{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.701 visninger | Oprettet:

klage over fragt pris danske fragtmænd {{forumTopicSubject}}

hej jeg har fået en regning fra danske fragtmænd, men er meget uenig i den pris de har taget. har kontakt til dem men der er ikke noget at gøre siger de, vi snakker en pris der er over 3x markedsprisen

har fået en sølle kreditnota på 160kr men det er bare ikke godt nok.

altså hvad kan jeg gøre her?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klage over fragt pris danske fragtmænd
  • #1   29. jan 2013 De er bare pisse dyre. Hvis ikke du havde en aftalt pris med dem fra start er der ikke meget at gøre

• #2   29. jan 2013 Har man ikke konto ved Danske fragtmænd og sjældent sender noget med dem, så koster det kassen. Og ja, det er langt langt over markedsprisen som du formentelig har et eller andet sted fra.

• #3   29. jan 2013 Altså kan sige de har taget 1950kr ex moms for en eu Palle fra Esbjerg til græsted. En normal pris hvis man har en aftale med Esbjerg gods så vil det koste max 550kr for en eu Palle magen til. Har nemlig snakket med Esbjerg gods som jeg har en aftale med. Og de sagde at sådan en regning ville de aldrig betale og klage over den.

Tænkte bare om der vor nogle slags retningslinier som fragt priser skulle være inde for. Ligesom en taxi må jo heller ikke tage 100kr pr km

• #6   30. jan 2013 Derfor jeg ALTID spørger om prisen inden jeg sender med dem. smiley

• #7   1. feb 2013 Du har slet ikke set nogen pris før du har modtaget deres service? Så ligger du vidst som du selv har redt. Som de andre siger, trælse lærepenge smiley

Kommentér på:
klage over fragt pris danske fragtmænd

Annonce