Kørselsfradrag Kørselsfradrag
Hejsa
Efter over 2 år med mit nuværende arbejde har jeg endelig taget mig sammen og fået lavet kørselsfradrag i forbindelse med at jeg alligevel var i banken og få ordnet nogle ting fik vi så også kigget på det.
Jeg har 48 km til og fra arbejde efter de første 25 er trukket fra. Det giver et fradrag på ca. 10.000 kr som jeg får fordelt over de sidste måneder af året. Det kan jeg i den grad godt mærke på den lønseddel jeg lige har fundet, og kan nu godt se at jeg virkelig har dummet mig ved ikke at have sat mig ind i hvordan det fungerer noget tidligere.
Jeg snakker så med en kammerat som påstår at man kan gå ind for de tidligere 2 år og skrive det på eftersom man selvfølgelig kan dokumentere at man har arbejdet i firmaet i den periode, og så skal man angiveligt kunne få det hele udbetalt med tilbagevirkende effekt. - Kan det virkelig passe eller er han fuld af løgn? Jeg spurgte nemlig min bankrådgiver om jeg ikke havde dummet mig ekstremt ved ikke at få rettet det til noget før, og det svarede hun blot Jo til.
dec 2014
Følgere: 3 Svar: 392
Kørselsfradrag