{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Stjålet pakker fra posthus, ingen erst {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg havde bestilt noget voks fra billigvoks.dk, men så da jeg skulle hente det har de haft indbrud på posthuset.
hende damen siger jeg skal udfylde en blanket og så får jeg så pengene retur om noget tid.

fair nok tænker jeg så og går hjem og bestiller voks igen.

så kommer jeg op på posthuset, og ja, så har der været indbrud igen!
Jeg udfylder en blanket igen, og hun siger det samme at jeg får mine penge tilbage og bla bla bla...

Så her idag modtager jeg så et brev om at postdanmark ikke vil erstatte det de det er blevet sendt som brev? :S

Kan det virkelig passe at fordi postdanmark ikke har bedre sikkerhed end at man kan smadre en rude og gå ind og tage for sig, at det skal gå ud over os modtagere?

Og der står intet om det på billigvoks.dk at de sender det som brev..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet pakker fra posthus, ingen erst
  • #1   6. dec 2007 det lyder sq dårligt hvis det ikke erstattes ved indbrud. har selv prøvet at miste 2 pakker ved posten som aldrig kom frem?!

• #2   6. dec 2007 Ja det har jeg fundet ud af. men billigvoks.dk skriver jo intet om at det ikke kan blive erstattet, og at det bliver sendt som brev.

• #3   6. dec 2007 Det er deres fejl at du i første omgang får at vide at det bliver erstattet, og de så har lavet en fejl og sagt forkert .. Jeg ville sku brokke mig ..

• #4   6. dec 2007
    Steffen E: de kan da i det midste oplyse på deres side at det sendes som brev og dvs. at det feks. ikke bliver erstattet.

• #5   6. dec 2007 Har sendt en mail til dem og har skrevet at det blev stjålet Mark B.

Men jeg håber da stærkt på at det bliver erstattet!

• #6   6. dec 2007 Jeg synes nu det er forkert at PostDK først lover dig at du får pengene tilbage, og bagefter fortæller de dig at det ikke kan erstattes fordi det er sendt som brev.. Så skal de sku lade være med at love dig at du får noget tilbage uden de har undersøgt noget som helst!

• #7   6. dec 2007 Fuck der er god service på hos billigvoks! smiley

De har allerede svaret, og jeg får sendt en erstatningspakke som jeg modtager på lørdag smiley

• #8   6. dec 2007 Nice nok ..

Fandt lige ud af at de havde min voks meget billigere .. Så bestiller lige et par stykker smiley

Kommentér på:
Stjålet pakker fra posthus, ingen erst

Annonce