1.611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

gik tilbage til en fuser.. gik tilbage til en fuser..

Hey BB!

her for godt en måned siden gik mig og min forlovede fra hinanden, og var ikk sammen i nogle uger. men vi er sammen igen nu og har snakket ud om alle tingene. vi blev bla. enige om at skulle slge huset, og ikk alt det der hemmeligheds kræmmeri mere. men det er hun nu begyndt på igen. hvis jeg ser fjernsyn og spørger om vi skal se en film sammen, sætter hun sig ned og skriver løs med en eller anden fyr ved navn Torben. eller bliver siddende foran den skide computer konstant!

Og nu her til morgen var jeg altså for nysgerrig til at lade være med at se hendes beskeder, hun havde slettet alle sammen - men så kom der en SMS fra ham Torben hvor der stod godmorgen søde osv osv osv... men det der virkelig brændte mig af var at han skrev PUS oz ??!!

lod beskeden værre fremme så hun ved at jeg havde læst den, og hun sagde så til mig at hun vidste jeg havde set beskeden og at hun spurgte ham om det var til en anden og det var det siger hun, jeg spørger hende så om jeg må se den besked hvori han skrev at det ikk var til hende men den havde hun sørme slettet! har sq nogen gange svært ved at stole på hende syns jeg! gider ikk alt det der hemmeligheds kræmmeri som sådan! og når jeg er lige så hemmeligheds fuld som hende bliver hun sur og ked af det! Hva faen skal man gøre ved sådan noget!? har bare brug for at rase ud og gøre et eller andet!

jeg er vist det man kan kalde for konflikt sky ang. visse piger. i og for sig vil jeg ikk miste hende igen da vi har en datter sammen, men på den anden side gider jeg satme heller ikk blive pisset på... kan i følge mig ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gik tilbage til en fuser..
  • #1   16. mar 2009 Jeg kan lige så godt sige det ud, 90 % af de piger der har været utro eller flirter med andre fyre som din kæreste vil gøre der igen!, Jeg synes det er svært at bedømme det når det er din forlovede. Men personligt holder jeg mig fra piger der ikke kan føle sig tilfreds med kun en fyr.

• #2   16. mar 2009 Væk med hende...

• #3   16. mar 2009 Det fyre nu altså os ret gode til det der.
    Men at der en anden der skriver pus til hende, det da ingenting?
    Det skriver jeg da os til min bedste ven ?
    Og det har ingen af mine kærester igennem årerne haft noget imod. De gjorde det selv.
    Men at skrive skat, er en mere personlig ting. Sådan var det hvert fald for os (:

Du fortjener bedre.

• #4   16. mar 2009 Drop hende thor.

• #6   16. mar 2009 det er sq træls det hele! noget rigtig fuck! GRRRRR!!!!

• #7   16. mar 2009 Du er tydeligvis træt af det..

• #8   16. mar 2009 har også den største lyst til at skrive til ham at han kan komme ud til vores hus og hente hende og så lange ham sådan en på lampen at han ikk rejser sig igen! har fulde navn og adresse på manden. og hun forstår ikk hvorfor jeg er så tosset over det jo. det er jo bare en "ven" og jeg ska snakke ordentligt om hendes "venner" og holde mine meninger for mig selv, jeg siger sq det jeg vil når jeg vil. hun kommer også til at vælge. hvis hun fortsat er fjern og Usocial i aften tager jeg bilen og smutter. det pis gider jeg sq ikk...!

• #9   16. mar 2009 Du fortjener noget bedre! Én som behandler dig ordenligt...

• #10   16. mar 2009 tak alle sammen... i aften finder jeg ud af det...

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #11   16. mar 2009 Du skriver: har også den største lyst til at skrive til ham at han kan komme ud til vores hus og hente hende og så lange ham sådan en på lampen at han ikk rejser sig igen! har fulde navn og adresse på manden.

Det er nu ikke ham der er forkert på den, Men derimod din kæreste.. Det er jo ikke ham der burde sige fra. Så hvorfor tæve ham når det ikke er ham der gør noget forkert..

• #12   16. mar 2009 Thor, hvis jeg var dig ville jeg have givet ham en på almpen så han vågnede på intensiv. Man hugger fandme ikke andres damer, så enkelt er det

• #13   16. mar 2009 Synes folk er så nedern når du opfordre til vold, man er seriøs ynkelig hvis man gør det. !

• #14   16. mar 2009 hov, *lampen

• #15   17. mar 2009 nu er det satme slut! hvem er frisk på en drink engang ??

• #16   17. mar 2009 jamen konfronterede hende med det hele, og fra mit synspunkt så valgte hun at være "venner" med ham over at være sammen med mig... såeh...

hun syns det er en helt naturlig ting at kalde ham for Pus osv osv... og nu truer ham torben stodderen med prygl hehe. hvor meget mere pragtfuld kan det ikk blive hva ? men hun har fundet en lejlighed i Randers nu som hun flytter ind i til Maj, og ved ikk om jeg flytter til Randers eller Århus endnu. bliver nok Randers da det passer bedst med arbejde og med vennerne omkring mig.

• #17   17. mar 2009 naaa tror nu det bliver Randers hehe. der er jeg kendt, hader alt for store byer. kan ikk li at køre rundt derinde. plus jeg ska til viborg hver morgen til at starte med. indtil jeg starter som fængsels funktionær i Horsens engang i 2009. så indtil videre er Randers nok det mest oplagte valg.

Maria N - Bor du da i Århus ??

• #18   17. mar 2009 haha samme her. ska faktisk til Grena på fredag med min svoger. han ska lige et smut på sygehuset. og ska da helt klart til beach party i år. kom det ikk sidste år fordi min søster skulle giftes der. lidt trist syns jeg hehe...
    har faktisk også spillet Rugby engang i Grenå... en af de tidligere spillere fra Grenå bor nu hvor jeg bor

• #19   17. mar 2009 haha loool - Ej syns faktisk det er fedt nok beach party. var vild med det forrige år hehe

tror jeg gik kold på en rugby bane for at det ikk ska være løgn

• #20   17. mar 2009 bor ikk i grenå, er over 2 og er måske baer liiiiiige en lille smule fornuftig oven i pæren

• #21   19. mar 2009 Nichlas - lyder kanon hehe... har ingen skrupler over ham Torben. nu har jeg opført mig ordentligt og været en sød dreng i snart 2 år. hehe. hvis han vil er han hjertens velkommen.

• #22   19. mar 2009 lige over champ

Kommentér på:
gik tilbage til en fuser..

Annonce