{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.058 visninger | Oprettet:

tøsser den er til jer {{forumTopicSubject}}

hvad kunne i falde for en fyr der er overvægtig. og svar nu seriøst

kunne godt tænke mig at høre hvad i har at sige. for synes selv piger går meget op i hvordan en fyr skal se ud.

synes det er lidt sygt. at en der er overvægtig skal tabe sig. for at få en kærste. ik fordi jeg siger det er det man skal for at få en. men vis man ser dem der overvægtige. skriver næsten alle sammen. at de er igang med at tabe skriver de. ja og det er nok heller ik forkert. men er det ik det alle dem der er overvægtige prøver på. hvorfor skal de skrive det

er selv overvægtig. og ja kan de ikke lide mig som jeg er.
så kan de sku nok heller ik lide mig som slank.

er jeg forker på den eller hvad

jeg ved det ikke men hvad siger i

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tøsser den er til jer
  • #1   24. sep 2009 Nogen piger går næsten kun efter udseende... Efter min mening

• #2   24. sep 2009 Der er en dame til alle. Man skal bare svække lidt på standarden 8)

• #3   24. sep 2009 Danske piger i dag vil bare have Mr. perfekt - Folk er dem de er og når man kommer ind under sminken på de danske piger i dag sidder de sq også bare hjemme ved mor og ser røvsyge programmer på DR2 om fugle

Folk er dem de er, fordi du så ingen kæreste har er jo bare fordi den rigtige pige ikke har set det som du har og tilbyde,

• #4   24. sep 2009 Du skal lige definere overvægtig.. du kan godt være overvægtig, men pænt sat, og så kan man være fed.. altså rigtig FED.. der er stor forskel..

Og kvinder der siger "Nej jeg går kun op i det indre", lyver.. alle går op i hvordan ens partner ser ud smiley

• #5   24. sep 2009 Nej det kunne jeg ikk smiley

• #6   24. sep 2009 Aiii det passer da ikke, ligesom fyre er til forskellige piger er piger da også til forskellige fyre....

• #7   24. sep 2009 Og ?? har ret.

Fyre går heller ikke efter de sødste piger, de går efter dem der lugter længst væk af MATAS.

• #8   24. sep 2009 jamen nu er det bare i det hele taget overvægtig er en overvægtig en dårliger kærste en en der er tynd

• #9   24. sep 2009 Fox - har du aldrig set jonatan spang?
    Han siger det vist i en af hans shows.

• #10   24. sep 2009 jalledjermis ! :Gu gør vi da så.. der er sq ingen der vil ha en grim kæreste.. ikke at jeg skal fornærme hverken mænd eller kvinder, men inderst inde går vi alle sq da op i om den bedre halvdel er værd og vise frem.. og spørger en tøs mig om jeg går efter udseendet svarer jeg sq da ja.. så bliver de sure et øjeblik.. men når man så har forklaret dem at de er smukke nok, ellers snakkede vi ikke sammen mere, så har de hjerter i øjnene igen..

• #11   24. sep 2009 tykke mænd har en lille penis, det kan jeg skrive under på.

• #12   24. sep 2009 Altsa taler vi hængevom og mande titties står jeg også af men lidt gør ikke noget !

• #14   24. sep 2009 jamen jeg er sku rolig nok hihi nok for rolig og jalledjermis
    hvor fra ved du det haha

• #15   24. sep 2009 jeg er selv overvægtig. hæhæ!

• #16   24. sep 2009 hahaha .. desuden har jeg siddet i et par store saunaer med en masse store mænd 8-)..

• #17   24. sep 2009 Ærligheden herfra ihverflad....

kommer lidt an på hvor overvægtig fyren er...

må indrømme at jeg tvivler på at jeg ville falde pladask for en der vejer 200 kg eller derover. han ville ihverflad nok ikke fange min intresse med det samme, men vil da ikke udelukket at hvis jeg lærte ham at kende og han var bare skide sød osv, at der ik ku blive mere. men tvivler... men os fordi jeg ikke gider have en der dårlig nok kan gå fordi han så er så tyk....

lidt overvægtig, ville ikke betyde så meget i mine øjne. så længe han er sød osv. og ville aldrig bare afvise en med det samme begrund af udseene, giver gerne folk chacen for at lære dem at kende....

• #19   24. sep 2009 oki ha ha der kan man bare se det ville sku da eller ik være godt vis stangen var køre ud ha ha

• #21   24. sep 2009 rolig nu jeg er sq selv overvægtig i den stor ænde men har sq aldrig haft det problem smiley

• #22   24. sep 2009 jeg kigger tit på folks penisser. HAHA!
    ej, jeg smutter nu - take care.

• Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 51
    #24   24. sep 2009 Den her vil jeg os lige være med på!

Jeg tror det afhænger meget med alder, for jeg kan jo tale af personlige erfaringer og sige at mine TIDLIGERE kærester har været en blanding af popdrenge/prettyboys, op indtil jeg var godt 19, men efter der, fandt jeg mig faktisk en sød fyr, i min vennekreds, jeg aldrig havde lagt mærke til var der, på grund af uddseende.

Jeg fandt hurtigt ud af der faktisk lå en sød person bag det buttede ansigt, så vi fandt sammen, og har idag været sammen knap 5år, været forlovet i lidt over 3år, har en dejlig datter sammen og skal giftes næste år.

smiley Så jeg tror i bund og grund det er mens man er "ung" man går efter uddseende og skal have den lækreste fyr som man kan blære sig overfor veninderne med.

Jeg havde hvertfald før hen, ham alle andre ville have, og det fik jeg sku intet godt ud af, på trods af et 4½årigt langt forhold til en af dem hehe.

Men alderen lære man at blive klogere.

og jaah, tror sku nok min forlovede har rundet de ca 100kg, og er 180cm, hvor jeg er 178 og har rundet de 54kg hehe, men jeg elsker ham sku alligevel smiley Uddseende er sku aldrig alt. Men for mig er han alt og han er køn uanset hvad andre siger.

• Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

#26   24. sep 2009 **Missy** 120kg + er jo os en del, og an på højde er det os sundhedsskadeligt, men lidt buttet må jeg give dig ret i er okay.

På trods af min forlovedes vægt, vil jeg mene man kan ikke se han vejer hvad vægten siger. smiley

• #27   24. sep 2009 jeg er selv overvægtig, og vejer ca 120 og er 187 høj. men er som jeg er. og jeg siger bare. jamen kan de ikke lide mig som den jeg er. så kan de jo nok eller ik lide mig som slank. jeg var selv oppe på ca 140 men kom ned på 120. og går stadig ned af. men gøre det sku ikke for at score. men for mit helbred. men selv om jeg er ked af at være overvægtig. eller fed kan jeg ik trylle. eller noeget andet. så jeg er som jeg er. men gik igang for ca 3-4 månder siden. så det køre der ud af haha

• Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

#28   24. sep 2009 *Smedegaard* True that! Tror sku os mine forlovede er glad for hans egen lille side9 pige smiley

dennis b - Du skal aldrig tabe dig for en pige hvertfald, kan hun ikke lide dig som du er, kan hun ikke lide dig overhovedet, du har ret i det med dit helbrede, det er det vigtigste at tænke på og med din højde ligger du da lidt for højt, men det faktisk ikke så meget, så jeg ville sige du var fed, men tænk altid på dit helbrede, da overvøgt kan give hjertekar sygdomme, diabetes osv osv, det er desværre en folkesygdom med mange komplikationer til følge.

Min forlovede har vidst os ligget på de 130 engang, og nu har han tabt de godt 30 og har strækmærker af det, det er sku hellere ikke rart for ham, men jeg ved han gerne vil 20kg mere ned og så har jeg lovet ham at koste hvad det koste vil skal jeg nok betale for at han får minsket sine strækmærker så man ikke kan se ddem så tydeligt, for det ved jeg er en af de ting der går ham på.

Jeg har aldrig set ham anderledes bare pga hans vægt, i mine øjne er han som han skal være.

• #29   24. sep 2009 jeg kan tænde på mange ting ved en pige...
    da jeg syntes hver en kvindes form er fantastisk, jeg næsten forguder en kvinde. som lille som stor... og så kræver det for jeg skal tænde på en er at hun har noget imellem hoved som er det vigtigste for mig, og har charme på en eller anden måde og har humor.....

og jah jeg vejer selv 108kg nu da jeg har taget 4kg siden jeg sidst var på ferie... og jeg er 185cm høj....

• #30   24. sep 2009 Alt under 90 er feminint smiley

• Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

#31   24. sep 2009 Arrogant ! - Nej nej man plejer at sige rigtige mænd vejer over 100kg hehe

• #32   24. sep 2009 Forkert igen smiley "Rigtige mænd vejer over 0.1 Ton" smiley

• #33   24. sep 2009 Min kæreste må gerne være lidt overvægtig, men det skal ikke være sådan at han får vejrtrækningsproblemer når han går - så er det for meget.

Jeg tror at rigtig mange forbinder fedme med nogle som sidder på deres flade røv foran fjernsynet hele dagen med kager og chips og ikke laver en skid - og der er jo ikke nogen der gider at have sådan en kæreste.
    Jeg er selv overvægtig, så jeg kan godt tillade mig at sige at det IKKE er pænt at være overvægtig, så går man efter udseende ... tjaaaa

mht personligheden så kan det jo også diskuteres, personen har jo ikke passet på sig selv - inkl mig,
    Ikke at alle tynde passer på dem selv, men de kan skjule det smiley

• #34   25. sep 2009 Det er bevist med en stor undersøgelse, at pigerne tænker på øjnene og hovedet. Også Humør og intelligens. De er de ting man skal have for at få flere fisk på krogen smiley

• #35   25. sep 2009 altså nu er det sådan at store fyre også kan ha en fedt udstråling og fordi man er stor betyder det jo ikke alle har hængevom osv men det kan også sidde pænt selvom man er overvægtig.
    vil nu sige at de seriøse forhold jeg har haft er der ikke nogen af dem der har været super lækre og har også vejet for meget. men ja der er jo bare nogen der har det med at skulle være lidt store i det og det gør ikke mig noget da.

self kigger jeg da efter de der såkaldte lækre fyre i byen men det er sq mega sjællent de har det lækre glimt i øjet må jeg godt nok indrømme og hvis de så har det er det komplet latterlige af høre på.

jeg gider godt nok ikke være sammen med en overfladisk fyr som bruger timer foran spejlet og som ikke gider af feks gå i træningscenter fordi hans forbranding er så høj og han bare har nogen gode gener. så hellere ham der kan nøjes med at gå i bad, hoppe i noget lækkert tøj og sætte sit hår også er det det og som gider at gå ned i træningcenter og arbejde lidt for sit udseene og sin krop. så 10x heller 10 kg for meget end 10kg for lidt da. men skal jo heller ikke føle det stikker når man har sex.

• #36   25. sep 2009 Men der er også noget andet. Hvis man er overvægtigt, så sortere man også på en måde.

For så kommer man sammen med de tøser, som går efter personligheden. Og det vil medføre til et godt og dejligt forhold smiley

• #37   25. sep 2009 HØRT Unni...

• #38   25. sep 2009 Bimmer... ja jeg har fat i noget var:P

• #39   25. sep 2009 jah unni, bortset fra det syndt for dem der kun kan stikke..
    nu er det sådan jah jeg er ikke flov over min pik og er ret så ligeglad
    men alle lige meget størrelse kan ikke være født med en 25cm lang pik

nogen må nøjes med 13 andre med 15, nogle med 17cm osv.

hvorfor ikke bare være glad for det fyrene har imellem benene istedet for at sige den skal bare være 25cm lang og være 12cm i omkreds og skal kunne vibreare og have knupper som jeres dildoere....
    hvis nu fyren bare kan finde ud af at bruge sin 14cm/18cm lange pik ordenligt.

• #40   25. sep 2009 puhha jeg springer sq let og elegant over den store da.. ellers tak. skal jo ikke ha ondt i flere dage efter hvis den overhovedet kommer ind da.. av

• #41   25. sep 2009 jah men nu må du fandme forklare mig hvorfor alle måske ''jeg har det dårligt'' hver gang jeg kommer til en pige selv om jeg får at vide det var god sex efter......

fordi piger siger den bare skal være stor og bred og hva ved jeg.
    jeg høre det, læser det alle vegne når jeg er på div forums og i byen osv.

• #42   25. sep 2009 ja men altså piger må dyrke for meget sex i dag og onanere for meget hvis de kan udvige sig så meget til at kunne ta en stor en. foretrækker gennemsnit størrelsen. men der er jo også foreskel på piger hvor store eller små de er ligesom der er med fyre.

• #43   25. sep 2009 Det er godt og ha en lille pik !!! For så får man fisse på hele pikken smiley haha

• #44   25. sep 2009 præsis. men må sige at ornanere mere blir pikken sku ikke størrer af. det prøvede jeg ihærdigt på for 3-4 år siden ^^

og så er gennemsnitsstørelsen 13-18cm ^^

• #45   25. sep 2009 ja altså nu skal jeg da ikke gøre mig alt for klog på det da. men nej tror ikke det virker lige meget hvor meget du så hiver i den da.

• #46   25. sep 2009 hahaha... nej jeg har os opgivet for lang tid siden

• #47   25. sep 2009 heh da altid noget. ikke værd af blive ved med at hive sådan i den da.

• #48   25. sep 2009 nej.... den blir så forpustet ^^

• #49   25. sep 2009 ja det er nu synd for den.

• #50   25. sep 2009 jah det syns jeg os ^^ hahaha

• #51   25. sep 2009 overvægtig er okey , fed er ikke smiley der er forskel .,,

• #52   25. sep 2009 så simone så må du kommentere mit udseende, er jeg overvægte, robust, fed, skinny, normal, chobby.

u name it. =D

• #53   25. sep 2009 BiMmeR smiley .
    Overvægtig på den gode/rigtige måde smiley

• #54   25. sep 2009 sådan =D!.....

• #55   25. sep 2009 Ja nu kommer den så igen jeg er også til den stor side, er igang med at smide killo, men det kommer ikke sagen ved..

Alle ordenlige tøser kan scores hvis man vil, det handler faktisk om de 3 S'er fra 90'erne Charme, selvtilid og lækkert hår..
    Det skal forståes sådan her:
    - Sørg for at have et glimt i øjet, vær glad, fyr en masse pis af, og bare vær som du er når du er på slap line med guttene faktisk.. vær lidt et dumt svin, som er lige glad med dem når i står og snakker..
    - du skal sku have selvtillid, hvis damerne tror de bare kan gå over til dig og sige de vil have dig gider de sku ikke, du ved du er go nok til dem men også hende ved siden af og spil på det. Hvis du udståler selvtilid så ses og mærkes det..
    - Ja lækkert hår, du skal sku have noget stil på drengen, klæd dig ordenligt, din lokale tøjmand kan nemt finde smart slankende tøj til dig, der får dig til at ligne en million, så frem med pungen og køb ind (og det er ikke i bilka) husk håret ;D

Hmm ja ved godt de overstående er lidt svær hvis man søger damer på nettet men burde virke i byen.. Hvis du søger dame på nettet er det igen det igen omkring tøjmanden og så få taget nogle ordenlige billeder, med det mener jeg ikke billeder hvor du står som en model, men billder hvor du har gang i noget, fest, druk, ja skovtur hvad ved jeg, og de må sku godt være ''fake'', altså sig til dine kamarater at vi skal sku lige have taget nogle billeder hvor jeg ligner en milion, så nu tar vi lige 30 billeder inden vi åbner næste pils..
    Ja men forvent afvisninger, det undgåes aldrig helt..

Drop alt om at få ''one nights'' med hjem de går kun efter udsendet..
    Når pigen kommer og spørger dig om du gir en drink, er dit svar HVER gang - Ja hvis du gir en først! - skrider hun så, så var hun ikke drinken værd, gir hun en så brug lidt tid på hende..

Og det billed på din profil.. Langt væk med det..

• #56   27. sep 2009 Hvis en overvægtig fyr kunne charmere mig så jeg var ved at dejse, så var jeg sgu ligeglad med hvordan han så ud :b

• #58   27. sep 2009 Lykke, sgu da ingen garnati at man er sund fordi man er slank.... min kæreste er da rimlig tynd, men han hverken trænker, eller spiser sundt....

jeg vil så personlig heller have en lidt usund kæreste end sådan en fitnes fyr... dem der går alt for meget op i sundhed osv er slet ikke mig. men nok fordi jeg elsker slik og sodavand og hader grovboller, fuldkors pasta osv over alt på jorden

selvf skal man ikke overproppe sig, men synes nu bedre end lidt fedt på kroppet end en masse muskler, der bare fortæller at han aldrig har tid til mig fordi de skal trænes...

Kommentér på:
tøsser den er til jer

Annonce