Diamanter, Guld, Rejser eller Roser? {{forumTopicSubject}}
Davs med Jer folkens. Nu skal I høre, Jeg har et lille "problem" som mange af Jer sikkert vil synes er meget mærkeligt.
Jeg har mødt en kvinde på 26, som Jeg har talt en del med, sovet hos nogle gange, været ude at spise med, i byen osv. men vi er IKKE kærester, da Jeg ikke kan finde ud af om hun er kærestepotentiale osv. Hun har fødselsdag i august, hvilket på det tidspunkt vil betyde, at vi har kendt hinanden i 4 måneder, i samme uge som hun har fødselsdag i.
Jeg har hjulpet hende en del, med at flytte, været ude at købe tøj med hende (hun betalte selv, naturligvis). Hun er meget modebevidst, og sparer gerne i flere måneder, for at få den mærkevare genstand som hun synes bedst om, og Jeg er egentlig ret "betaget" af hende på nogle områder. Hun har haft en svær opvækst, som hun ikke lader sig mærke af, udadtil i hvertfald. Hendes mor døde i tirsdags, og for mig at se, er det meget hun har at slås med, samtidig med, at hun tager en uddannelse til socialrådgiver.
Jeg er selv ret kvalitetsbevidst, og mangler ikke noget, da jeg på trods af min unge alder, har et ret velbetalt job, og ingen gæld.
Spekulerede lidt (må jeg indrømme) på en BURBERRY pung, solbriller, noget i den stil?
Er det for voldsomt? De penge den ting koster, ville sagtens kunne overleve, at bruge på hende. Jeg ville virkelig bare gøre hende glad.
Jeg håber, at I vil undlade kommentarer, såsom - "bare at du er der, bliver hun sikkert glad" - "Hold hende i hånden, osv"
Mange tak, for et seriøst svar - dumt, eller ej. Jeg spørger fordi jeg er i tvivl
Tak ska' I ha
dec 2008
Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
så fuck om den koster 1000,- eller 4000,-
feb 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 60 Svar: 301
feb 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 44
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.886
Ud at spise, eller noget andet, idéer har jeg nok af...
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 143
maj 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 43
og hvis i tager sådanne en tur finder du jo nok ud af om hun er noget ..
og nej det behøver ikke være udlandet .. bare en lille kro i dk eller noget lignede hvor i kan være jer selv og hygge ..
så kunne du derud over give hende en lille stor gave (op til dig jo) på turen ..
ud fra hvad du skriver syntes jeg der er det mest passende ..
nov 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 30 Svar: 206
Synes det for meget, jeg ville synes det virkelig lidt smartass ;s Sorry .
En buket roser, eller en lille et eller andet ville have faldt i bedre smag her (;
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 1 Svar: 433
Tror derimod en gave som indbefatter en form for selvforkælelse ville passe bedre:) evt. gavekort på massage eller en ansigtsbehandling, eller noget i den stil - det er formentlig ting hun selv sparer væk i hverdagen, og derfor ville sætte pris på:)
Tjek evt. denne side:
(link fjernet)
feb 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28
Mange tak for nogle gode svar - meningerne er lidt blandede kan jeg konstatere
Men nej, det med begravelsen er for plat synes jeg. Og ja, 30.000 kr forsvinder hurtigt, men hvis det skal "forslå" noget i den sammenhæng, så skal jeg jo hoste op med mere end 2.000kr.
----------------------------
Damer - hvorfor ville I ha' svært ved at modtage den, og hvorfor virker det for plat, eller noget á la "smartass"?
Det fatter jeg ikke lige
nov 2008
Jeg gav min køreste en ring (ikke helt billig!) Den gang hun sagde ja
nov 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 30 Svar: 206
Mhm jeg ville føle at man prøvede at købe mig med gaver ;s
Det altid rart med gaver, især en sød gave fra en kæreste eller ven .
nov 2008
- Hvad er "smartass" ved det?
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 28 Svar: 382
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
Eller evt et par solbriller (lækkert mærke) Det skulle jo gerne blive sommer..
Men husk da endelig at f.eks invitere hende ud at spise..
Ham jeg har noget kørende med (9 uger nu og han skal se om jeg er kæreste matriale) inviterede mig ned på stranden om aftenen hvor vi lavede bål og grillede skumfiduser.. Bedste date overhovedet..
Diamanter, Guld, Rejser eller Roser?