{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udvisning?
  • #1   21. maj 2007 desværre... men med udenlandske forældre så må de alligevel have familie i udlandet..

• #2   21. maj 2007 jeg syntes det er helt i orden.. de kender lovene i dk, og derfor ska der også være handling af det de gør...
    man ka jo bar ik sende en dansker hjem...

• #3   21. maj 2007 Hahaha ! Hvad med ham der klasker hende negeren en, også Får han tæsk af 3 piger xD fuuuuck en idiot hahaha

• #4   21. maj 2007 "dansk".. fordi man er født i danmark, er man så dansker?

• Lappedasker -
    Lappedasker - Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 30
    #5   21. maj 2007 hej hej smiley

• #6   21. maj 2007 mrnrt man ikk ka sende en dansker hjem, da vi er hjemme..

hvis man er født her, hm, kommer da an på så meget..;)

• Ali B
    Ali B Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 18
    #7   21. maj 2007 Mor til 2: Kommer det ikk an på hvad personen laver af kriminalitet før man "smider" dem hjem..?

• #8   21. maj 2007 Ali; nej det mener jeg ikke! første gang der bliver lavet ballade, så er det hjem! Kriminalitet er kriminalitet uanset om det er tyveri, voldtægt eller andet

• #9   21. maj 2007 UD!!!!!

• #10   21. maj 2007 MED LOV SKAL LANDET BYGGES!!!!

står højt og tydeligt på retsbygningerne og endda med blokbokstaver!!!

• Ali B
    Ali B Tilmeldt:
    feb 2007

#11   21. maj 2007 Mor til 2: Fair nok alle har ret til deres mening, men personligt synes jeg det er noget fis..

Det kommer jo an på hvad bumsen laver før man får sparket..nytter jo ikk og sige ud!! uden nogen form for rimelig begrundelse.

• #12   21. maj 2007 Kriminalitet er kriminalitet. fængsels straffen skal selvfølgelig bare være længere ved voldtægt. Tiden i fængslet skulle oz afsones i eget land!

• #13   21. maj 2007 ali; laver man kriminalitet så er det UD!! Man ved man skal opfører sig ordentligt oz selvom man er udlænding!

• #14   21. maj 2007 Sinan; Ville aldrig gifte mig med en udlænding!! så det kan jeg ikk svare på! Og ville forresten heller aldrig gifte mig med en kriminel!

• Ali B
    Ali B Tilmeldt:
    feb 2007

#15   21. maj 2007 Hvis nu fægselsstraffene var hårde havde folk nok ik de diskussioner som nu..men som skrevet så har de forskellige deres meninger, og du stillede et spørgesmål og fik min mening.

Men det betyder vel at folk ikk skal behandles lige..at fordi personen er fra et fremmed land eller lidt mørkere i huden og har begået en fejltagelse så skal de pakke og Mojn!!

• #16   21. maj 2007 De invander skal ikke komme her og tro de kan lave ballade! De skal hjem, og det kan ikke gå hurtigt nok, og inden de blev send afsted skulle de have nogle tæsk for alle de skatte penge de har kostet mine forældre!

• #17   21. maj 2007 Ihh ja, 5% gør. De andre sidder der hjemme og får kontanthjælp, og det betaler dem som arbejder!

• #18   21. maj 2007 sinan; har skam aldrig været gift... Man må leve efter de danske love, hvis man vil bo/opholde sig i Dk.

• #19   21. maj 2007 Godnat, skal desværre oz tidligt op;o/

• #20   21. maj 2007 Danmark skal bare blive lidt strammere angående regler. ingen ekstra chance eller sådan noget pis . Og ud hvis det er nogle problemer. og asyl center og penge til dem, skal også væk. fint nok de for penge i 3 mdr. men derefter så må de bare have et job ellers er det bare syndt . Kan ikke være rigtigt vi sidder og betaler for de kører i bmw eller lign. . Sæt pengene i falck og det .
    Vi kan jo få en pizza hurtigere end en ambulance i danmark ! .

ikke for være racist. men min ærlige mening er her.

• #21   21. maj 2007 straffene skal self også gælde for de danskere der laver noget fucked engang i mellem.

• #22   22. maj 2007 Sinan; Har ikke skrevet nogle steder at danskere ikke laver noget ballade!!! Og jeg mener heller ikke at det er alle udlændinge som laver ballade! Men de udlændinge som laver ballade, må tage konsekvensen, og bare tage hjem til deres eget land! Danske ballademagere kan desværre ikke sende hjem, da de jo er hjemme. Men udlændinge kan man gøre noget ved! HJEEEM!

• Ali B
    Ali B Tilmeldt:
    feb 2007

#23   22. maj 2007 Jeg kan ikk lade være med og grine når du fyrer sådan en gang lort af, hvis de er udlændinge skal de sendes "hjem" og hvis man er "dansker" skal de hjem til lillemor og have stuearrest..der er jo ingenting fair og rimelig over det..til gengæld lyder du heller ikk til og have sans inden for rimelighedens grænser ud fra dine ubegrundelige indlæg!

• #24   22. maj 2007 Ja nu er det jo svært at sende danske ballademagere til danmark!!! Vi lever i Dk nu! Hvorfor skal danskerne betale for at kriminelle udlændinge sidder i danske fængsler?? og når de så kommer ud igen så er der ballade igen! Alle udlændinge burde sku lære den danske lov før de kommer hertil!

• #25   22. maj 2007 Nikolai R: Helt enig. Men hvis du hentyder til mig med mine unger, ja så har jeg sku aldrig fået en krone fra kommunen!

• #26   22. maj 2007 Mit liv er sku helt sikkert bedre end dit! jeg har dog en familie og fast arbejde!!
    Men når man ikke kan finde på andet at skrive så.... Get a life!! Hold dig dog til overskriften!!

• #27   22. maj 2007 Jeg betaler skam alt selv!! Enlig ?? hvor står der lige at jeg er enlig??

• #28   22. maj 2007 Hvad med at holde jer til overskriften?? Men der er måske ikke mere at sige til det?? Det er vel fordi i oz sætter jeres X ved DF! Og er enige med mange af oz andre! Hatten af for Pia Kjærsgaard!!!!

• #29   22. maj 2007 og selvfølgelig oz hatten af for Mogens Glistrup!!!

• Ali B
    Ali B Tilmeldt:
    feb 2007

#30   22. maj 2007 Mor til 2: Rigtig nok at folk skal lære loven før man roder sig ud i noget..det er nok mere din indstilling og den måde du skriver på..dine indlæg hentyder Kun til at personer med anden etnisk baggrund skal sendes "retur" hvis de fx nakker en slikkepind..

Synes osse vi skal holde os til emnet før det bliver for persomligt!

• Ali B
    Ali B Tilmeldt:
    feb 2007

#31   22. maj 2007 -personligt-

• Ali B
    Ali B Tilmeldt:
    feb 2007

#32   22. maj 2007 Mor til 2: Du får jo ikk en skid ud af og komme med sådan en kommentar!!

Udover og få igen..

• #33   22. maj 2007 Man må ikke stjæle!!! står der vist et eller andet sted eller hvad?? uanset om det er det ene aller andet folk stjæler, så må man tage konsekvensen. De 2 to som er blevet omtalt i station 2, startede sikkert oz med at stjæle slikkepinde..

• Ali B
    Ali B Tilmeldt:
    feb 2007

#34   22. maj 2007 Ja startede med, men med den rette hjælp kan det stoppes..og rette forældre for den sags skyld.

Tage konseksvensen skal man, men så heller ikk længere...de udlændinge her i dk ved hvad der kan ske hvis de træder loven over foden, så ja hvis overtrædelsen er hård nok skal de tilbage.

• #35   22. maj 2007 kriminaliteten blandt udlændinge (og danskere) bliver værre og værre, hvor skal man lige starte? give dem , som stjæler eks. en slikkepind, et skulderklap, og sige det må du ikke gøre mere? Næste gang røver man en bank; fy ha det må man heller ikke gøre. så slår man gamle mennesker ned , osv. Hvor skal man starte?

• Ali B
    Ali B Tilmeldt:
    feb 2007

#36   22. maj 2007 Du får det til og lyde helt håbløst..jeg har selv arbejdet med unge kriminelle og den vej vist dem at der er andre fornuftige veje man kan tage. Jeg er startet med og gøre en indsats istedet for og komme med et emne du ved vil fyre en stemning op.

Det er ikk nemt for dig og se tingene fra vores synsvinkel, men nej dem der stjæler eller laver noget krimi skal tages i hoved og røv og ha straf for deres handlinger men det er ikk ens betydning med at de som du siger HJEEM..giv dog folk en chance og de misbruger den jamen så er der ingen udvej.

• #37   22. maj 2007 Hatten af for dig fordi du har prøvet at hjælpe dem (seriøst). Men vi bliver aldrig enige! hvis man bor i Dk, så må man oz følge reglerne!

• Ali B
    Ali B Tilmeldt:
    feb 2007

#38   22. maj 2007 Fair nok og tak..ja enig bliver vi sku nok aldrig medmindre du selv havner i sådan en situation..har levet i Dk hele mit liv og ved hvordan tingene kører.

• #39   23. maj 2007 Snan; I lige måde!!

• #40   18. jun 2007 Sæt jer lige i 2 generations indvandrernes situation inden i begynder på alt det der: "UD!!!!!!!!!!!!!!"
    - selvfølgelig skal man ikke lave kriminalitet, det siger sig selv - men man kan sku godt komme til at dumme sig i en eventuel brandert - og danskerne er ikke bedre selv! Men det er klart, at vold af grovere karaktér er helt fair, at det bliver straffet med en udvisning af landet! Intet at diskutere dér... Men snakker vi kriminalitet at mildere karakter, synes jeg det er lige grovt nok - at blive sendt "hjem" er nok det værste der kan ske for dem, da de jo ikke har noget at "vende hjem til" ... Forstår i?

Kommentér på:
udvisning?

Annonce