Er det mig der gal på den eller ?? {{forumTopicSubject}}
Hey BB´s brugere!
har sq behov for lidt viden og måske nogle råd her.
Mig og min kæreste har været sammen i over 1½ år, og har en datter på snart 1 år. vi har eget i hus og det hele og alt er fint ( på overfladen ) for nylig er hun begyndt at skrive med en "ven" der hedder Kasper fra Kbh. og hun tilbringer sq mere tid med ham foran computeren på CAM og MSN og med SMS beskeder end hun gør med oz andre i familien. er ved at blive sindssyg af det. er det mig der er helt galt på den eller har jeg fat i noget tror i ?
det er sq svært det hele, det er en mega ricky situation jeg er i. elsker hende sq over alt på jorden, og vil ikk miste hende men alligevel pisser hun mig af konstant på den måde. hvergang jeg siger det til hende får jeg igen at hun er sq egentaget ligeglad med om hva jeg syns om ham kasper han er en ven og det er det hele.
i bund og grund i det hele har jeg svært ved at stole på min kæreste, ikk at hun har gjort noget, men samtlige andre kærester som jeg har haft før hende har bollet uden om og virkelig såret mig og brændt mig af. såeh... ved ikk om det er en besættelse jeg har, eller om jeg ved at knalde en sikring eller om jeg har en slags 6. sans om hun har gang i noget andet! må ikk se noget som helst af det hun skriver til folk, tømmer konstant hendes indbakke, men vil altid kigge i min, og bliver skide sur hvis hun ikk får lov at kigge i mine beskeder og i min MSN osv osv osv.
Kære BB´s brugere, jeg håber i kan hjælpe mig!!!
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 114 Svar: 264
men man burde også kunne stole på hinanden i et forhold. men det lettere sagt en gjort.
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.587
Dit forhold, din familie, dit problem. Når det er sagt, er det ikke for at være ond, men faktum er , at "it takes two, to tango"
Dvs i, sammen må sætte jer ned og få talt ud om det. Sluk mobilen, computeren, fjernsynet, og få barnet passet. Forklar hende hvad du føler, og hvorfor du føler som du gør, og at det er et problem.
I må se om i kan mødes et sted på halvvejen. Sådan er det at være i et forhold. Ikke alle dage er dejlige, vi er kun mennesker. Der er konflikter, og de kan løses. Men det kræver at begge parter er indstillet på det.
Husk at gøre det i en god tone, og fortælle hende at grunden til at du nævner det, er at du holder meget af hende, og frygter at handle forsent.
Så bolden er på din side. Ingen på internettet kan hjælpe dig. Kun dig og din kæreste.
Held og lykke med det.
feb 2008
mar 2008
Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.056
Thor L - SNAK med hende. Konfronter hende! Men inden du gør det, så gør op med dig selv hvad DU gør hvis du finder ud af at hun er dig utro!
Du skal være helt klar på at forholdet f.eks. er slut inden du tager snakken.
Men konfronter hende med det, for guds skyld !
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 91 Svar: 1.697
feb 2008
Hun skal måske også prøve den følselse at hun ike ved hvad du skriver om og med hvem... så kan det være hun tænker sig bare lidt om.
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 117
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.587
apr 2008
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 67
feb 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 30 Svar: 461
feb 2008
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 124
Du fortjener bedre end det her...
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 188
Havde oz mistanke da han altid havde sin mobil på sig og j måtte ik se i den osv.
jeg så så en dag mails om hvad der foregik, og de flirtede bare så groft sammen, han savnede hende, tænkte på hende, ku ik glemme hende og bagtalte mig.. jeg tog min søn og var væk i 2 dage, hvor j ignorede ham meget, og sagde at når j kommer hjem skal vi snakke og fik sønnen passet. jeg bad ham slette tøsen, og jeg så han skrev til hende de ik sku snakke sammen mere, og så slettede han nr og på nettet, så j gav ham 1 chance mere, men gør han det igen er j gået, vi har dog oz lavet aftaler indbyrdes om visse ting, og vi kan nu se i hinandens mobiler og sådan
så gør det samme ca. du skal finde ud af hvad der sker nu!
maj 2007
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 73
Efter 8 år vælger du at byde et andet MENNESKE det. Det er simpelthen uretfærdigt overfor ham!
Og ja, min eks var også mig utro! Nok derfra hadet kommer til sådan nogen kællinger!
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 441
tror godt du selv kender svaret.. stol du på din 6. sans
du skrev ikke her hvis eder ik var noget galt... og uanset hvad så skal ens partner ikke svar og opfører sig sådan over for en... når man spørger om der er gang i noget.... det hun har gang i det lugter... og du ved det...
apr 2008
Ang. det der med at tage hendes mobil er jo en rigtig god idé hvis hun ikk sletter hver besked hun har sendt og modtaget efter at have læst den ?
Hmmmm.....
Det er kraftedeme utroligt sådan her, har sq oplevet det her så mange gange inden for de sidste 8 år... såeh... og man lærer det jo aldrig ? man vil gerne elske en anden, og man gør det skam også, men tilliden er der ikk rigtig vel ? især ikk hvis man er blevet trådt på, smidt ud, og direkte skudt efter...
Er det mon meningen for nogle mennesker at skulle leve alene og kun tænke på arbejde ? sådan har jeg det sq...
Men vil give hende dette her valg hvis det bliver værre i løbet af dagen.
" Mig eller ham Kasper ??"
Hvergang jeg bliver sur over det og vil kører mig en tur i vores st.car så siger hun at vi har altså en datter sammen, og hva ska jeg så sige ? at hun har mig også men ikk gider at gøre noget ved det ?
Føler mig virkelig disset nogen gange til fordel for en hun ikk har set i 4 år nu og som bor i Kbh. ? De har set hinanden før men det er over 4 år siden ? for 3 uger siden aftalte de at hun skulle derover, men han aflyste det fordi han hellere vil have en anden veninde på besøg. hun blev sur og ked af det og svinede ham til og slettede hans nummer, hans MSN, og inde på det der fucking facebook.com! og nu har han skreven en undskyldning til hende, og nu er de venner igen og han kunne ikk finde på sådan noget igen og at det var en fejl osv osv osv... i kender selv rumle turen herfra...
Har taget hans nummer fra hendes mobil...
Nogen siger godt nok at vold ikk fører noget godt med sig, og især ikk hvis jeg ska tage en udd. som fængsels betjent.
Det er sq enten eller lige nu. har ikk sagt mere end 10 ord til hende hele ugen og har for det meste bare nikket eller sagt "tsk" til hende, og hun er ved at blive skør over det. håber jeg sq at hun er. så skulle hun bare vide hvordan det er at jeg har det med det hele her.
Da de snakkede sammen sidste gang inden de blev uvenner for nylig, begyndte jeg at opføre mig som hun gjorde, dvs. slettede alle beskeder inkl. dem jeg sendte, lukkede ned for MSN osv osv osv. og hun blev ked af det, sur over det og begyndte at græde, og jeg råbte af hende at det er kraftedeme sådan jeg har det!
nogen der kan følge mig i det jeg har skreven her ??
apr 2008
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 8
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 8
apr 2008
Aries og Nicolai, ved udemærket godt at han kun vil knalde hende for sjov, sagde jeg også til hende da de blev uvenner sidste gang, og hun gav mig ret gør hun hvergang, fordi jeg ved jeg har ret. har sq en 6. sans for den slags. men alligevel er hun så dum og naiv at falde tilbage til det igen. hun er sq ikk den skarpeste kniv i skuffen, kan dårligt nok se på hende når hun går i bad, eller røre hendes ben eller bare noget af hende når vi går i seng, eller kigge på hende, og siger aldrig noget til hende mere, det piner mig af H. til, men vil give hende noget af hendes egen medicin...
apr 2008
apr 2008
Ka da huske at da jeg var single sidste gang, og en pige lagde op til mig, eller jeg lagde op til en pige og fandt så senere ud af at hun havde kæreste på så slog jeg fra. gad ikk mere. ved nemlig selv hvordan det er at blive behandlet på den måde, og det vil jeg ikke byde andre mænd / fyre...
aug 2007
hun er ikke 3 min af din tid værd.....
og du ved det godt.....
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Svar: 40
Så bør hun i det mindste være ærlig og sige at hun ikke har de følelser hun burde for dig i stedet for at røvrende dig på den måde.
Man ligger bare ikke og skriver med en anden når kærsten ligger ved siden af og sover.
Hvis jeg var dig ville jeg nok gøre op med mig selv om det er det hele værd at blive i det forhold, for det er dig der kommer til at lide i sidste ende.
jan 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
& hvis hun gerne vil se dine beskeder så er det fordi hun ikk stoler på diigh?!
& Bare sig duh også vil se hendes men hvis duh ikk må det såå er det sikkert hun har en anden en diigh?!
Håber duh finder ud af det held og lykke:) med det hele
aug 2007
hvorfor skriver du i denne tråd så længe efter.. han har fået 2 børn med hende siden han skrev her
mvh
aug 2007
: )
Er det mig der gal på den eller ??