295 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Støjberg Støjberg

Der er ikke den store tilslutning at gøre rigsretssagen offentlig, dvs. at transmittere alt hvad der forgår - Støjberg har intet imod det men det har flere partier som mener at det skal holdes lukket - Så ikke en kæft kan se og høre hvad der forgår.

Det lugter fælt at der er andre som har haft fingrene i kagekassen og ikke ønsker at det kommer frem - for det kan skade en politisk. Jeg som troede at retssager intet har med politik at gøre - he he...

Jeg har ingen ide hvor den risret bære hen, men en ting er sikker - hvis Støjberg dømmes skyldig så bliver det Mette Fups tur næste gang - mon ikke det vil blive taget op som en overvejelse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støjberg
  • #1   4. mar 2021 Til overvejelse - jo det kan jeg garantere for at det er og af samme grund gætter jeg på at hun heller ikke bliver dømt.
    Alle partier ved jo godt at størstedelen af befolkningen holder med Støjberg’s beslutning og derfor vil de have dørene lukket, men alle kan efterfølgende læse referaterne fra sagsbehandlingen så mon ikke S, DF, NB og V trækker i den rigtige retning smiley smiley

Kommentér på:
Støjberg

Annonce