det er mig!

• steso n
    steso n Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #8   9. okt 2007 årh hvor er det sjovt at se folk der aldrig har set en politimand eller et retslokale i virkeligheden spille kloge ... hvis du møder op i retten skal du ikk betale noget da det er politiet der lægger sag an mod dig og ikke omvendt .. hvis du derimod ikke møder op i retten får du en '' udeblivelsesdom '' dvs. du blir dømt + du får en xtra bøde for ikk at møde op ..

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #9   9. okt 2007 Uanset hvad skal du betale for din egen advokat, og hvis du taber, skal du måske også betale for politiets. Det kan godt løbe op i 20.000-40.000 kr... Advokater kan godt lide at tage 600-900 kr i timen...
    Så skulle du ikke bare betale den bøde som en mand, og indrømme at du måske var lidt for fuld til at huske hvad der skete? Man får ikke en bøde for voldelig optræden selv hvis man skubber et glas på gulvet med vilje. Så du har nok kastet med det.
    Og man får desuden ikke en bøde med mindre politiet eller stedet ejer kan bevidne, at det rent faktisk var dig...

• #10   9. okt 2007 stefan N: Manga tak. Det vil sige hvis jeg går i retten med det og møder op. Er det stadig hjøst 600 kr. jeg kommer til at betale??

• steso n
    steso n Tilmeldt:
    okt 2007

#11   9. okt 2007 lig præcis ... tror i det er usa det her ? har prøvet det 40 gange .. spørg selv politiet ..

• #12   9. okt 2007 stefan N er du blind?? det er ham der vil ligge sag an mod politiet

• #13   9. okt 2007 Michael, de kan ikke give dig bøde medmindre nogen har vidnet at det er dig der har gjort det..

og hvis det bare er en person der siger det, så dropper de sagen igen.

Jeg overhalede 3 biler for dobbelt spærelinier fordi jeg blev jagtet, med over 160 km/t, 2 af de 3 biler, meldte det, politiet ringede til mig og sagde at de var nød til at sigte mig, og en uge efter kom der et brev, at da ingen politibetjente så det ske, og vidnerne ikke kunne dokumentere det på nogen måde, kunne han ikke rejse en sag.

så ta det bare roligt..

• steso n
    steso n Tilmeldt:
    okt 2007

#15   9. okt 2007 brian L nej men er du idiot .. har du nogensinde fået en bøde ? hvis du erklærer dig ikke skyldig på stedet får du en indkaldelse til et retsmøde.. hvis mig lig den sætning hvor der står han vil ligge sag an ?

• #16   9. okt 2007 Okay, så går jeg i retten med det. Det kan ikk passe jeg skal betale de 600kr.

• steso n
    steso n Tilmeldt:
    okt 2007

#17   9. okt 2007 ps. før din egen sag og tag alle dine venner med som vidner .. lad vær med at brug en advokat på så lille en sag ..

• #18   9. okt 2007 du er jo allerede dømt som taber hvis du ikke har nogle beviser. så prøv lige at tænke det igennem en gang til

• #19   9. okt 2007 Jeg vil bestemt også anbefale dig at betale og få det ud af verden...At gå i retten imod polisen er altid dårlige odds for en selv,man skal være 110% sikker i sin sag og have klokkeklare beviser og vidner der kun lyser i din retning,så man kan sætte spørgsmål ved politiet´s beviser og vidner,som ofte også er betjente....
    Taber man....,Tja så koster det bøden plus sagens omkostninger...

• Daniel P
    Daniel P Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 114
    #20   9. okt 2007 Du går bare ikke i retten for 600 kr vel ? :b

Kommentér på:
Ang. bøde.

Annonce