{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Returret.. {{forumTopicSubject}}

Hej Natteravne..

Jeg overvejer at købe et produkt i en butik.. Men jeg vil først lige høre lidt omkring returret..

Hvis jeg nu går ned i butikken og køber produktet.. Tager det med hjem, pakker ud, Sætter det til min computer.. Lad os sige det er en PC Scanner... Jeg syntes så ikke om den, Jeg pakker den ned i kassen igen, og går ned i butikken..

Kan jeg så få mine penge tilbage fordi jeg ikke syntes det var noget for mig? Eller hvordan forholder det sig?

På firmaets hjemmeside står der dette

Der ydes fuld garanti og reklamationsservice på varer købt hos Eskildsen Musik A/S.
På returnerede ikke defekte varer vil betalte beløb krediteres kunden indenfor 5 dage.

Men jeg er stadig i tvivl smiley

Help me! smiley

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Returret..
  • #1   9. maj 2008 Den returret du nævner gælder kun ved onlinekøb. MEN... mange butikker har lige præcis den service at de bytter varen hvis den kan sælges igen.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #2   9. maj 2008 I en fysisk butik er der intet krav om returret. Det er en tillægsservice de enkelte butikker vælger om de vil have.
    På varer handlet over nettet er der altid 14dages returret.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #3   9. maj 2008 Mariya: Nej, ikke i en fysisk butik. At de fleste butikker har den service at de gør det alligevel er så noget andet, men ingen lov om at de skal.

Kommentér på:
Returret..

Annonce