{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Mangler lidt hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej.

bemærk, vil gerne have dette inlæg bliver taget seriøst !!

jeg er lige trådt ud af et par forholf 4½ år.

vores sex liv var ikke for godt, jeg har problemmer med for tidlig udløsning.

drenge er der nogen af jer der har haft samme problem, og hvad har i gjordt for at kommer over det.

er lidt flov over det, og vil derfor meget gerne rette op på dette problem !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler lidt hjælp
  • #1   20. jan 2009 hvad vi gjorder for at komme over det xD

Nej har ikke problemet.

BB's toilet kan hjælpe

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 76 Svar: 234
    #3   20. jan 2009 Har i lagt mærke til at dem som laver indlæg der er lidt flove og lidt mere alvorlige end de normalt er på baboom, aldrig har billeder eller annoncer, eller noget som helst? smiley
    Hehe

• *~Dennis~ *
    *~Dennis~ * Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 107
    #5   20. jan 2009 hehe.. har sku samme prob. men det sårn set bar ærgeligt for konen.. man ka jo ikk rigtig gøre for det.. men kommer man en gang.. så det bar videre med næste tur... og så går der jo flere timer før den gider sprøjte igen.. smiley

• #6   20. jan 2009 lyder underligt, men har hørt det til et sex foredrag :b
    Slå den imod lårene så den bliver mindre følsom. Så kommer du heller ikke så hurtigt smiley

• #7   20. jan 2009 Baby.

Det vil sige bare rive i den, lige inden man kommer stopper man og sådan blir man ved et par gange og så kommer det af sig selv ?

• #8   20. jan 2009 Det kan osse ungås med piller... jeg lider af panikangst. det har ikke noget med det andet at gøre med de pæiller jeg fik giver man osse folk med for tidlig sædafgang... Du kan snakke med din læge om det, og han vil sikkert anbefale dig paroxitin...

• #9   21. jan 2009 forstår ikke hvorfor det er et problem, du forsætter da bare bag efter?

når drengen kommer behøver det vel ikke være overe, men at rykke sig hærer meget i bananen 5-6 gange dagligt hjælper også ganske udmærket smiley

• #10   21. jan 2009 prøv når du er halv beruset!

når jeg er det kan jeg blive ved i rigtig laaaang tid smiley

Kommentér på:
Mangler lidt hjælp

Annonce