ret til at være tosset eller ?? {{forumTopicSubject}}
hej igen BB´s brugere. det kan tænkes i er ved at være trætte af mig og mine postings, men bliver sq nødt til at komme ud med det her på en "fredelig" måde.
For noget tid gik mig og min kæreste fra hinanden, og nu er vi bare "hygge" venner, men har lovet hinanden at hvis vi var sammen med en anden eller er begyndt at skrive med en eller at se en så skulle vi sige det. fordi så ville vi kun være alm. venner.
og har flere gange spurgt hende om hun har været sammen med en anden eller hva, og hun siger "nej" hvergang.
men så i dag da jeg skulle på facebook loggede den ind på hendes bruger, og tjekkede hendes indbakke fordi jeg er som jeg typisk er. og der stod at hun ville Rå-Kne**e en der hedder Torben, og ikk kan undvære hans krop og alt muligt, og det er fra midten af Marts og det fortsætter.
vi har hus og barn sammen, men hun kan ikk lide at være alene om aftenen, så jeg er ude hos hende i hverdagene. fordi det passer bedst med mit arbejde for tiden.
men jeg føler mig sq snydt, udnyttet og pisse brændt af i skalden over det her. hun vil have at jeg skal være hos hende hverdag når jeg kommer hjem fra arbejde og ska være sammen med hende og vores datter og så når det bliver weekend, ( jeg har datteren hver anden weekend ) så tager hun til Århus ned til en der hedder Micki som har " kæreste " ( hvilket er løgn ) og synger og spiller musik hos ham. ( tvivler meget på det! ) og så kan jeg ellers blive tilbage jeg har et fuld tids arbejde at skulle passe og arbejder også tit i mine fri weekender. Jeg syns ikk hun kan være det bekendt. syns i ??
er simpelt hen så træt af det, hun har ikk betalt termin eller varme eller noget ude i vores hus, så har været nødsaget til at hæve ALLE mine feriepenge for at kunne betale det hele ud. ellers røg det på tvangs auktion.
Hvorfor faen gør hun det her imod mig ?
Nogle vil nok sige at jeg er sindssyg Jaloux og JA, det er jeg DESVÆRRE! vil mene at det er en sindslidelse jeg har da samtlige af mine tidligere kærester har været mig utro så kan jeg simpelthen ikk stole på andre piger som jeg er involveret med. er så træt af det! og det kostede vores forhold! en af mine venner har det på samme måde og er nu begyndt på psykolog, er dette vejen til mit problem tror i ? jeg ser hele tiden billeder i mit hoved hvor hun er sammen med en anden, og det driver mig til sindssyge! fik en mindre deprission af det i 2006 mens jeg var i millitæret i skive da min daværende kæreste var sammen med en anden i min egen seng i min lejlighed mens jeg var på øvelse! giver sådan noget ikk sinds lidelser i sidste ende hvis man bliver udsat for det for mange gange ?
Jeg ryster, har svedeture, koldsved, fyldt med angst og vrede og har mest af alt bare lyst til at gå amok på de 2 fyre som hun skriver med! Elsker hende stadig, og hun siger at hun elsker mig, men at det ikk er som kæreste men heller ikk som ven. og det må jeg leve med. men kan simpelthen ikk tro på hende når hun siger at hun ikk har været sammen med andre end mig siden vi gik fra hinanden. føler mig ulækker, beskidt og snavset og bare sådan generalt BVADR!
Hva fuck ska jeg gøre ved det ? søge læge ? konfrontere hende ? blæse skalden af mig selv ? eller blæse skalden af de andre fyre ? eller hva syns i her på Baboom.
Seriøse henvendelser tak, kan sq snart ikk klare mere stress nu. er ved at miste overblikket over mig selv, huset, min økonomi, mit arbejde og alt hva der berører mig.
HJÆLP!!!
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 117
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 38 Emner: 1 Svar: 133
Og så lyver hun oven i købet overfor dig. Forstår dig virkelig godt. Men bare du ikke gør noget dumt. Hun skal ikke have lov til at ødelægge dit liv
jan 2008
Haha ja da. Jeg er skam frisk på en diskussion igen hahahaha. Aiij det må vi hellere lade være med her
feb 2007
Følger: 25 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 258
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 31 Svar: 98
Kan fuldt ud forstå at du føler dig udnyttet.
Bliver næsten helt sur på hende, udfra det du skriver.
Kender alt for godt det der med at miste overblikket, sådan har jeg det oss tit. Dog ikke lige med de samme ting.
Måske skulle du snakke med en psykolog, der kan give dig værktøjer til at håndtere de ting du tumler med?
Har selv haft angst, og det hjalp da jeg snakkede med en psykolog.
jan 2008
Jo da haha
jun 2007
Følger: 48 Følgere: 46 Fotoprofiler: 1 Emner: 72 Svar: 2.929
apr 2008
Winnie - i know. tro mig. men bare lidt svært at komme væk. eller ska jeg spørge en kollega om jeg kan være hos ham. har ikk engang penge til en lejlighed nu. monster ØV
Julie P og Michelle K. ved det godt, er sq nok for blødsøden af mig. bare svært at glemme en man har været sammen med i næsten 2 år og har barn sammen med hende... ?
Emilie L - okay tusind tak skal du have. vil prøve at komme i kontant med lægen om det.
Jackz - læs det jeg skrev aller øverst oppe... eller læs det jeg skriver nu...
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 62 Svar: 183
kæreste blev degraderet til hyggeven, pga. jalousi.
de aftalte, de skulle fortælle hvis de fik en kæreste.
hun har ikke fortalt hun ligger med en anden.
han har skullet betale regningen i hendes hus.
han har et jalousi problem, som muligvis skal til psykolog for at blive normalt.
ret mig hvis jeg tar fejl.
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 34 Emner: 7 Svar: 90
apr 2008
POP ---> du har sq nok ret. er ikk selv meget for at indrømme det men, jo det er hun sq vist.
Baker ---> Ka ikk snakke med hende om det, ikk uden jeg brænder en sikring i kraniet. ser på det i morgen når jeg er taget på arbejde.
fuck hvor er det her da pisse provo!
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 25 Svar: 305
jan 2008
Du har helt klart fortjent bedre...
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 529
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 62 Svar: 183
your welcome
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 119
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.872
Men samtidig synes jeg at du skal søge noget hjælp, når du får det fysisk dårligt af jalousi i så høj grad...
Jeg forstår bare ikke helt om I bare har et seksuelt forhold eller om I er kærester? For hvis I bare har et bolle-forhold, der skal slutte så snart en af jer finder en ny, er det lidt svært for mig at se hvordan du kan være så ødelagt af jalousi? I har jo åbenbart talt om en afslutning, hvordan vil du så kapere det, hvis hun en dag "kryber til korset" og afslutter jeres forhold, eller hvad det er I har sammen, fordi hun har fundet en ny?
apr 2008
kenny . virker ikk. har jeg prøvet før. og hun er total kold overfor det.
nichlas - i know. hun skal væk i dag.....
feb 2008
apr 2008
Baker. Hun er ude nu. kom hjem til et tomt hus.
Så er hun sq ude nu... hun tog til Århus i dag og bad hende om ikk at komme tilbage til huset. og pakker alt hendes tøj i dag.
feb 2008
apr 2008
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 6 Emner: 35 Svar: 78
Enten skal i finde sammen igen, ellers skal i bare holde jer 100 % venner.
- Det er aldrig rart den første gang eks'en finder en ny. Men det følger jo med.
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
Du er nød til at tage det op med hende, men på en ordenligt måde - i har jo trods alt et barn sammen og kan hun ikke være voksen, så må du være det.
Hold lidt afstand, lad være med at komme i alle hverdage .... barnet skal også vide at i ikke er sammen mere, og at det ikke er hver dag at han/hun ser dig eller hende, alt andet bliver for forvirrende for barnet i længden.
Kan hun ikke lide at være alene, så må hun sgu finde sig et andet sted hvor hun er mere tryg eller evt flytte hjem til sine forældre - det kan jo aldrig blive dit problem.
Og så må du sgu hive fat i hende med de regninger, det kan ikke være rigtig at du står og skal betale for hende, hun er gammel nok til at få barn, så burde hun også kunne betale sine regninger.
Du virker meget naiv i den situation, du er nød til at sparke dig selv engang i røven og så sige fra over for hende, selvom i har barn.
- Jeg ville mene at psykolog-hjælp ville være godt for dig, hvis du er så jaloux som du selv siger du er
apr 2008
*ALT SÆLGES BILLIGT ----> Har jeg også tænkt mig at gøre, enten det eller slæbe en campingvogn efter firmabilen og bo i den sommeren over mens jeg skraber penge sammen...
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 274
ret til at være tosset eller ??