Trillede ned af stolen af grin ..... {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne lige dele dagens eboks.dk post med jer, så I måske kan grine med. Jeg griner stadig
Det var post fra Motorstyrelsen. Jeg solgte min gl bil i okt 23. De skrev, at der var løbet renter på for perioden 1.12.22 - 31.5.23, pga af for sen indbetaling, først nu får jeg en SVIMLENDE høj opkrævning på kr. 0,08
Jeg tænkte, ej, det må da være en fejl, så jeg ringede, der var 30 min ventetid, for jeg ville lige høre, om det var deres ramme alvor, at jeg skulle betale 8 øre - ja, det var det, for hvis ikke, så skulle lovgivningen laves om, OK, kan du så sige mig, hvad det ikke koster at sende mig en 2 siders skrivelse om trusler, bål og brand, hvis den ikke blev betalt, nej, det kunne hun ikke lige svare på alt imens tårerne trillede ned af kinderne for bar
Det er sådan noget p** vores penge bruges til, men jeg har så allerede betalt mine skyldige 8 øre, selvom jeg fik en frist til den 15.2.24
Det er så også historisk, for aldrig i hele mit liv, har jeg modtaget sådan en lille regning på 8 øre og som der kan fylde hele 2 sider
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 85 Emner: 460 Svar: 3.660
Ja, det virker helt forrykt. Det er heller ikke noget nyt, for det har været omtalt i flere år, men heller ikke dette gøres der noget ved.
dec 2014
Du er ikke alene.
dec 2014
For ordrene, du er ikke er alene, så kom den gamle sang op med Sebastian.
https://www.youtube.com/watch?v=WUZuuvnycUM
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 140 Svar: 2.257
På høje tid at sætte en bagatel grænse på 10kr der gælder både debit og kredit og iøvrigt burde beløb der ikke kan betales med gældende mønt slet ikke forekomme så slap vi også for de tåbelige priser der altid ender på 95 øre
Trillede ned af stolen af grin .....