{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Anders M
Anders M
Tilmeldt:
6. dec 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117

problemer med coolshop.dk {{forumTopicSubject}}

hej andre end mig der ikke har fået det man ahr bestilt og at de ikke er til at snakke med.

har haft bestilt et spil fra coolshop, mod tog det ikke så klagede self, fik afvide jeg skulle udfylde en formular og sende til dem som jeg så gjorde, efter det ventede jeg ca 3 uger uden at høre noget så kontakede deres kunde servise igen, de havede ikk modtaget noget, fair nok det kan jo forsvinde i posten, sendte så den efterlysning igen ventede ca 14 dage uden lyd igen, tog kontakt til dem igen, de havede helelr ikke modtaget den( blev så lidt sur det) men udfyldte en en igen og scannede den så ind og sendte den over mail.

fik en bekræftelse på de havede modtaget den ventede så yderlig, 14 dage ca, og undrede mig igen over de ikke havede givet lyd fra sig kontakede dem så igen. hovr jeg får afvide de ikke kan gøre noget da de først modtog min efter lysning over 1 md for sent, så de vil ikke gøre noget, hverken give mig mine penge retur, eller sende et nyt spil.

nogen der har været udsat for det samme og hvad gjorde de ved det?''

sys ikk det kan passe det her.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med coolshop.dk
  • #1   12. feb 2008 Jeg har aldrig haft problemer hos dem og køber vel noget hos dem gennemsnitlig en gang i måneden .. :S

  • #2   12. feb 2008 Jeg får en mail om at mit need for speed underground 2 forventes på lager inden for 5-7 dage hver evig eneste fredag. Det er ca 1½ år siden jeg har bestilt det smiley

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #3   12. feb 2008 stave fejl er gratis

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #4   12. feb 2008 okay sys ikke det er fedt de ikke vil sende nyt eller give mig penge tilbage, og de sender åbenbart ikke som pakke for sagde de må da kunne se den ikke er modtaget, men der sagde de at de ikke sendte som pakke

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #5   12. feb 2008 rene. har du betalt for den.?

  • #6   12. feb 2008 underligt jeg har brugt colshop flere gange nu og altid fået min vare til tiden uden problemer

    den vare/ spil du har købt er du sikker på at den er på lager ? for tit skal den først hjem og det kan jo også tage tid med shipping osv


  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #7   12. feb 2008 ja har jo haft kontakt til dem flere gange nu. men tager fat i forbruger styrelsen nu.

  • #8   12. feb 2008 det syens jeg at du skal gøre hvis du vil have dine penge retur det er da også lidt unfair vil jeg da mene

    alle de spil jeg har købt er kommet i en boblekuvert og har lagt i min postkasse 2 dage efter jeg havde bestilt og betalt


  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #9   12. feb 2008 har lgie søgt lidt på google jeg er åbenbart ikke den eneste med det her problem

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #10   12. feb 2008 mica. har jeg osse tænkt mig smiley

  • #11   12. feb 2008 Okay.. Jeg har brugt coolshop masser af gange og der har aldrig været noget.. Fik en batteri til den controller jeg har bestilt for lidt over en måned siden men har fået mail fra dem hver uge hvordan det gik med den.. Så jeg har ikke noget at klage over..!!

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #12   12. feb 2008 hvem kan man klage til forbrugerrådet, kan man kun klage til hvis varen har kostet over 800 kr, så ved ikke lige hvor jeg skal klage henne

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #13   12. feb 2008 okay sys bare der stod det skulle koste mindst 800 men de har lukket nu så ringer imorgen

Kommentér på:
problemer med coolshop.dk

Annonce