{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravid
  • #1   5. jun 2009 Dude, hun er ikke gravid.

• #2   5. jun 2009 Ja det kan man godt..
    Det sker ikke ret tit, men det sker dog..

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #3   5. jun 2009 Jeg havde mens de første 4 mdr. af min graviditet, så ja...

• #4   5. jun 2009 det sker ret sjældent som michael også siger... gå du bare ud fra at hun ikke er gravid... ellers kan hun jo tage en test.. men jeg ville gå ud fra hun ikke var..

• #5   5. jun 2009 og hvis hun desuden har fået en abort så ville jeg da gå ud fra at lægerne ved hvad de laver..

og husk så lige gummiet næste gang... men det er nu en hel anden snak...

• #6   5. jun 2009 Hvis hun har fået en abort er hun nok ikke gravid ?

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#7   5. jun 2009 Gry:

som jeg forstår det skulle hun have abort, men har endnu ikke fået den, og har nu fået menses.... Tør du godt at tage på dig, at sige til drengen at hans kæreste ikke er gravid så??

• MizzCutie
    MizzCutie Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 44
    #8   5. jun 2009 Det sker faktisk rigtig tit at kvinder får menstration under graviditeten, kommer an på deres gener, alle mine søskende + min mor havde mens gennem hele deres graviditet, jeg er den eneste der ikke har haft det, det sker oftere end man regner med, så ja, hun kan sagtens være gravid....

• #9   5. jun 2009 hvis hun skal have abort så må i jo vide at der er et barn derinde?
    gå til lægen, pis i en kop, og giv den til lægen.. det kræver ikke en tid.

• #10   5. jun 2009 natasha: okay.. jeg forstod den ikke sådan.. men risikoen for hun så er ´gravid er stadig lille jo.. siger nu heller ikke jeg er 100% sikker.. slet ikke.. men menses plejer nu at være et godt fingerpeg på at man ikke er gravid.. og hun kan jo også godt miste, nu ved vi jo ikke hvor langt hun er henne.. eller hvor meget hun har blødt, for jeg blødte selv under min graviditet i den første tid men det var ikke ret meget..
    jeg vil da ikke ligge hovedet på blokken og sige hun ikke er.. men risikoen er bare mindre nu når hun har fået mens.. smiley

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#11   5. jun 2009 hehe, jamen det har du helt ret i, og som hovedregel er man ikke gravid når man får menses... men ingen regel uden undtagelser :o)

sys også bar det var$ farligt at sige at hun ikke er gravid :oP

• #12   6. jun 2009 Hun kan også sagtens blive gravid, selvom du ikke kommer op i hende.

• #13   6. jun 2009 Altså de første 12 mdr. af min graviditet blødte jeg også bare som fanden, men det er noget man vender sig til, det skal hun sgu ikke være ked af ..

• #14   6. jun 2009 Huxie:
    De første 12 måneder? Hahahaha. Dårlig joke:D

• #15   6. jun 2009 comolla- vis fyren ikke er oppe i hende kan hun da ikke blive gravid jo så skulle det være med at pikken kørte rundt på tissekonen og der forsvante nogen celler der??

• #16   6. jun 2009 <b>YOU LOVE ME! *mads gleagers kommende kone!* .</b>
    Jeg tror ikke comilla mener at han ikke er oppe i hende. Hun skrev det kan sagtens ske at hun blvier gravid selvom han ikke kommer(får udløsning) oppe i hende.
    Med henblik på præ-sperm velsagtens

• #17   6. jun 2009 Gravid = så dit frie liv slut

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#18   6. jun 2009 Dan H - sikke noget fis at fyre af, går ud fra du ikke har børn?? Sån tænkte jeg nemlig os før jeg blev gravid som 23-årig...

Nu ser jeg lidt sådan her på det:

Gravid = en mere at elske

Har alt den frihed jeg lyster....

Dog vil jeg aldrig råde til at blive forældre i så ung en alder (som trådstarter)...

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#19   7. jun 2009 ?? har jeg da os gjort??

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#20   7. jun 2009 hehe nårh okay, troede bar det så alligevel var mig som havde misforstået det han skrev... :oS

• #21   9. jun 2009 Man kan sagtens få sin menestruation de første måneder. Det er der en del piger der oplever. Så ja, hun kan sagtens være gravid.
    Ta en test, - endnu bedre, ta til lægen.

Kommentér på:
gravid

Annonce