{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Er det lovligt? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har i oktober bestilt en vare over nettet og fik den også relativt hurtigt efter, men pengene er først blevet trukket fra min konto idag. hvilket passer mig elendigt.

Så er det en begrænsning fra firmaets side der siger at de skal indkræve pengene inden xx antal dage/uger/måneder/år?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det lovligt?
  • Flopstar .
    Flopstar . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 118
    #1   30. jan 2008 nej de kan næsten frit bestemme hvornår de trækker pengende bare det er efter varen er sendt/leveret

• #2   30. jan 2008 Plat... hmm... så må jeg ud på flisen og tjene lidt flere penge...

• #4   30. jan 2008 De må gerne trække pengene efter.. mener det er op til 2 år eller mere de kan vente med at trække dem....

• #5   30. jan 2008 det må de sådan set selv bestemme, kan sådan set bare sige at de har været ekstra flinke overfor dig, da de har givet dig ekstra kredit. det burde du da ikke klage over

• #6   30. jan 2008 Hvis det passer ham dårligt, ka han da sagtens klage over det?

• #7   30. jan 2008 Martin M
    Der er da ikke noget kredit i det. Jeg vil da 100 gange hellere have det ude af verdenen end at de først trækker pengene længe efter... Men selvom det er et dansk firma så skal jeg da ikke bestille derfra mere.

Chris !
    Ja, jeg ved nemlig også at de ikke må trække pengene før. men mente også der var et "efter"...

dd D
    Hmm... det er jo ikke brugbart, men ellers tak. jeg troede nemlig det var omkring 3 -6 måneder efter

• #8   30. jan 2008 Mark B
    woohoo Mark.Er det noget du kan finde et bevis på? altså selve lovgivningen? for jeg har ledt men kunne intet finde

• #9   30. jan 2008 Mark B
    hvis det er sandt , så du fandme året's helt (;

har næsten lige oplevet det samme , og skal snart have betalt regningen , men hvis det er sandt så find lige noget på at det er sandt (;

• #10   30. jan 2008 jaob: det er da kredit, da du betaler den sener end du skulle have gjort. når du ved at du skal af med pengene på et tidspunkt, så skulle det vel ikke være noget problem, så har du jo bare haft pengene på din konto i noget længer tid, og derved tjent renterne

• #11   30. jan 2008 (link fjernet)

så vidt jeg kan læse herinde, er der ikke nogen grænse for hvornår. Også inde i deres quiz spil eller hvad der er, står der også bare de må trække den hvornår de vil, varen skal bare være afsendt. Så tvivler på du kan gøre noget ved det.

• #12   30. jan 2008 Mark B

Det er godt 11 måneder siden jeg fik varen , og her for nogle dage siden fik jeg regningen , og det er jeg tæmmelig træt a , da jeg troede de havde trukket pengene ..

• #13   30. jan 2008 Emil R: ja men så kunne du da havde kontaktet dem, ellers kunne du jo have set, at de ikke havde trukket pengene på din konto. man får jo sjælendt noget gratis her i verden, så bestiller du noget ved du os du skal betale

• #14   30. jan 2008 jaja , det ved jeg self godt .
    men det er yderst sjælden jeg er i banken .
    såh har ikk lige gået og holde øje med det , men man kan
    jo også ringe til firma'et og spørge dem ..

• #15   30. jan 2008 Jep det er rigtig
    men man kan squ alligevel blive lidt små irriteret af det ..

Kommentér på:
Er det lovligt?

Annonce