1.795 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 55 Svar

Qwerty :( L
Qwerty :( L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22

Jeg har ingen venner Jeg har ingen venner

For lidt over 2 år siden valgte jeg at smutte fra stort set alle mine "venner", da jeg var på vej ud i noget lort, og at der var så meget bagtaleri og man kunne ik stole en skid på nogle af dem mere. Jeg gik fra dem, i håb om en ny start. Jeg havde lige fået et tilbud om læreplads og tænkte at det ville være perfekt. Kom væk fra det hele, og det gik faktisk meget godt.
Men nu her 2 år efter står jeg stadig uden nogle venner.... Har selvfølgelig "et par stykker", men vi har ikke rigtig samme interesser osv. så skriver kun lidt med dem på nettet for det meste. Og de er ret kedelige smiley
Og jeg kan ikke rigtig få nogle nye venner, jeg ved ikke rigtig hvordan jeg får det.. Det er jo lidt nemmere for dem som går i skole hvor der er en masse jævnaldrende osv.. Men når man bare går sammen med de samme 5-10 mennesker hver dag, så er det sgu lidt svært smiley og savner virkelig noget selvskab og tage i byen osv..

Har prøvet at få nye venner, men det er ligesom at hvis man siger til folk at man ikke har nogle venner (hvilket man næsten bliver nød til, når de siger "så bare tag nogle af dine venner med" eller lign..) så gider de heller ikke rigtigt at være venner med en :S
Og hvis man endelig snakker med nogle, så sker der bare ikke så meget mere end det. De starter aldrig selv en samtale, altså skriver en sms eller ringer eller spørger om man ikke kommer over eller lign..

Jeg tænker tit over om jeg gør noget galt eller HVAD jeg gør galt...
Før i tiden var det ikke noget problem at få venner..
Men nu er jeg ved at blive sindsyg af det smiley

Sååå ja... :S Er 22år, skal nok lige med smiley

Gider ikke høre på dumme kommentarer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har ingen venner
  • #2   20. jan 2009 Kom du til silkeborg mester, så kan vi sku få en kold og tage i byen sammen.. ingen problemer der

• #3   20. jan 2009 Hold en Kæmpe Fest smiley Så skal du nok Finde venner smiley

• #4   20. jan 2009 lad vær med at søge og vær desperat, det skræmmer folk.

bare vær dig selv . du kunne jo evt bare sige at de folk du kender ikke skal med, for de er dårligt selskab smiley

• #5   20. jan 2009 Ja kom til silkeborg og vær min ven smiley står sådan ca i samme båd.. Så går vi i byen sammen med Mike (ølkaptajnen)...

• #6   20. jan 2009 Så der sku mega fest her i hytten!!.. det ingen problem,....du virker lidt bekendt line J.... hahah

• #7   20. jan 2009 HAha ja syntes os jeg har set dig et sted før.. du ligner lidt min kæreste smiley

Troels!: Du er velkommen smiley

• #8   20. jan 2009 tja, jeg flyttede til Kalundborg efter at have i boet i Haslev i 13½ år...

• #9   20. jan 2009 og kender heller ikke rigtig nogle heroppe smiley

• #10   20. jan 2009 når der kan man bare se.., få lige fjolset til at ringe til hans bror.

• #11   20. jan 2009 Han ringer nu.. smiley

• #12   20. jan 2009 Hvor kommer du fra?

• Qwerty :( L
    Qwerty :( L Tilmeldt:
    jan 2009

#13   20. jan 2009 1000 tak for jeres indlæg!! troede sgu ikke i ville forstå min situation smiley det varmede sgu lidt smiley
    Line J, ølkaptajnen, troels, haha det lyder sgu som en date smiley men nu bor jeg godt nok i kbh området.. men skal snart til jylland i 4 måneder, så der burde vi vel kunne finde en dag hehe smiley er dog ret genert men hva fan...

• #14   20. jan 2009 Line J Må jeg ikk komme med ?:b

• #15   20. jan 2009 haha.., tror ikke du er så genert når der ikke rigtig er nogle der kender hinanden,, det bare give den gas..,., bare skriv når du er i jylland så finder vi ud af det mester.

• #16   20. jan 2009 prøv det med sport det lyder som en super ide smiley

• #17   20. jan 2009 hva fanden, ingen der gider feste med mig, bare fordi hun har patter... nu bliver jeg sku skuffet... haha., alle er velkommen

jan 2009

#18   20. jan 2009 ølkaptajnen, hehe det tænkte jeg også på smiley (fordi hun har patter)

• #19   20. jan 2009 Det er sku stort at droppe ud af sin gamle kres hvis det er ved at løbe af sporet ... Hatten af for det .. men ud og find nogle gode venner som du ved der er dine venner uanset hvilken siatiosion du kommer i

• #20   20. jan 2009 haha ja Mike , qwerty Qog jeg er meget glade for dem!! smiley
    Men ja alle er velkomne... og det skal sku nok blive sjovt!!

Scooter sælges: Hvad forhaster jeg mig med?

jan 2009

#21   20. jan 2009 Line, aint we all smiley altså, ik for dine, men bare generalt smiley

• #22   20. jan 2009 Haha smiley Ja dem kan alle vist lide... vi får bare glæde af dem på en anden måde end jer smiley

• Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113
    #23   20. jan 2009 Dreng / pige / kvinde eller hvad det kaldes

hvilket post nr bor du i ??? kunne være rart med et nyt menneske hvis du boede i nærheden ?

• #24   20. jan 2009 Qwerty Q

- Jeg kan kun nikke genkendene til din situation.
    Jeg opgav alle mine venner samt arbejde, for at flytte over til min nuværende kæreste i Esbjerg.

Her har jeg boet i 3 år efterhånden og jeg har vel rundt regnet 2 gode venner herovre, hvor jeg i københavn nok havde en 7-10 gode venner og en masse bekendte. Det er pisse svært når man ikke går i skole, eller arbejde på en arbejdsplads med mange mennesker.

Jeg er selv ekstrem irriterret over at det skal være så svært at skaffe sig nye bekendtskaber, især fordi alle er så sammentømret. Men jeg håber på at det vender sig med tiden, selvom man godt kan føle sig en smule ensom af og til smiley

jan 2009

#25   20. jan 2009 Line, jaaa smiley i har dem hver dag.. det er fame snyd! smiley hmmm det vil jeg gerne høre mere om smiley

JENSEN: Bor nær Roskilde

Nick R: Ja præcis... smiley men i det mindste har du en kæreste smiley kærlighed har jeg sgu heller aldrig været heldig med...

• #26   20. jan 2009 Jeg "opgav" også mine venner i vejle til fordel for en kæreste i silkeborg... og ja det er lige netop fordi man ikke går i skole eller sådan noget at det er svært at få nye venner.. men tror vi er mange der kan følge din historie, så du er ikke helt alene smiley

• Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113
    #27   20. jan 2009 Hmm øv øv...jeg bor i tinglev og tro mig der er ingen single piger hernede smiley

• #28   20. jan 2009 Scooter: Jeg vil også gerne giftes med dig. Så jeg siger JA! smiley
    I medgang og modgang til døden os skiller smiley

• #29   20. jan 2009 Qwerty Q: Haha nej det var nu ikke sådan helt perverst ment smiley

jan 2009

#30   20. jan 2009 Haha jaaaja ska du sige Line ;D

• #31   20. jan 2009 Flemming: Scooter svarer ikke så tager dig istedet smiley

• #32   20. jan 2009 Kiksen: Det kan jeg da godt forstå! Tag en tudekiks smiley

• #33   20. jan 2009 HAha smiley

• #34   20. jan 2009 er kiksen alene i verden ?? smiley

jan 2009

#36   20. jan 2009 kiksen.. ærgerligt du bor i nordjylland... ellers så ku vi godt finde ud af noget smiley

jan 2009

#37   20. jan 2009 well... jeg har været alt det igennem med biler.. er faktisk træt af unge som tror de kan alt i deres biler.. men jeg er til race smiley
    så nej, gider ik DHB ;D

• #38   22. jan 2009 Scooter: Så må du altså være lidt hurtigere. Men på den anden side, vil gerne vente hele livet på dig smiley smiley

jan 2009

#39   22. jan 2009 lonely... im so lonely, i have nobody ;(

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #40   22. jan 2009 Kender det godt. I det kvarter jeg bor i, kender alle alle, og dem man ikke
    kender, de hører alt om dig fra ens fjender. Så det er bare om at holde
    fast i dem man har, for ellers er der sq ikke så meget at gøre... smiley

Prøv at tag til nogle fester eller sådan? smiley Men bevar nu fatningen, ikke? smiley

Held og lykke med det. smiley

jan 2009

#42   22. jan 2009 Babooms ninja.. lidt svært at tage til fester når man ik har nogle venner :S

jan 2009

#46   22. jan 2009 Går en noget sport.. men ikke sårn noget hold-noget.. så man snakker kun lidt med hinanden.. og ved ik rigtig om jeg har råd/tid til mere sport lige nu..

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

#47   22. jan 2009 <b> Qwerty smiley L </b>

Jeg mente nu, at du skulle prøve at tage på et diskotek eller noget? smiley Du
    er jo gammel nok, såeh? smiley

jan 2009

#48   22. jan 2009 Ninja, alene eller hvad? smiley

• #49   22. jan 2009 : Baboom's Ninja : Tvivler på det er særligt fedt at tage i byen alene smiley

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

#50   22. jan 2009 <b> Qwerty smiley L </b>

Ja? smiley På den måde vil du hurtigt være "tvunget" til at finde nogen at
    holde lidt sammen med. smiley Jeg har selv været til fest et sted hvor jeg ikke
    kendte et øje... Faldt hurtigt i snak med nogen. smiley Men nu ved jeg ikke
    hvor genert du er? smiley

<b>The Stig !</b>

Ikke "sjovt", men nødvendigt i visse tilfælde. smiley

jan 2009

#51   22. jan 2009 hmmmm.. synes sgu det ville være underligt smiley
    og jeg er riiiimlig genert :i

jan 2009

#52   22. jan 2009 flemming, hov.. så slet ik du skrev :s
    men vi ka da godt finde ud af noget hvis det er? smiley

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

#53   23. jan 2009 <b> Qwerty smiley L </b>

Tjaeh. smiley
    Jeg ved bare, at det er ret effektivt da du på den måde tvinger dig selv
    til det, og på den måde også får mere selvtillid. smiley

jan 2009

#54   23. jan 2009 ninja.. hmm det ku du godt have ret i smiley
    og hvad skal jeg så sige når de spørger mig hvor mine venner er? smiley

jan 2009

#56   23. jan 2009 Haha okay smiley har dog boet samme sted hele mit liv :S

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

#58   23. jan 2009 <b> Qwerty smiley L </b>

Prøv at find på en vits. smiley Eller et eller andet underligt som: "De skulle lige
    pisse -"
    det kan jo være ligemeget smiley

jan 2009

#59   23. jan 2009 Okay smiley må prøve mig lidt frem så smiley men tak for det

• #60   23. jan 2009 Kom til jydeland og se om du kan drikke den her pumpede långhåret dreng under bordet... håhåhå xD

Eller... Men jo. En bajer eller ti så går det.

jan 2009

#61   23. jan 2009 jeg er ik den store dranker, så det tror jeg sgu ik jeg kan.. drikker til jeg ikke er så genert mere, og nogle gange liiiiiidt mere smiley

• #62   23. jan 2009 Generthed findes ikke...
    Bare et smil og noget godt humør, og så er det sgu fint.

IRL kan jeg snakke med hvem som helst, bare de ikke har noget imod mig smiley

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

#63   23. jan 2009 Held og lykke med det smiley

Kommentér på:
Jeg har ingen venner

Annonce