min mor blev kørt ihjel - intet sker. min mor blev kørt ihjel - intet sker.
Ja, en stakkels kvinde skriver dette. Jeg synes det bør
ændres. Ved at poste det her, skaber jeg bare den
opmærksomhed, som pigen fortjener.
Ja der er et par extra udråbs tegn.
Min mor blev den 9-1-2008 Kørt ned på en lille villa vej.
Der er INGEN ubehagelige billeder her.
http://www.112-taastrup.dk/dame_kort_ned_2008.htm
Der var masser overblik.
Min mor var på vej over et T-kryds
Hun kom fra toppen af T´et. Højre side af det og var på vej over i Venstre side af T´et.
En renovations vogn kom kørende, lavede et venstre sving ved lav hastighed (Siger politiet)
Rammer min mor, hun vælter og han køre hende over med venstre baghjul.
Hun mister pulsen med det samme fordi handes bækken er fuldstændig knust, Gisper efter vejret men har ingen Puls.
Min lille mor, Jeg elskede hende så højt!
Jeg savner hende hver dag og har INGEN der kan erstatte eller fylde det tomrum der er efter hende.
Jeg køre ud og er på hospitalet mens de prøver at rede hende.
Jeg får sagt forvel til hende selvom hun ikke er ved bevistheden.
Hun er væk!
Nu viser det sig at Politiet har sendt et brev til min ælste søster som har vokset op hos min Mormor og ikke har noget synderligt forhold til mig eller mine 2 søstende.
De sigter ham ikke, for ingen har set hende. De 2 vidner så hende ikke og chaføren så hende ikke.
Så fordi han ikke har kørt stærkt og ingen så hende sigter de ham ikke ? WTF hvad fanden sker der, det er sku da statens pligt at kæmpe hendes sag nu hun ikke er her?????
Hun er fandme da dansker og har betalt skat og levet et liv her i DK.
Hvad bliver der af det med 100 % ansvar for bløde trafikanter ?
Det vi altid får at vide når man tager kørekort. At folk skal springe ud for dig for at du overhovedet kan frikendes?
Hvad fanden er det for et land ? Med land og lov skal land bygges ?
WTF det er sku da ikke noget at kalde en lov.
Så man kan faktisk sagtens køre en over, bare man ikke køre for stærkt og ingen ser det = Du skal alligevel ikke betale en skid i erstatning til de efterladte.
Og du bliver ikke sigtet.
Du skal kun betale erstatning hvis der er børn under 18, en ægtefælde eller slægtninge der ser det.
Ergo vi kan bede om begravelses udgifter. HAHHAHA WTF skal jeg med 30.000 kr til at dække min mors begravelse ??????
HVAD FANDEN KAN JEG BRUGE DET TIL ?
Ingen skal betale, ingen skal straffes, Ingen skal retsforfølges fordi min mor ikke var 195 Cm høj og han var blind som en stær!
Hun var bange for lastbiler, Hun rystede hvis vi overhalede en lastbil pga en ulykke da hun var yngre.
En skraldebil Larmer og fylder. Hun har set ham og regnet med at stodderen ville holde tilbage som han skal.
Jeg vil ham intet ONDT. Jeg vil ikke hade ham, Jeg vil ikke at han skal dø eller lide. MEN JEG KRÆVER FANDME RETFÆRDIGHED.
Nu har jeg 4 dage til at klage, og det sker der INTET ved for det er HELT normalt.
WTF DANMARK ?
Rammer du en bil skal du betale erstatning. Dræber du en fordi du er blind sker der INTET.
Denne tråd vil blive fulgt nøje af mig, Og jeg vil se det som min PLIGT at skabe så meget OPMÆRKSOMHED om denne latterlige lov at den bliver ÆNDRET.
MIN mor skal SATME IKKE DØ forgæves
Jeg græder så meget mens jeg høre LOC og skriger min sorg ud.
Håber i vil hjælpe mig med at skabe opmærksomhed om den her latterlige LOV!
Tak for jeres tid, tak fordi i er på et forum der har hjulpet mig så mange gange i mit liv, et sted jeg kan skrive løs om tømme mit hjerte for sorg og Bekymringer.
TAK!
Kopieret fra Hol.dk for at skabe debat og lovændring
2x1 Gb G.skill DDR3 PC3-16000
2xFoxconn 3870, Vcore,Vmem,OCP,Cap mods.
22" Samsung 225BW | Antec 1000 Watt
Mach 2 GT (moddet by t!m) | MX510 - Func F10s
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 52 Fotoprofiler: 1 Emner: 208 Svar: 2.079
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 39 Svar: 1.459
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 39 Svar: 1.459
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 251
jul 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 13 Svar: 209
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 251
Tror du selv at man kan få ændret noget mht. retssystemet ved at poste det der rundt over det hele på nettet?
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 146
lenerinken
føler med dig det er sku ikke altid loven er skruet helt ordenligt sammen
sep 2008
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 169
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 130 Svar: 1.794
En anden ting er så at man skal have grundlag for et retssag, det har der vel ikke været. Synd for personen, men sådan er det. Laver det her indlæg ikke om på.
Så bare slet det, man spilder sin tid med det.
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 375
jovist er det tragisk, meeen...det kunne være skrevet på en lidt mere seriøst måde.
jan 2007
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
Hvis føreren af bilen er skyldig i en lovovertrædelse, så bliver han straffet gennem de retslige love han har overtrådt, ikke gennem erstatningsloven.
Og det system kan jeg godt lide, for hvordan gør man op hvad et liv er værd hvis man skal betale erstatning efter livsværdi?
Det kan man ikke, og man ender i et USA system, hvor man straffer med økonomiske sanktioner.
Så på det punkt er jeg glad for det danske retssystem.
jul 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 574
Gå dog udenom indlægget hvis i er så meget i mod det ! Hop ind i en af de der kede tråde ! Der er jo meeeeeget mere spænding - OMG
sep 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 72
I skulle satnme være født som neger i afrika, så var dette første indlæg FULDSTÆNDIG ligegyldig . . .
jul 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 13 Svar: 209
jan 2007
Jeg ved godt linket ikke virker, det gør det heller ikke med hende som jeg kopieret linket fra - men jeg ved jo ikke hvor jeg skal finde et virkende link, når jeg ikke selv har hørt om det.
Jeg ved ikke selv hvad jeg syntes om det her, for selvfølgelig kan man ikke bare smide en gut i spjældet hvis der ingen vidner var på det. Det kunne ligeså godt ha' været hendes mor der havde kørt ham ned - så havde der været en helt anden tone fra datterens vedkommende, ik? :b
Men ja, stakkels ham der skal bære ulykken i sig resten af hans liv. Det er ikke lige noget man sådan bare glemmer. :'s
Men helt ærlig mennesker, hvad med at tage jer sammen - og lad vær med at prøve på at sparke mig i hovedet? Når i har læst overskriften burde jer der før har hørt om det, vide hvad det var - så istedet for at give mig en sviner, så kunne i spare jeres(UNDSKYLD SPROGET) FUCKING KOSTBARE tid, som i skide lorte hellige kællinger tror i har, -og så havde i ikke noget at brokke jer over. Der er altså nogle mennesker som ikke sidder på nettet, eller når at se nyhederne hver dag, som ikke har hørt om dette. Så blondine, brunette, rødhætte eller blackie - WHATEVER!?
jan 2007
jan 2007
jul 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 574
hvad med os der ikk svinede dig - nu skærer du alle over en kam
jan 2007
nej, for hvis du læser det rigtigt, står der:
istedet for at give mig en sviner, så kunne i spare jeres
Dvs. dem der giver mig en sviner - det er dem der er tale om
Det er bestemt ikke jer der skal have en sviner, men jeg tror selv de ved hvem de er :o)
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 195
man kan da ikke tage det seriøst, med det sprogbrug, og mellemrum imellem det sidste ord, og spørgsmålstegnet.
WTF... haha =].
jan 2007
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 195
Men jeg ved i hvert fald jeg ikke vil skrive sådan en historie, uden at sørge for at mit sprogbrug i hvert fald ikke omfatter WTF, i sådan en "seriøs" tekst.
Selve historien er ikke sjov, men måden den er skrevet på er lige til at grine af.
"HJÆLP MIG INTERNET! MIN MOR ER DØD"
jan 2007
men pigen er jo i sorgeperioden. endda en grov en.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 53
jan 2007
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 207
min mor blev kørt ihjel - intet sker.