{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

Ekskæresten ;/ {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min ekskæreste (Laaang historie), Men håber i gider at lære det igennem smiley

Nå, men jeg havde en kæreste for et par år siden og vi var glade for hinanden og for mig i hvert fald var det kærlighed ved første blik.
Men han slog så op efter en måned, men var MEGET i tvivl om det var det rigtige han gjorde.
Efter der har vi haft svært ved at give slip på hinanden og har også været sammen efter (Dog ikke som kærester)

Men så skete det at jeg havde en rigtig god veninde, som så var ham her's bedste veninde og de begyndte at komme sammen og jeg følte mig så stukket i ryggen af hende da det var hende jeg havde betroet mig til ang. ham, for jeg har aldrig kunnet give slip på ham.

Nu har de så været sammen siden, det er ca. 6-7 mdr. siden, men det går ikke så godt imellem dem og har hørt fra en veninde at der kun bliver snakket positivt omkring mig når han snakker om mig. Jeg havde fået en kæreste på et tidspunkt og troed ejeg var 100 % over ham, men så let er det åbenbart ikke ;/ .. Vi mødtes i Lørdags og der snakkede vi sammen hele aftenen og det var så dejligt.

Men nu kommer problemet,
burde jeg skrive til ham som jeg føler, eller burde jeg bare lade det være. Jeg ved at jeg ikke vil være bedre end min tidligere veninde, hvis jeg skrev til ham hvordan jeg havde det, men jeg er virkelig forvirret.

H J Æ L P !!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekskæresten ;/
  • #1   14. apr 2009 Man leverkun engang og man skal ikke lade sig holde tilbage, så skriv da til ham, hvis du ikke gør det ka det være du går glip af det helt rigtige for dig !!!!

• #3   14. apr 2009 Tomsen's ling pling pling L

Tak, jeg er bare så bange for at han bare ignorere det og/eller at hans kæreste (min nuværende veninde) ser det, for så går hun amok.
    Men problemet er bare at jeg aldrig har kunnet give slip på ham ;/

Jeg tror også jeg gør det, men er bare liddt om det skal være på nettet eller over telefonen ? ;/

• #4   14. apr 2009 *Camilla*

Maange tak smiley

Tror også det ender med at jeg skriver til ham, jeg har det bare sådan lidt med at skrive til ham, når hun virkelig sårede mig så groft at jeg så kan finde på det samme.

• #5   14. apr 2009 Jackz - Fregne er min SNUSKEBASSE<3:D _

Undskyld, men kunne ikke forklare det kortere :$
    Og har endda skåret meget ned på det smiley

• #7   14. apr 2009 Hvis du så skriver til ham, og han svarer - hvad så derefter?

Jeg syntes den opstilling med, at fordi hun var led ved dig, at så kan du sagtens være samme imod hende.. hvorfor synke ned på hendes niveau?

Jeg ville kun blande mig i det de to har, hvis jeg var 100 % sikker på, at forholdet kunne blive til noget.. Hvis de har det dårligt i forholdet, så lad dem tage beslutningen om at gå fra hinanden, og meld dig på banen derefter.

• #8   14. apr 2009 Min mening er, at når han har svigtet dig før, hvorfor så overveje ham igen pga en samtale?

Hvorfor være en Kæ..... over for hende fordi hun var det over for dig? 2 forkerte gør ikke 1 rigtig :o)

• #9   14. apr 2009 spring ud i det, fuck hende... tænk på dig selv smiley

• #10   14. apr 2009 *Camilla* .

Ja tak, og det er noget af det væreste !
    Argh, det er så svært ! smiley

• #11   14. apr 2009 * MissK *

Det er lige derfor jeg er i tvivl ang. min tidligere bedste veninde.

Men han har været og sagt undskyld til mig ang. alt det der tidligere og du har nok ret i det med deres forhold.

Det er derffor jeg er i tvivl ;/

• #13   14. apr 2009 Jackz <3<3<3<3

• #14   14. apr 2009 * Fregne AKA The Ice Queen *

Det er ikke kun den samtale der har gjort det og han har ændret sig meget siden ham og jeg var sammen.

Men som sagt har jeg det også sådan med at være en kælling overfor hende, selvom hun virkelig stak mig i ryggen.

• #15   14. apr 2009 Hvis du er i tvivl, er det jo nok fordi du et eller andet sted, ikke føler det er helt i orden.. Ellers var du da sprunget ud i det og havde skrevet det til ham..

Jeg ville ihvert fald, hvis det var mig, holde mig lidt på afstand, evt. bare holde kontakt som veninde til ham, være der for ham, og så se hvad der sker, når/hvis forholdet ikke holder.

• #16   14. apr 2009 * MissK *

Du har nok ret ;/
    Bare svært at man ikke ser ham og ikke rigtig kan snakke med ham pga. hende kæresten ;/

• #17   14. apr 2009 Så skriv med ham smiley Så længe det bare er venskabelige beskeder, så har x-veninden jo intet at blive hidsig over smiley

hvem ved - det kan være det gir ham et los i popo'en og får ham til at indse hvad han vil, og med hvem smiley

• #18   14. apr 2009 * Miss K *

Mange tak ! smiley

Det er det jeg gør og så ser jeg (:

• #19   14. apr 2009 du har da ret til at sige til hvem og hvor hvad du føgler.. altså hvis du kan lide ham, burde han vide det syntes jeg..
    du stikker ikke nogle ved det jo, eller hvad du kalder det..
    du lader bare ham vælge.

• #20   14. apr 2009

Det er jo kun dog selv som kan bestemme..
    men jeg ville helt klart ikke gøre det..

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
    #22   14. apr 2009 havde i skulle være sammen og være kærster havde i været det for længst ...du blir aldrig andet end noget nyt noget sjovt og tidsfordriv ....ellers havde han ikke taget den anden og været sammen med hende i 7 mdr vel hvis han elskede dig .......i var jo boller venner der inden on and off
    glem og kom videre ...helt ærligt

• #23   14. apr 2009 Er enig med Camilla..
    Skriv til ham smiley Din "veninde" har ik ligefrem været sød overfor dig, så ja, tænk på dig selv smiley

Og Camilla, jeg hopper på vognen sammen med dig.. smiley Skal lige ha den sidste ro på.. også må der ellers ske hva der vil ske.. Men lige pt, så nej.. INGEN kæreste..

• #24   20. apr 2009 Jeg ville skrive det til ham. Hvis man er glad for en fyr fortjener de sq at vide det! Jeg fik min dejlige kæreste ud af det, hvem ved, måske er du lige så heldig smiley

Kommentér på:
Ekskæresten ;/

Annonce