15.674 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Gravid af præ sperm...? Gravid af præ sperm...?

Har lige alletiders diskussionsemne som jeg tror kæresten blir træt af, hvis jeg vil diskutere videre med ham om.
Det startede med at min veninde fortalte, at de var begyndt at dyrke sex hvor fyren trak sig før han kom (gør ikke noget hvis hun blir gravid, men de har dog ikke planer om det, hun holder bare p-pille pause) og jeg sagde til min kæreste, at der da var stor sandsynlighed for at hun blev gravid.
Det mener han så IKKE, og siger at han og hans eks dyrkede sex i et helt år på den måde, uden at der skete noget. Han er overbevist om at præ sperm slet ikke indeholder sædceller. Både hans eks og ham har børn/barn med andre nu (vi har et) og har ikke haft problemer med frugtbarheden, så det er ikke der problemet ville være.
Iøvrigt har jeg en veninde som med sin kæreste gjorde det på den måde i to år, uden at der skete noget (brugte det som præventionsform).
Jeg har altid været overbevist om - og kan altså ikke sådan lige tro på - at der ikke kan komme sædceller ud før den store portion.
Kom med din mening, gerne erfaringer eller kendskaber.. prove me right or prove me wrong, tak!! smiley
OG hvad tror du sandsynligheden er for at blive gravid selvom fyren trækker sig - jeg har Googlet det, alle de kloge hoveder udtaler jo, at der er en rimelig chance. Meeen de eksempler jeg lige har nævnt viser jo det modsatte, at chancen er minimal.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravid af præ sperm...?
Kommentér på:
Gravid af præ sperm...?

Annonce