1.584 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Import fra Kina. Import fra Kina.

Hey, nu er det tilfældigvis sådan at jeg kender en person i Kina, så tænkte på om det ville kunne lade sig gøre at få sendt varer herop uden at der bliver lagt alt muligt lort som moms oveni? Vi snakker en normal papkasse ca.

Hvis det bliver sendt som gave kan det så ikke lade sig gøre eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import fra Kina.
  • #1   11. dec 2008 Jeg er da ret sikker på tolden vil åbne æsken uanset om den er pakket ind som gave eller ej. Det gør de hvert fald i lufthavnen.

• #2   11. dec 2008 Tja, jeg ved godt det er kopivarer du vil bestille.. Det bliver beslaglagt i tolden, og så får du et brev, om at den er til toldeftersyn. Dernæst er der chance for at rettighedsejerne sagsøger dig smiley

• #3   11. dec 2008 Det er ikke kopivarer. Jeg sender seriøst en hvid pil efter burberry gucci og alt det andet lort.

Mathias P: Forklar venligst lidt nærmere?

• #4   11. dec 2008 Men hvis det nu er sendt som en gave og der ikke følger nogen kvittering med så de kan fastsætte prisen, så kan de vel heller ikke lægge moms til etc.?

• #5   11. dec 2008 hvorfor D: Det er ffs ikke kopivarer, fat det.

Martin K: Jeg kan jo altid prøve, helt galt kan det vel ikke gå.

• #6   11. dec 2008 hvorfor D: Kan da sagtens være en gave, er i familie med personen.

• #7   11. dec 2008 hvorfor D: Er der selv lige pt, virkelig fedt sted.

Men hvis nu man evt får lavet en fake kvittering på næsten ingen penge og sender med pakken, så betaler man jo minimum i fx moms? ^^

• #8   11. dec 2008 Du skal sende med DSL, der ermindre chance for at blive taget.

• #9   11. dec 2008 Altså pakkepost?

• #10   11. dec 2008 Ja smiley Gjorde jeg da jeg importerede og er blevet taget 1 gang ud af 75 gange eller sådan noget

• #11   11. dec 2008 A bathing Monkey™ .: BINGO! Hvad importerede du? Og hvad skete der da du blev taget?

• #12   11. dec 2008 hvorfor D: Skal afsted i morgen tidlig, så desværre lidt for sent.
    Men tænkte bare for fremtiden.

• #13   11. dec 2008 Jeg købte engang noget i Kina som blev sendt med post.. Jeg fik 2 venlige breve fra Told og Skat om jeg skulle forklare min relation til afsender, samt hvad der var i pakkerne.. De havde åbnet dem, men de skulle være sikre på jeg vidste det..
    Jeg svarede så ligeså venligt, og 1 uge senere havde jeg begge mine pakker.. Dog skulle jeg betale told for varerne.. Men det var ikke så meget, så jeg havde stadig sparet en del ved at købe det derovre.. smiley

• #14   12. dec 2008 Jeg importerede mange kopi varer. og Da jeg blev taget moddtog jeg et brev fra Told & skat med en bøde på 300kr.

Kommentér på:
Import fra Kina.

Annonce