1.423 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dennis A
Dennis A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Amerikansk lov & immigration!? Amerikansk lov & immigration!?

Kun til dem som har godt styr på den amerikanske lov og alt hvad det kræver at flytte derover og få statsborgerskab eller permanent opholdstilladelse(Green Card) ?..

Jeg vil gerne have de konkrete krav på hvad der er nødvendigt for at kunne bo der!..
Nogen der selv har gjort det eller har styr på hvordan?
kender godt til det der "Green Card Lotteri" men er heller ik helt sikker på regler og krav der.. så hvis der er nogen der har noget god infomation og hjælp som kom endelig med det!! smiley

- det er min store drøm at flytte derover!
kan det Passe at man skal være gældfri og bo der i 3år hvis man bliver gift med en fra US & 7år uden, før man får statsborgerskab?..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amerikansk lov & immigration!?
  • Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 58 Svar: 106
    #1   3. dec 2012 Det er ekstremt svært at få opholdstilladelse i USA.

Green Card lotteriet er en mulighed... men meget dårlig... mener kun at det er omkring 0,5% der gå igennem hvert år.

Der er fleste typer visum.

Se evt. her
    http://www.amino.dk/forums/t/2230.aspx

• #2   3. dec 2012 Følger lige med her!
    Min store drøm er også og flytte til USA og arbejde.

• #3   4. dec 2012 Følger også med.

• #4   4. dec 2012 Jeg vil gerne tage noget af min uddannelse derover. Praktikdelen der og skole delen her hjemme. Hvis det sted jeg nu er i praktik kan tilbyde mig fast arbejde, vil det så være nemmere at få green card, eller vil det være lige så svært? Synes ikke rigtig jeg kunne læse mig frem til det, med dit link Thomas. smiley

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    apr 2012

#5   5. dec 2012 Ja samme her.. jeg vil tage uddannelse her og så flytte derover efter og bo, leve og arbejde! smiley

Thomas - hvilket type Visum er så bedst.. og hvad er garantien/ chancen for at jeg ikke bliver smidt hjem? det er jo lidt noget lort hvis jeg gør.. og har hus/bil og arbejde derover..

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    apr 2012

#6   5. dec 2012 Har læst lidt om det handler meget om at få smidt nogle penge på bordet og få sig en god immigrations advokat..
    og noget med at betale sig uden om køen og købe sig til et godt visum?..

nogen der ved om det kunne hjælpe hvis min kæreste's Moster bor der? om det vil være nemmer med et familie medlem?

Kommentér på:
Amerikansk lov & immigration!?

Annonce