{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

hjælp ang paypal {{forumTopicSubject}}

det er nu dejligt at paypal er blevet dansk også men skal overfører nogle penge til min veninde i usa men hvordan gør jeg, synes jeg har ledt efter det på siden men uden held desværre. Hvad skal man gøre også når man skal betale med paypal via en online shop ? håber nogle kan hjælpe mig.
Ps er det virkelig rigtigt at hvis man sætter penge ind på sin paypal konto står de er kun i ca 3 dage på kontoen eller kan man bare sætte penge derind på også de står der til man skal bruge dem engang ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp ang paypal
  • #1   10. dec 2008 nå oki men nu er det sådan at jeg ikke kan overfører udenlandsk med min netbank så derfor paypal

• #2   10. dec 2008 har jeg hmm det skal tilmeldes først og det har jeg ikke lyst til

• #3   10. dec 2008 det for resten heller ikke det er spurgte om, det var hvordan man gjorde via paypal

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 88
    #4   10. dec 2008 Jeg forstår ærlig talt ikke dine problemer. Paypal er noget af det nemmeste der findes. Og det koster dig som sender ikke noget.

Jeg har for få dage siden overført et beløb til en i USA, det eneste jeg gjorde var bare at indtaste personens email og beløbet, derefter bliver pengene trukket direkte fra ens visa dankort. Meget nemmere bliver det ikke.

• #5   10. dec 2008 det vil sige at man ikke behøves at have penge på sin paypal konto man bruger bare paypal til at overfører med ?

• #6   10. dec 2008 Pernille M

Gør som Jakob G siger..
    Du skriver din venindes email, og så spørger den hvilket kort den skal hæve pengene fra..

• #7   10. dec 2008 oki så er det på plads smiley men hvad så hvis jeg vælger en online shop på nettet og vælger paypal hvordan fungere det så ?

• #8   10. dec 2008 foregår det på samme måde som hvis man skal sende penge til en privat at man bare skriver deres emailadresse og beløbet for varen ?

• #9   10. dec 2008 Pernille M
    Hvis du køber noget online vil du højst sansynligt bare blive viderestillet af betalingssiden, og så skal du indtaste dit id og password, og så godkende beløbet.. det er ikke spor svært !

• #10   10. dec 2008 ja jeg er ny i det så sorry jeg spørger sådan men skal man have penge på sin paypal konto når man shopper online eller er det bare fra ens kreditkort de trækker pengene og er det rigtigt at hvis man sætter penge ind på sin konto står de er kun i ca 3 dage ?

• #11   10. dec 2008 Pernille M
    Hvorfor vil du overhovedet sætte penge ind ?
    De trækker dem direkte fra det kort du har opgivet !

• #12   10. dec 2008 oki nice men hvorfor kan man så sætte penge ind på sin paypal konto ? spørger måske dumt men ved ik lige hvordan det fungere jo smiley

• #13   10. dec 2008 De trækker direkte fra dit kreditkort som du sikkert har tilmeldt din paypal konto, man kan sætte penge ind på sin paypal konto hvis man ikke har et gyldigt samt valideret kreditkort tilknyttet.

Håber det er svar nok, der er sgu meget vomitus i denne tråd.

• #14   10. dec 2008 tak for hjælpen endelig en der kunne fortælle mig det smiley

• #15   11. dec 2008 Selv tak, men lige en ting mere der kan være til hjælp.

Når du har tilmeldt dit kreditkort vil det stå som "ikke Verificeret" og hermed er der en begrænsning på dine betalinger. For at få kortet/kontoen verificeret skal du blot følge proceduren via paypal. De trækket et symbolsk beløb på dit kort som 5 kr. På posteringen som du tjekker via netbank er der en tilhørende "kode" Denne kode/talrække skal du indtaste for at få Verificeret gennemført. Det kan godt gå indtil 48 timer fra du påbegynder verificeringen inden posteringen dukker op på din netbank. Har du ikke netbank er det blot at få konto udtoget af banken hvorpå koden er.

Har brugt Paypal i årevis uden problemer, er en ganske genial måde at betale Ebay køb og den slags på. Hagen ved det er jo selvfølgeligt at Paypal også skal have en del af kagen, men hvorfor skulle de også lave overførsler gratis.

God fornøjelse

• #16   11. dec 2008 Jan
    Det kommer an på hvor du køber, om det betyder noget for dig..
    Online tøjbutikker i USA og lign. hvor man betaler med PayPal, der betaler du ikke det gebyr som PayPal skal ha smiley

• #17   11. dec 2008 det er blevet verificeret mit kort men skal lige høre om man finder sin adresse til paypal den man skal give til folk hvis de skal give en penge?

• #18   11. dec 2008 pernille M
    DET ER DIN MAILADRESSE !
    Det er blevet sagt 100 gange i denne tråd allerede..
    Ellers så læs lidt om det på PayPals side istedet for at spørge om ting der allerede er blevet besvaret herinde!

• #19   11. dec 2008 det står sgu ikke herinde og kan da godt være du er så klog at du ved en helt masse men har sgu set paypal.com igennem flere gange så men hvis du ikke har et ordenligt svar så pil af med dig for du ødelægger det for os andre

• #20   11. dec 2008 Citat: Jakob G, indlæg nr 7
    "Jeg har for få dage siden overført et beløb til en i USA, det eneste jeg gjorde var bare at indtaste personens email og beløbet, derefter bliver pengene trukket direkte fra ens visa dankort. Meget nemmere bliver det ikke."

Jeg synes det står lige der..

• #21   11. dec 2008 Der er vist mange herinde der godt kan lide at høre sig selv.

En gammel matematik lærer sagde engang følgende:

Det er bedre sidde i stilhed og lade de andre tro man er dum end lukke sin store kæft op og fjerne enhver tvivl.

Brug blot fanebladet anmod om penge og kryds af i Auktions varer IKKE Ebay.

• #22   11. dec 2008 hejsa igen det er stadig ikke det jeg mener det er om hvad adresse man skal give til en hvis de skal give en penge, for online shop bruger paypal@et eller andet så vil jo høre om man også skal gøre det sådan sende en en mail med sin paypal adr ? er måske dum men forstår det ikke lige helt smiley

• #23   11. dec 2008 Pernille M

Dem der skla overføre penge til dig går ind på paypal og vælger at overføre et beløb til dig.. de skriver så din mailadresse i modtagerfeltet, da der kun er EN bruger med den mailadresse eksisterer der ingen tvivl om det..

Kommentér på:
hjælp ang paypal

Annonce