Er det bare mig der er underlig? {{forumTopicSubject}}
Hmm ja.. hvordan skal jeg lige forklare den her
Jeg har en fantastisk dejlig kæreste - jeg holder utrolig meget af ham og bla bla bla. Men alligevel kan jeg tage mig selv i at gøre nogle utrolig underlige ting ind imellem.
Jeg overfortolker ind imellem det han siger - jeg ved godt hvad han mener, men jeg vælger alligevel at køre den totalt ud af proportioner? Jeg ved ikke om det bare er for at skabe dramatik.
I aften kan være et fint eksempel. Vi snakker i telefon sammen, kommer ind på emnet fantasier - han har før fortalt mig nogle af sine fantasier, også dem der omhandler andre piger end mig. Hvor jeg så siger at jeg jo ikke har fantasier om andre drenge (hvilket jeg helt oprigtigt ikke har), jeg vender mig ikke om efter andre drenge på gaden, jeg flirter ikke med drenge i byen men afviser dem hvis de kommer hen til mig - det gør han ikke. Jeg får så bragt på banen at det da godt kan være lidt sigende, måske mht. vores forholds fremtid. At det ikke ligger til en dreng at være monogam, at han, siden han har fantasier og lyster omkring andre piger kun 8 måneder inde i et forhold, måske snart vil føre de lyster ud i livet. Så bliver han selvfølgelig såret, helt forståeligt.
Jeg aner bare ikke altid hvorfor jeg har brug for at skyde mig selv i foden på den her mmåde, følelsesmæssigt masochist jo egentlig.. hvorfor jeg får tricket ham til at sige ting der jo egentlig sårer mig.. måske for at få ham til at sige alt det jeg siger ikke passer, at drenge godt kan være monogame, at han kun tænker på mig wht. i den dur.. hvilket han så ikke gør - og hvad jeg så sikkert vil sige ikke passede, hvis han gjorde (omvendt psykologi er altid godt)
Er der nogen der kender det? Eller er jeg Palle alene i verden?
okt 2008
Følger: 11 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 551
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Emner: 2 Svar: 11
Jeg ved ikke om jeg er nervøs for hans følelser - selvom han også har understreget dem adskillige gange. Jeg aner ikke hvad der er galt med mig, for at være ærlig.
okt 2008
jul 2008
jul 2008
maj 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 21 Svar: 541
forstår dig godt, men seriøst, ingen er ens, og det betyder ikke nødvendigvis at han er dig utro, du bør et eller andet sted værdsætte hvor ærlig han er, men hvis han bliver dig utro skal du selvfølgelig losse ham hårdt i løgene.
okt 2008
okt 2008
jul 2008
Jeg har bare svært ved at forstå hvorfor jeg skulle have brug for bekræftigelse, fordi jeg netop får det ikke kun fra ham, men i byen, af venner og idet jeg godt ved jeg ikke har noget at ligge min usikkerhed i.
Hmm.. men det er da stof til eftertanke ihvertfald.
run R - at han er mig utro tror jeg heller ikke. Jeg tror han er én af de få ærlige og loyale der findes Jeg tror han ville gøre det forbi først (; HEHE
MR MIAGHI - Det kan også være mange af mine beskyldninger ligger i, at jeg selv ikke har dens slags fantasier? Ikke om ham, ikke om nogen - og det er vel nærmest ligeså slemt, som at han har dem om andre? Nu jeg tænker videre over det.
Fantasier er på mange måder en uskyldig ting, som du selv siger, bare man ikke fører dem ud i livet. Det kan jeg sagtens se, jeg ved det reelt set godt. Men det er bare ikke sådan noget jeg siger til ham - jeg tror i det sekund jeg snakker med ham om det, så tror jeg på Jesu ord a la "Hvis man tænker urene tanker om andre kvinder end sin hustru, er det ligeså meget utugt som den urene handling" <-- den fyrede jeg self. os af under samtalen.
Gal jeg er da weird..
okt 2008
jul 2008
Daniel - Så det beviser bare at han ikke er bøsse? q: hehe. Ej, som du siger så er det da helt sikkert helt normalt - det er nok mig der er den underlige (; - selvom jeg ikke helt ved om det er normalt for piger at gøre sådan.
jul 2008
Men på den måde kan du måske godt have ret i det. Jeg tror jeg har det svært med at elske folk, den der følelse af at være afhængig af andre mennesker - deres følelser og handlinger, uden mulighed for selv at have en indflydelse på hvad de kan have af konsekvenser for dig selv. Jeg er lidt kontrolfreak - og har alligevel nærmest ingen kontrol over mit liv. Jeg har altid været lidt en lukket bog, har svært ved at tale om mine følelser - men prøver, og har virkelig prøvet at være åben overfor ham. Så du kan måske godt have ret, det kan måske godt være angst.
okt 2008
jul 2008
Men ja, jeg tænker nok bare for meget
jul 2008
Jeg ved ikke helt. Jeg kan da godt se på en fyr og tænke at han er pæn/ lækker. Men det er ikke noget jeg tænker videre over bagefter, drømmer om, fantaserer om, whatever. Lissom jeg ikke vender mig efter en pæn fyr på gaden - det kunne jeg da godt gøre da jeg var single (;
Men heldigvis for at der er langt fra tanke til handling. Selvom nogle så vil kunne argumentere for at tanken er ligeså slem - eller værre.
Daniel - Nej dersværre. Hvor ville verden da være et nemmere sted at være, hvis man selv kunne kontrollere alting q:
mr miaghi - godnat
feb 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
okt 2008
jan 2007
Følger: 62 Følgere: 61 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 363
Shanie H - ved du gør det.. men skriver det lige alligevel, lyt til morten, han har fat i noget :)(igen)
Held og lykke med at få det bedre, eller hva' man nu kan sige..
jan 2007
Følger: 62 Følgere: 61 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 363
maj 2007
Følger: 13 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 318
jeg har haft det på samme måde, men har oprigtigt snakket med min kæreste om det, og har også været i hypnose.
i dag er der intet.
Boys will be boys og jeg acceptere bare hans flirten, for han flirter rigtig meget og vender sig efter piger. Men sådan er drenge!
Det betyder ikke du ikke er hans nummer 1
Er det bare mig der er underlig?