Mekanikere siger vi skal betale?! Mekanikere siger vi skal betale?!
Jeg skulle have nye dæk på de foreste fælge på min bil og bestille dem via værksted 1 (specielle dæk) og de vudere så at de ikke kunne sætte dem på. De sender mig hen til værksted 2. Da dække kommer tilbage er fælgen hakket i siderne. Værksted 2 siger det ikke er dem som ødelagde fælgene så værksted 1 hænger på at gøre dem pæne igen. Jeg synes dækkene var for brede så jeg opsøger værksted 3 for at flytte dækket om på de bagerste fælge. Da de tog dem af siger de at dækkene var i stykker og det altså ikke var værksted 3 som ødelagde dem.
Ingen af dem vil tage ansvaret for at erstatte dem, da de alle siger det ikke var dem som ødelagde dækkene.
Hvad og hvordan gør jeg??!!
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
Forstår ikke hvad du skriver, du opsøger værksted 3 fordi du mener dækkene er for bredde? Hvorfor gør du det? og hvorfor vender du ikke tilbage til det første værksted?
feb 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Og fordi værstes 1 ikke kunne lave det, kun levere.
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.262
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.588
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.262
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
Skulle du ikke bare lære at finde ud af hvilken størrelse dæk og fælge du skulle bruge INDEN at du begynder at bøvle med værksteder som skal skifte rundt på det osv??
Der er 3 værksteder der har haft fingre i de fælge nu, selvfølgelig er der ingen af dem der vil betale noget som helst.
Se det som dyre lærepenge, der er ikke så meget andet at gøre.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 773
Men hvis du ikke har sagt noget til dem da de afleverede fælgen til dig, så er det en tabt sag, når først du har fået den igen, og kørt rundt på den... og tilmed har haft bilen på et 3 værksted for at få rodet med dem, så er der ikke meget at gøre andet end at betale.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
Mekanikere siger vi skal betale?!