Mødt en pige (update) {{forumTopicSubject}}
Hej hvis i leder efter samme emne bare uden update of course ved i hvad jeg skriver om,,,
Nu er det sådan at hun er begyndt at skrive til mig hvad jeg laver osv, slf skriver jeg tilbage, hun begyndte at skrive til mig efter et par dage hvor jeg ikke skrev til hende lækkeret nok, så vi har skrevet frem og tilbage en del. og nu er det sådan at i uge 29 skal vi til Legoland og bagefter ja så ved jeg ikke hvad vi skal finde på, måske på camping med hendes forældre eller noget i den du har hun snakket om, jeg er med på det hele bare jeg kan være sammen med hende,
Nå men hvad har i af gode ideer til hvad man kunne lave efter man har været i legoland??
og noget andet er hvordan får man det sagt at man godt kan li hende og om man måske kunne finde ud af noget forhold sammen,,, hvordan finder JEG ud af om hun kan li mig???
jeg er den meget generte person, så jeg hakker såen i det hvis det har noget med kærlighed at gøre,, hun er den første som der virkelig betyder noget for mig, men jeg er !bange! for lissom at tage det sidste skridt,
vil i have at det er Fyren der spørger eller om det er pigen som spørger om man skulle finde sammen
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 13 Emner: 47 Svar: 1.666
vil du knepze?
[ ja ] [ måske ]
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 10
men altså inviter hende hjem til dig, ud og spise, i biografen, eller sådan noget ?
hvis hun bliver ved med at ville skrive med dig, og begynder at skrive søde ting osv, så er det højest sansyneligt en tegn på hun hvertfald syntes du er sød.
men held og lykke (:
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 1
Held og lykke
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.054
Du er da os bare så moden. Sig til Tille hun skal lære lidt af dig
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 20 Svar: 313
Du er 22 år ( står ihvertfald på profilen ) og skal i legoland sammen med hende og du ved ikke hvordan man spørger om i skal være sammen.....
Da jeg var 22 var jeg da osse genert men kan da huske at tonen ikke blev ført på den måde, det lyder lidt som om du er 12.
Tag hende da ud at spise og en tur i byen, så kan du få lidt sprut til at tage nerverne, og det er en del mere voksent end et smut i legoland
aug 2008
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113
Det var hendes ide, hun har aldrig været i legoland... ja jeg er 22 og hun er 19
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.054
Hun skriver en masse. Kan slet ik holde styr på det
Mødt en pige (update)