{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.634 visninger | Oprettet:

ung & sex - projekt {{forumTopicSubject}}

hej alle, håber lige i ville hjælpe mig. jeg har projekt uge i den her uge, og har om ung & sex. så håber lige i ville svare ærligt på nogle spørgesmål.
hvad er din holdning til sex? - kune du undvære det, er der nolge der ikke tænker sig om, osv.. (kom med alt du har på hjertet)
hvad er din mening/holdning til tidlig graviditet? hvad er det rette at gøre hvis man er uønsket gravid? er det ens egen skyld? osv..
hvad betyder sex for dig? smiley
tak på forhånd:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ung & sex - projekt
  • #1   2. mar 2009 sex er ok hvis man kan finde ud af at beskytte sig, og ikke giver andre mennesker køns sygdomme

• #2   2. mar 2009 Taak (; smiley

• #3   2. mar 2009 har vi skam også smiley ville bare lige se om jeg kunne få nogle direkte meninger(; hvis du forstår.

• #4   2. mar 2009 Haha, hvor sjovt Regitze, da jeg så overskriften tænkte: 'Hvem fanden er det der har om det samme projekt som os?' Haha, jeg har også spurgt på hg ;D

• #5   2. mar 2009 haha, fedt nok smiley er der nogle der svare? smiley

• #6   2. mar 2009 Min holdning til sex : Godt og dejligt, så længe bare folk tænker sig om og beskytter sig.
    Tidlig graviditet : det kommer an poå hvor tidligt, men sys ikke alt for godt om det, da jeg syntet man skal kunne tilbyde barnet en god, tryg, og stabil opvækst, og det er der ikke så mange helt unge forældre der kan.

• #7   2. mar 2009 Taak Stephanie (;

• kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 189
    #8   2. mar 2009 hvad er din holdning til sex? - Jeg kan godt undværre sex, og jeg synes at så længe dem der er sammen med mange gør det af lyst så skal de ha lov til det smiley

hvad er din mening/holdning til tidlig graviditet? - Jeg går ind for abort. Hvis ikke aborten var fri så ville der være ufatteligt mange sociale tabere der ville rende rundt og lege forældre og det ville koste samfundet ufatteligt mange penge mht til anbringelse af børnene, fordi deres forældre er narkomaner og psykopater. Danmark ville helt klart få flere kriminelle fordi mange ikke ville få en ordentligt uddannelse. og det der med at man bar kan tvinge dem til at forære barnet væk fra fødslen holder slet ikke. for hvordan kan man så vurdere om man er en værdig forældre ? medmindre man har tænkt sig at tjekke alle gravide kvinder om de har ressourcer til at tage sig af det barn, ville der slippe mange sociale tabere igennem. og ved at tjekke yderligere ville det også koste samfundet en masse penge.

hvad betyder sex for dig?: Lige nu, ikke ret meget. jeg knepper ikk til højre og venstre og undværre (næsten ;)) helt sex nu når jeg ingen fyr har smiley

• #9   2. mar 2009 Liserie - kan godt se hvad du mener, havde bare lige nogle spørgesmål dervar lidt svære at læse dig frem til, så ville bare lige høre (;

• #10   2. mar 2009 qrace K smiley tak fordi du gad og uddybe dig så meget smiley

• kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

#11   2. mar 2009 Regitze M
    Så lidt da smiley men tror ikke i får ret meget mere end holdninger her inde fra, og det har i forhåbentligt også selv lidt af smiley

• #12   2. mar 2009 Nå, ikke rigtigt, hehe smiley

Grace K - Vi har masser af holdninger selv, men det er skønt med nogle synspunkter udefra smiley

• #13   2. mar 2009 ja selvfølgelig:D ville bare lige prøve og se om der var nogle der havde andre meniger end mig selv og sårn, kunne jo være vi kunne bruge det:D

• kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

#14   2. mar 2009 Signe: iorden smiley i ville nok bare få en bedre diskution ud af det hvis i startede med jeres egen holdning smiley

• #15   2. mar 2009 Grace K - Har du ret i smiley

• #16   2. mar 2009 Jeg kan personligt ikke godt undvære det helt, bliver mere eller mindre gnaven hvis det er lang tid siden, selvom jeg ellers altid er positiv og glad...
    Og med hensyn til det med at tænke sig om, og om tidlig graviditet;
    Synes der er rigtig mange der ikke tænker sig om, både med hensyn til sygdomme og graviditet...
    Nogle tror at man ikke kan overføre sygdomme ved oralsex, eller at man ikke kan risikere graviditet hvis han bare trækker sig ud inden han kommer...
    Om tidlig graviditet er ens egen skyld, nogle gange ja... Hvis man er gammel nok og dum at ha' sex uden nogen form for prævention, så be'r man selv om det...
    Men, prævention er jo ikke altid 100% sikker, der er det jo ikke ens egen skyld...
    For nogle ligger den delvise skyld også ved forældre og det sociale, hvis der ikke bliver gjort noget ud af seksualundervisning, det nytter ikke det først kommer i 10.klasse... Det er dem der er tidligt ude man skal have fat i...
    Hvis vi ser på sagen med den 12/13 årige der blev gravid, hun skulle efter min mening have haft en abort, når hun ikke er ældre vil det være ekstremt synd for hende og endvidere være en traumatisk oplevelse...
    Selv synes jeg sex er en vigtig ting i et forhold, det er ikke det som det skal bygges på eller dreje sig om, men det bør helt klart være der...

• JRT .
    JRT . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #17   2. mar 2009 Jeg synes sex desværre er blevet til et "værktøj" som unge og _børn_ bruger til at blive sejere med.
    - De tror at fordi man har sex er man voksen og sej, og alt for mange børn og unge har i dag sex, uden at de egentligt ved hvad det indebærer.

Tror mange børn og unge i dag har et forvaklet forhold til sex, og det er bare så ærgeligt og så synd.

Sex skal ikke være noget man blir sej af, eller noget man skal gøre fordi alle andre gør det.
    - Sex skal være noget intimt man vælger at dele med en anden, fordi man har lyst til at være meget tæt og intim med denne person, og da helst mere end én hurtig gang.

Jeg tror jeg føler mig meget gammel og "sat" nogle gange smiley
    - Jeg har 'været' ung og troet sex var sejt, og helt klart fundet ud af at det er det IKKE.

Sex er bedst når man deler det med en person hvor man er intim sammen, og vælger at dele sådan en dejlig oplevelse sammen, og man kender hinanden godt.

Mht. abort, så synes jeg det er helt okay, så længe det ikke bliver brugt som prævention!
    - Eller dem som vælger at få checket kønnet og så får en abort :S Grotesk!!! Absolut grotesk. De burde blive neutraliseret i samme omgang så.

• Tonni S
    Tonni S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 96
    #18   3. mar 2009 sex er overrated...

Cølibat ftw !

Kommentér på:
ung & sex - projekt

Annonce