{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Allan S
Allan S
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28

Diamanter, Guld, Rejser eller Roser? {{forumTopicSubject}}

Davs med Jer folkens. Nu skal I høre, Jeg har et lille "problem" som mange af Jer sikkert vil synes er meget mærkeligt.

Jeg har mødt en kvinde på 26, som Jeg har talt en del med, sovet hos nogle gange, været ude at spise med, i byen osv. men vi er IKKE kærester, da Jeg ikke kan finde ud af om hun er kærestepotentiale osv. Hun har fødselsdag i august, hvilket på det tidspunkt vil betyde, at vi har kendt hinanden i 4 måneder, i samme uge som hun har fødselsdag i.

Jeg har hjulpet hende en del, med at flytte, været ude at købe tøj med hende (hun betalte selv, naturligvis). Hun er meget modebevidst, og sparer gerne i flere måneder, for at få den mærkevare genstand som hun synes bedst om, og Jeg er egentlig ret "betaget" af hende på nogle områder. Hun har haft en svær opvækst, som hun ikke lader sig mærke af, udadtil i hvertfald. Hendes mor døde i tirsdags, og for mig at se, er det meget hun har at slås med, samtidig med, at hun tager en uddannelse til socialrådgiver.

Jeg er selv ret kvalitetsbevidst, og mangler ikke noget, da jeg på trods af min unge alder, har et ret velbetalt job, og ingen gæld.

Spekulerede lidt (må jeg indrømme) på en BURBERRY pung, solbriller, noget i den stil?

Er det for voldsomt? De penge den ting koster, ville sagtens kunne overleve, at bruge på hende. Jeg ville virkelig bare gøre hende glad.

Jeg håber, at I vil undlade kommentarer, såsom - "bare at du er der, bliver hun sikkert glad" - "Hold hende i hånden, osv" smiley

Mange tak, for et seriøst svar - dumt, eller ej. Jeg spørger fordi jeg er i tvivl smiley

Tak ska' I ha smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diamanter, Guld, Rejser eller Roser?
  • Igor P
    Igor P Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
    #1   26. jun 2009 Hvis du glad for hende, så ja køb den pung. Altså hvad er penge hvis man ik bruger dem? et fiktivt beløb på en computer skærm i en bank.
    så fuck om den koster 1000,- eller 4000,-

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

#2   26. jun 2009 Tak for et ærligt svar. smiley Tror jeg også at jeg gør. smiley Og ja, hvad er penge, hvis ikke man bruger dem? Det er rigtigt...... smiley

• #3   26. jun 2009 sølv, gulv, bacon og patter!

• n2o .
    n2o . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 44
    #5   26. jun 2009 lyder som en go ide at give en dyr gave hvis du har penge(hun ved jo godt det ikke har gjordt ondt på din økonomi), ellers hjælp hende med hendes mors begravelse, koster hurtig 30k sådan en.

• #6   26. jun 2009 Selvfølgelig er det en super sød tanke... Men tror du ikke en oplevelse ville gøre hende mere glad? - Det ville få hende til at tænke på andet end hendes afdøde mor, og give hende en (måske) uforglemmelig oplevelse!...
    Ud at spise, eller noget andet, idéer har jeg nok af...

• #7   26. jun 2009 Jeg vil sige du skulle købe en rigtig skøn parfume til hende samt (hvis i har kendt hinanden i 4 måneder) så køb 4 super flotte roser smiley

• nathalie t
    nathalie t Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 43
    #8   26. jun 2009 skal jeg være helt ærligt . det virker måsk lidt voldsomt .. men syntes personligt sådanne en gave du overvejer er lidt overfladisk .. er selv til det o.s.v men ja jeg syntes du skal invitere hende et sted hen en lille weekend eller noget tæt på eller på spa.. så laver i noget sammen og hun kommer lidt væk og kommer til og tænke på noget andet .. hvilke hun har meget brug for og hun vil sætte så meget mere pris på det end en pung .. selvfølgelig pungen er fed men ja ..
    og hvis i tager sådanne en tur finder du jo nok ud af om hun er noget ..
    smiley
    og nej det behøver ikke være udlandet .. bare en lille kro i dk eller noget lignede hvor i kan være jer selv og hygge ..
    så kunne du derud over give hende en lille stor gave (op til dig jo) på turen ..
    ud fra hvad du skriver syntes jeg der er det mest passende ..

• #9   26. jun 2009
    Synes det for meget, jeg ville synes det virkelig lidt smartass ;s Sorry .
    En buket roser, eller en lille et eller andet ville have faldt i bedre smag her (;

• #10   26. jun 2009 Udfra den måde du beskriver hende din veninde, tror jeg ikke det er den rigtige gave du overvejer! Tror hun er en meget selvstændig pige, der sætter en ære i at klare sig selv og det selv at betale for de materielle goder hun ønsker sig; og hvis det er tilfælde, så ville en sådan gave ikke give den lykke som du håber på...
    Tror derimod en gave som indbefatter en form for selvforkælelse ville passe bedre:) evt. gavekort på massage eller en ansigtsbehandling, eller noget i den stil - det er formentlig ting hun selv sparer væk i hverdagen, og derfor ville sætte pris på:)
    Tjek evt. denne side:
    (link fjernet)

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

#11   26. jun 2009 Hej alle mennesker smiley

Mange tak for nogle gode svar - meningerne er lidt blandede kan jeg konstatere smiley

Men nej, det med begravelsen er for plat synes jeg. Og ja, 30.000 kr forsvinder hurtigt, men hvis det skal "forslå" noget i den sammenhæng, så skal jeg jo hoste op med mere end 2.000kr.
    ----------------------------

Damer - hvorfor ville I ha' svært ved at modtage den, og hvorfor virker det for plat, eller noget á la "smartass"?

Det fatter jeg ikke lige smiley

• #12   26. jun 2009 Det er da intet smartass over den gave ham overvejer? Dog synes jeg han skal gøre det som jeg foreslog...
    Jeg gav min køreste en ring (ikke helt billig!) Den gang hun sagde ja smiley

• #14   26. jun 2009
    Mhm jeg ville føle at man prøvede at købe mig med gaver ;s
    Det altid rart med gaver, især en sød gave fra en kæreste eller ven .

• #15   26. jun 2009 Ej, nu stopper i...
    - Hvad er "smartass" ved det?

• #16   26. jun 2009 Jeg synes sgu altså det er fint at du giver hende sådan en gave.. især hvis hun er sådan en som sparer i flere måneder for at få den helt rigtige ting smiley HUn vil uden tvivl blive glad smiley

• #17   26. jun 2009 Tja, jeg synes egentlig ikke der er noget galt i gaven, men jeg tænker mere hvis i IKKE er kærester og du ikke er helt sikker på om du vil mere endnu, så ville jeg da nok passe på med at give for dyre gaver, hun kan jo hurtig tage det som en hentydning smiley

• #18   28. jun 2009 Altså har du lagt mærke til om hun går og sukker efter noget hun gerne vil ha som hun skal spare sammen til længe? I så fald så vil det være en god gave.. smiley
    Eller evt et par solbriller (lækkert mærke) Det skulle jo gerne blive sommer..

Men husk da endelig at f.eks invitere hende ud at spise..

Ham jeg har noget kørende med (9 uger nu og han skal se om jeg er kæreste matriale) inviterede mig ned på stranden om aftenen hvor vi lavede bål og grillede skumfiduser.. Bedste date overhovedet..

Kommentér på:
Diamanter, Guld, Rejser eller Roser?

Annonce