{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Killah Q
Killah Q
Følger: 1 Emner: 55 Svar: 249

Benjamin {{forumTopicSubject}}

Nogen der har haft problemer med dem?

Dem som sender FHM, M og v-max på gaden?

Er så træt af dem lige nu.. Min kæreste abonnederede på FHM, så var der lige en regning der blev overset, ups, men så sendte de en rykker med et advokat brev.. jeg snakkede med advokaterne og fik betalt regningen. Så opsiger vi hans abonnement og skriver at den sidste indb. indgår når vi får regningen og vi betaler den. Nu har de fanme sendt et advokatbrev mere hvor de opkræver det beløb fra sidst jeg snakkede med dem, plus det nye beløb. Jeg kan se de har fået pengene på min netbank, men Banjamin vil ikke tjekke deres bogholderi og siger vi skal snakke med advokaterne og advokaterne siger de ikke har hørt fra Benjamin!

Stoddere! så nu skal jeg så sende et kontoudtog så de kan se de har fået pengene! hvad sker der?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benjamin
  • #2   22. jul 2008 Jeg skulle have rykket min modtager adresse fra min gamle adr. til min nye, men det forstår de åbenbart ikke, og nu modtager jeg ikke noget mere.

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 88
    #3   22. jul 2008 Jeg har heller ikke haft andet end problemer med dem, over flere år. Fremover køber jeg aldrig noget Benjamin udgiver, og jeg fraråder alle det samme.

• Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

#5   22. jul 2008 de får det hele nu. Har dokumentation for udb. fra min netbank. Jeghar dokumentation for opsigelse via mail. Så nu holder de. Nej chris, desværre er der ingen rykker kommet. Men alle kan lave fejl, men når jeg ved jeg har betalt gider jeg ikke slæbes i retten.

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 88
    #6   22. jul 2008 Om det er svært? Hvad tror du selv..

Det ændrer dog ikke ved det faktum, at der ofte er store besparelser ved et abonnement. Det er direkte pinligt at Benjamin ikke har mere styr på den del.

• Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

#7   22. jul 2008 bare mærkeligt jeg ikke må snakke med deres bogholderi

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #8   22. jul 2008 De ringer i tide og utide.. jeg lægger på når de siger, det er fra benjamin.. Farvel...

• #9   22. jul 2008 Ja, jeg er også træt at Benjamin udgiver, jeg lægger som regel også telefonen ved siden af, så kan han squ snakke med sig selv. stodder. Haha

• #10   22. jul 2008 tjaaa nu har jeg både haft vmax og bil magasinet. jeg har da ikke haft problemer ?

Kommentér på:
Benjamin

Annonce