{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Hva gør man? {{forumTopicSubject}}

Jeg vågnede op i morges kl 6.30 af en frygtelig larm , vi har fået nye beboer i opgangen og de råber og skriger - kaster med møblerne og slås.

Går til Viceværten da jeg har afleveret min søn pi VS -sspørg hvad det er for nogle mennesker.. Får svaret: I skal klage alt det I kan over alle ting i er utilfredse med. De er alkoholikerer og stofmisbrugere!!!

Hva fanden ligner det? De kan for fanden ikke bo i en pogang hvor der er to ældre mennesker og tre børne familier udover dem. Har skrevet en klage til Lejerbo om deres larm og at ejg synes det er uanvarligt at placerer dem i vores opgang.

Vi tør sgu da ikke lade vores børn gå ned ad trappen i frygt for at de finder kanyler.

Hvordan får man dem ud? Og kan det virkleig være rigtigt at vi skal leve dør om dør med narkomaner og alkoholikere??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva gør man?
  • #1   20. nov 2008 tja.. det er også her smiley
    men at klage det hjælper, og det er jo ikke sikkert de bruger kanyler, det er bare en skrøne

• #2   20. nov 2008 nej PUHA.. narkomaner og alkoholikere må da ikke bo sammen med "normale" mennesker.. hvem i alverden har dog fået den ide. . ????

• #3   20. nov 2008 Alle kan jo have problemer... Men hvis de larmer og kaster med ting, så er det selvfølgeligt noget andet... Ville personligt overveje om man skulle banke på deroppe hvis de larmer konstant og tage en snak med dem, alle er jo mennesker, os selvom de er lidt langt ude på forskellige ting......

Men hvis man ikk har mod på det, så holder jeg på viceværten og skriflige klager ;)...

• #4   20. nov 2008 Lisa maria: tja.. en øde ø, kunne være en mulighed.. ellers skulle de måske bare aflives med det samme, så man ikke risikere at andre bliver forarget over at komme til at bo i nærheden af dem...

• Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 142
    #5   20. nov 2008 det var da en mærkelig tankegang... hvorfor sku de ikke bo der, ligeså vel som andre steder.. vil det sige at hvis vi boede i samme opgang, og snakkede meget sammen, men pludselig døde min søster eller anden familie, og jeg begynder at drikke og tage nogle stoffer, så må jeg pludselig heller ikke bo der?

selvfølgelig ska du klage over larmen... men at klage over at det er misbrugere, er altså for lamt...

bare min mening.

• Miriam D
    Miriam D Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 32
    #6   20. nov 2008 Det er også ulovligt at køre for stærkt.. ikke sagt at du gør det. men mange laver lovovertrædelser..
    jeg syntes helt klart at der skal gøres noget ved larmen. Men stofferne?? dem kan man ikke bare lige gøre noget ved!

• #8   20. nov 2008 De ska også ha et sted at bo... hvis de nogensinde ska rehabiliteres ska de da nemlig ud blandt andre mennesker...

jeg forstår godt du er bekymret for dine børn, men tag en dyb indånding og træk vejret

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #9   20. nov 2008 Hvad gør man?
    Tjaeeee.....
    1. Accepterer at de også har ret til at bo der.
    2. Klager når der er noget at klage over.
    3. Flytter hvis man ikke kan klare lugten i bageriet.

• Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    nov 2008

#10   20. nov 2008 BB's KONDOMS Lil'brow KLAPHEST - Anti hjælpeadmin - ikke for noget men du er da pænt dobbelmoralsk hvad stoffer angår...

tosse 2 har skrevet det der er værd at skrive.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#11   20. nov 2008 Som BB's kondom skriver. Så er man snotdum når man begynder på stoffer, uanset om det er kokain eller en joint.

• Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    nov 2008

#12   20. nov 2008 tosse 2 - jeg er helt enig... jeg stillede også bare et eksempel op..

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#13   20. nov 2008 Peter: I know. Hentydede bare til kondomets dobbeltmoral...

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#15   20. nov 2008 Nahhhh. Hvis det er lejere som udlejer er blevet pålagt at tage ind, så er de meget svære at få smidt ud.
    Og så er det kun pkt. 1 og 3 fra mit første indlæg der er noget værd.

• #16   20. nov 2008 lad dem dog blive boende..

• #17   20. nov 2008 underskrift indsamling hjælper intet

• #18   20. nov 2008 NIclas: ja alle er mennesker, men jeg er altså ene med min sæøn og il sgu ikke rsikerer livet ved at troppe op foir at snakke - de holder til på pinden (stedet fo narkomaner kommunen har opgivet)

Lise MAria: Ja f.eks.! Sgu ikk i et bolig kompåleks med ældre mennesker og småbørns familier! NU kan vi have deres junkie venner rendendehva ligner det? Jeg tør ikke gå ud efter det er mærkt i hvert fald..

Bor i Thisted

Pater A: Ja gu' fanden! Jeg har børn!! Jeg kan ikke have en nabo der er narkoman??

Og alle jer der mener de bør bo her hvor fanden er i fra i landet og hvad er i opdraget til? Jeg er bestemt ikke fra sådan et miljø! Og dret skal min søn heller ikke være..

SKal lige siges at hun har to kæmpe hunde som hun lod rende uden snor over LEGEPLADSEN!!!! Forstår I nu hvorfor jeg gerne vil af med hende??? og hende venner...

• #19   20. nov 2008 Og hvad så: Det er folk der er blevet droppet fra kommunens side? Folk der dagligt sidder på pinden - hvor der kun sidder junkiere med en kanyle i armen?

*maria* Den her by jeg bor i har flest stoffer i forhold til indbyggertallet - derfor ser jeg en kanyle for mig når jeg hø'rer ordet narkomaner! Og vil slet ikke forestille mig hvordan lejligheden se r ud

Og er ligeglad med hvad I synes om de kære junkier - for ud det skal de satme som viceværten også sagde... VIl ikke bo dør om dær med narkomaner

Og ja vil vildt gerne flytte, men har bare ikke lige 15.000-20.000 til indskud og hvorfor skal jeg flytte? Hva med de 5 andre beboer i opgangen og deres børn ?

Vil det hjælpe at gå på kommunen da det jo er dem der har henvist til denne lejlighed

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#20   20. nov 2008 AE: Og hvor mange af disse narkomaner kender du personligt??

Men igen, se mit første indlæg. Det er dine muligheder.
    Du kan ikke klage over dem fordi de er narkomaner, du kan kun klage over de ting de gør imod reglementet.

• #21   20. nov 2008 osse: kender ingen personligt omgåes ikek med de slags mennesker, men hendes bror er kndt af alle... Bor i en lille by og alle ved hvem der er fra PINDEN

Men har skam klaget over larm, løse hunde og hvordan de kan placerer narkomaner i et boligkompleks med små børn - synes det er skræmmende!

• #22   20. nov 2008 jeg synes de ska ha lov til at være der.. de er også mennesker

• #23   20. nov 2008 og hvadså: Mennesker??? Det kan sgu godt være men det er ikke normale mennesker med et normalt liv...

*maria* hvis der var stoffer indblande var det det samme.. Og havde kam heller ikke fundet mig i det om jeg havde været husejer og mine nye naboere var lejere af naboens hus.. Synes det er groteskt og for min skyld kunen de placerer alle junkierne på Mors - for nej for mig er de ikke meneesker, kum til byrde og besvær for os andre..

• #24   20. nov 2008 og hvad vil du sige til de folk som bor på mors, med børn, som føler at hele verden skal tilpasse sig. . ???

• #25   20. nov 2008 BIg: Det er en tale måde.. Så en ø den mennesker udover junkierne!

• #26   20. nov 2008 her er så en anden talemåde.. velkommen til virkeligheden.. verden tilpasser sig ikke dit behov, fordi du er utilfreds . .

• #27   20. nov 2008 DU fatter ikke en skid.. Smut hvis ikekdu fatter hvad dt her handler om. Dethandler om børn! Den generation som engang skal passe dig! Men du vil måske gerne asses af narkomaner - for så er duså hjertelig velkommen..
    GOD DAMN!

• #28   20. nov 2008 jeg fatter da nok til at kunne se længere end min egen næsetip. .

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#29   20. nov 2008 Hvis dine børn lider fysisk overlast er det en politisag, men hvis det ikke sker, så er mødet med nye mennesker bare en del af deres opdragelse. Man kan kun håbe det bidrager til, at de ikke har samme forudindtaget fordomme som deres moder...

• #30   21. nov 2008 Fysisk overlast_ Det mp[ vel betegnes som at vi ikek kanbrue legepladsen mere blandt andet...

Fordomme? Hvordan pokker kan man have andet? Det er junkier fo gods sake!

Ville du have sprn en til at bo ved siden af dig? Gå og rydde op efter dem og lign?

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#31   21. nov 2008 ROFL Jamen så ring du til politiet om meld dem for fysisk overlast af dine børn, fordi de ikke kan bruge deres legeplads.

Og hvordan man kan have end fordomme.... Tjaeeee, ved at tale med folk.

• #32   21. nov 2008 AE: jeg mistede lige alt hva jeg ku ha for dig... JA de er junkier, JA de lever ikk et liv som dig, men de er mennesker, og ALLE mennesker har ret til at leve og ha et sted at bo.. at det så blev i din opgang må du lære at leve med...
    bare fordi de har et misbrug har de også brug for et sted at leve, men du vil bare smide dem ud på en øde ø fordi de ikk er ORDENTLIGE mennesker.. Hvor er du langt ude...

Som skrevet længere op: typisk eksempel på en mor der mener at hende og hendes børn er verdens navle...

• #33   21. nov 2008 jeg har boet ved siden af alkoholokere og stofmisbrugere, og jeg tog ikk skade..
    jeg har aldrig rørt stoffer, drikker sjælendt alkohol..

prøv at tag en slapper, i stedet for at drive folk ud af deres lejlighed så flyt selv

• #34   23. nov 2008 og hvad så: VIlle hellere end gerne flytte selv - men de ændre jo ikke problemet med at det er familie boligere ogen børnakvarter...

Man placerer jo heller ikke udviklingshæmmede sammen med almindelig børn?

Jeg har snakket med formanden for boligforeningen og hun vil hellere end gerne have dem ud.
    Og ne menerikke at minsøn og jeg er verdens navle - men vil ikke have junkier til nabo når jeg har små børn.

• #35   23. nov 2008 AE: eij nu stopper du fandme.. ! Man placerer netop udviklingshæmmede børn sammen med andre hvis de er i stand til at lege sammen.. de ska jo ikk udstødes af Danmark bare fordi de har et handicap.. jeg arbejder med den slags børn og voksne, og så vidt man kan lader man dem komme ud på normale skoler osv..
    Ja nogle er ikke i stand til det, men den lille pige jeg passer er trods sin udviklingshæmning til svømning og skole med alm børn dog i en klasse med børn med et handicap, men de leger sammen med de andre, så meget som hun kan overkomme det..

Du ved da hvordan alting kan komme til at lyde som en sygdom..

Alle har ret til at bo sådanne steder... de er ikk dårlige menensker fordi de tager stoffer, de ska måske bare ha en hånd til at komme videre

• #36   23. nov 2008 hvorfor er det du mener man ikk kan placerer udviklingshæmmede sammen med alm børn?

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#37   23. nov 2008 og hvad så: Fordi AE bor i en meget lile drømmeverden, hvor hun selv og hendes børn er i centrum.

• #39   24. nov 2008 Lasse B: Anderledes? Blir sgu nok ikk med en kanyle i armen

• #40   25. nov 2008 AE: nej men du er fandme underlig... undskyld mig.. du dømmer virkelig andre mennesker hårdt: narkomaner, alkoholikere og udviklingshæmmede? CHRIST!

Kommentér på:
Hva gør man?

Annonce